abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125113505
Zeker een goede pilot. Zo'n rol is Mads Mikkelsen op zijn lijf geschreven. Top acteur.
pi_125130399
Goeie pilot! ^O^ Wat zat er nou in dat ontbijtje dat Lecter meenam? :P
pi_125196441
Holy shit @ aflevering 2!

Se7en :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_125202112
Ook erg fijne aflevering 2, ik moet zeggen dat ik het tot nu toe erg goed vind, het voelt ook erg menselijk aan het geheel en niet te overdreven bombastisch. Ook erg leuk/luguber hoe die slechterik om gaat met zijn slachtoffers, dit draagt wel lekker bij aan het sfeertje.

Ben wel benieuwd of er net zoals bij Dexter (en zo veel andere series) elke aflevering (of 2) er een weer nieuwe slechterik op staat. Af en toe vind ik geen probleem als er wat verwevenheid is met het geheel, maar moet niet te voorspelbaar worden.

(niks tegen vrouwen ofzo) maar ik vind de vrouwen tot dusver in het verhaal weinig interessant nog en die Dr voegt weinig toe behalve dat er waarschijnlijk iets ontstaat tussen haar en Will. Mis nog een beetje een vrouwelijk persoon zoals dat in Silence of the Lambs zit. (hopenlijk worden ze later in de serie wat minder een dimensionaal.)
pi_125222884
Goede serie, veel beter dan ik had verwacht. :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 08:20:58 #31
3185 Adelante
To let it go now
pi_125225172
Schitterende beelden weer, maar het verhaal wil nog niet echt vlotten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_125231279
vind dit wel een gave serie eigenlijk. Hoop dat het niet al te veel over de top schiet, dat vind ik altijd nogal jammerlijk.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:20:42 #33
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125244500
Eerste twee afleveringen bevielen mij goed. Mads Mikkelsen is volgens mij echt heel goed gecast _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125260908
Die pharmacist in aflevering 2, Dafuq :D
pi_125293487
Aflevering 2 was weer genieten.
Verder is het visueel zeer appetijtelijk om allemaal te zien en aan de andere kant krijg ik een onbehaaglijk gevoel door de sfeer, maar dan in de positieve zin.

Alleen moet ik soms wel erg goed luisteren naar Mads Mikkelsen die Hannibal speelt, want anders versta ik het maar voor de helft.

Ze zijn daarnaast wat gestegen in de ratings, maar kregen dan ook hulp van CBS en ABC die herhalingen uitzond op hetzelfde tijdstip. Volgende week kunnen ze ook nog hun viewerbase vergroten, want dan moeten ze het ook opnemen tegen herhalingen. Alleen jammer dat ze Go On als lead-in hebben. Die presteert behoorlijk belabberd en kan Hannibal dan ook geen extra push geven. De eerste keer dat ze zich echt moeten bewijzen is bij aflevering 4, want dan komen Scandal en Elementary weer terug.
  maandag 15 april 2013 @ 10:06:25 #36
37295 Luigi
mario pls
pi_125301843
Tweede aflevering was ook erg prima. :).
pi_125304767
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Verder is het visueel zeer appetijtelijk om allemaal te zien en aan de andere kant krijg ik een onbehaaglijk gevoel door de sfeer, maar dan in de positieve zin.
Vooral dit is het sterke punt van de serie. Inhoudelijk.....moet ik het nog eventjes aanzien...
pi_125358138
2e aflevering was ook weer erg sterk. ^O^ Die champignon-lijken! :D :X

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 2 was weer genieten.
Hier ben ik het ook mee eens. Mikkelsen als Lecter bezorgt me toch een beetje de kriebels. Al doen de makers het er ook wel om. :P Ik dacht bij dat dineetje van Crawford en Lecter meteen "holy shit, hij zit hem die journaliste te voeren!" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 17-04-2013 13:40:32 ]
pi_125395040
En ook met dat diner met Jack "I'd like to have you and your wife over for dinner"
Zo dubbel :)
pi_125425454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef fratsman het volgende:
2e aflevering was ook weer erg sterk. ^O^ Die champignon-lijken! :D :X

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Mikkelsen als Lecter bezorgt me toch een beetje de kriebels. Al doen de makers het er ook wel om. :P Ik dacht bij dat dineetje van Crawford en Lecter meteen "holy shit, hij zit hem die journaliste te voeren!" :D
Ik dacht precies het zelfde. :+ Ik vind het een toffe serie.
Deze serie ga ik verder volgen
pi_125425965
Toffe serie. Inderdaad een mooi, creepy sfeertje met een goede Mikkelsen. Heb net als Mr. Silencer wel af en toe problemen om hem te verstaan..zijn aparte manier van spreken komt er soms niet helemaal lekker uit :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125472317
Nieuwe aflevering is weer fijn, bij vorige afleveringen had ik het minder, maar ben nu helemaal benieuwd naar de volgende.

Wel gebeuren er dingen soms beetje zo snel dat het wat minder realistisch gaat worden (niet dat het buitengewoon realistisch allemaal was ofzo), maar de toon van de serie suggereert wel een bepaalde mate van serieusheid/realisme. Het moet niet nog veel verder over de top gaan. (daar zijn er al zoveel van)

Mooi en interessant dat er nu meer in werd gegaan op het meisje, ze past ook perfect qua uitstraling in de serie. Mikkelsen nog steeds mooi met zijn droge antwoorden en koelbloedige blik. Ik vind alleen die vrouwelijke reporter totaal uit de toon vallen in het geheel. Dus als Lecter nog een toetje zoekt :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 11:41:15 #43
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_125473329
Wie is die Chinese fbi chick. Zo'n bekend hoofd.

Voor de rest prima serie. Met originele verhalen ook. Die champignonnen tuin _O_
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_125481654
Net de eerste 3 afleveringen gezien, erg gaaf!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Wie is die Chinese fbi chick. Zo'n bekend hoofd.
Ik dacht ook dat ik haar ergens van kende, maar volgens IMDB heeft ze verder niet veel gedaan.
  vrijdag 19 april 2013 @ 19:25:17 #45
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_125492340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef Bossmuis het volgende:
Net de eerste 3 afleveringen gezien, erg gaaf!

[..]

Ik dacht ook dat ik haar ergens van kende, maar volgens IMDB heeft ze verder niet veel gedaan.
Ze lijken ook allemaal op elkaar :P

Verder toffe serie, ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt :)
pi_125505605
Geen EP4, maar meteen naar EP5.

quote:
"NBC Pulls ‘Hannibal’ Episode in Wake of Boston Bombings"

After several particularly violent months in America, NBC has decided to pull episode four of frosh drama “Hannibal” from its lineup due to the disturbing content involving children murdering other children. Fourth episode of the grisly serial killer drama featured Molly Shannon’s character brainwashing kids, leading them to kill other children.

Episode four was slated to air next week. Peacock will instead move directly to episode five. While the drama is serialized, NBC claims there will be no continuity issues, noting that TV critics have seen episodes three and five, and not four. Decision arose after series creator Bryan Fuller phoned NBC and told the net that, “given the cultural climate right now in the U.S., I think we shouldn’t air the episode in its entirety.”

“I didn’t want to have anyone come to the show and have a negative experience,” Fuller told Variety. “Whenever you [write] a story and look at the sensational aspects of storytelling, you think, ‘This is interesting metaphorically, and this is interesting as social commentary.’ With this episode, it wasn’t about the graphic imagery or violence. It was the associations that came with the subject matter that I felt would inhibit the enjoyment of the overall episode. … It was my own sensitivity.”

Fuller cited the Sandy Hook shooting in December and this week’s Boston Marathon bombings as the root of this sensitivity issue. “Hannibal,” from Gaumont Intl., was filmed before the events in Newtown, Conn., had transpired. By pulling episode four from the lineup, NBC has effectively bumped the frosh season of “Hannibal” up a week. The season finale for “Hannibal,” originally slated for June 27, will now be on June 20.

Incident is just another example of TV execs and creatives pulling content in the wake of violent events over the last few months. This week, ABC pushed an episode of “Castle” where Detective Kate Beckett steps on a pressure-sensitive bomb to April 29, though Alphabet may push the episode even further if it is still deemed too insensitive given recent events.

What’s more, after the Sandy Hook shooting, Syfy yanked an episode of “Haven,” which featured a school violence storyline. TLC delayed one-off “Best Funeral Ever” and Fox pulled episodes of its Sunday night toon skeins “Family Guy” and “American Dad” that execs felt were inappropriate given what had occurred in Connecticut days earlier.

Fans of “Hannibal” will still be able to see clips from episode four, however. NBC is making a package of clips from the yanked episode available on NBC.com next week. It focuses on character development and not the procedural element featured in episode four of “Hannibal.” Package will feature Fuller offering voice over and discussing the series.

“This is also a great opportunity to provide another platform for the show that can draw audiences to social media and give them original content that’s not just a behind-the-scenes special, but a webisode featuring the primary cast, which is a rare thing to get on the net,” Fuller explained.
Al is het volgens mij alleen voor USA als ik lees, valt voor ons gewoon te downloaden.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:13:08 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_125508810
Hoop het wel dat s01e04 te downloaden valt, vindt de verhaallijn te leuk om details te missen :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_125513186
Ik weet niet of het Canadese Citytv al is begonnen met het uitzenden van Hannibal, maar normaal gesproken zit er weinig tijd tussen de Amerikaanse en Canadese première. Ik ga er dan ook vanuit dat we niet lang hoeven te wachten op de vierde aflevering. Dus hopelijk 2 afleveringen volgende week.

De ratings waren van aflevering 3 redelijk teleurstellend. Ik weet niet of dit komt door de nieuwsontwikkelingen in Boston of gewoon een gebrek aan interesse, maar ondertussen zijn ze wel gezakt van een 1.7 naar een 1.4 rating. Niet echt om blij van te worden, zeker gezien het feit dat ze nu wel één van de weinige goed scorende komedie-series (Parks & Recreation) als lead-in hadden.
Zolang ze een 1.2 rating of hoger blijven scoren dan zie ik het ze nog wel redden, dus ze hebben nog wat rek in de ratings.
pi_125576050
Eerste 2 eps gezien.
Bevalt erg goed tot nu toe, deze blijf ik nog even volgen...
  maandag 22 april 2013 @ 01:56:47 #50
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_125586615
Will blijft af en toe echt vaak op Brian Moser (Dexter) lijken
"Do the monkey with me"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')