Heb Chronotherm IV thermostaat en geen vloerverwarming.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef Coolmint het volgende:
Kun je wat meer gegevens geven: ketel merk en type, heb je vloerverwarming (heeft vaak extra pomp)? wat voor thermostaat?
tja, de gemiddelde Fokker wil alles van achter zijn PC`tje doen.quote:
Kan ook weet jij wss beter als ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:47 schreef klipper het volgende:
[..]
Zonder driewegklep verwacht ik eerder.
Er zit een vis in je CV?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:07 schreef vanKampen het volgende:
Als ik echter eerst de woonkamer inloop en de verwarming via de thermostaat een halve graat hoger zet (en daardoor slaat de CV aan) komt er wel warm water als ik ga douchen.
Sorry, weet het echt niet, staat er niet op en handleiding was er ook niet meer bij. Net de kap erf gehaald mar zie het nergens staan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:45 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je hebt geen toegang tot de ketel/handleiding?
Eerste gok is een niet correct werkende tapsensor.
Sorry, weet het echt niet, staat er niet op en handleiding was er ook niet meer bij. Net de kap erf gehaald mar zie het nergens staan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
tja, de gemiddelde Fokker wil alles van achter zijn PC`tje doen.![]()
Loop nou gewoon naar dat ding toe en schrijf merk en type op, er is hier vast wel iemand die ervaring met dat type heeft.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik heb begrepen dat cvboer al bezig is.
[ afbeelding ]
Maak dan ff een foto van dat ding, voordat je de foto maakt, wel de mantel van de ketel verwijderen svp.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:21 schreef vanKampen het volgende:
[..]
Sorry, weet het echt niet, staat er niet op en handleiding was er ook niet meer bij. Net de kap erf gehaald mar zie het nergens staan.
Daarom doe ik steeds meer zelf, ploft het, dan ploft hetquote:Op zondag 7 april 2013 07:25 schreef MrSubtle het volgende:
Wat een lol hier
Zelfde probleem heb ik ook gehad, we hebben monteur laten komen, bleek klein kapot onderdeeltje in de CV ketel zelf. Is vervangen en prolbeem was verholpen. Bereid je alleen alvast maar voor op de prijs
Gelijk heb je. Ik doe dat soort dingen ook zelf. Alleen de dingen waar ik echt een hekel aan heb, schilderen, behangen, laat ik doen.quote:Op zondag 7 april 2013 10:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom doe ik steeds meer zelf, ploft het, dan ploft het
Cartridge van de 3-wegklep vervangen bleek een eitje, huis staat er nog
Dat onderdeel vind ik alleen voor de ZWE 24-3, ts heeft de ZWE 24-1 AE.quote:Op zondag 7 april 2013 14:10 schreef Panic_A het volgende:
Een Junkers zwe zo te zien.
Op je 3de foto zie je een witte stromingsschakelaar met een rood kraantje erop, dat onderdeel is waarschijnlijk defect. Deze dus: http://cvonderdelen.snelb(...)prod&product=8181090
Jij heb dezelfde ketel als TS?quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik heb ooit precies hetzelfde probleem gehad, en toen bleek de tapwater-temperatuursensor kapot te zijn.
Als de ketel opgewarmd was (bijv. door de CV) dan ging het goed. Als de ketel koud was, gaf de sensor onzinnige temperaturen waardoor de ketel afsloeg.
Nee, een compleet andere (Agpo), maar ik neem aan dat het werkingsprincipe van een CV-combiketel doorgaans ongeveer hetzelfde is.quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Jij heb dezelfde ketel als TS?
Dus de junkers zwe 24-1ae
Er zit een enorm verschil tussen precies hetzelfde en ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 8 april 2013 07:07 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee, een compleet andere (Agpo), maar ik neem aan dat het werkingsprincipe van een CV-combiketel doorgaans ongeveer hetzelfde is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |