Je kunt dat bovenste kopje toch draaien? Bij die van mij iig wel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Mirjam het volgende:
Ik voel me echt dom
Maar er moeten hoognodig 2 lampjes vervangen worden, maar HOE doe ik dat in godsnaam?
Lamp in kwestie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Help
Ja, maar dan? dat afdekplaatje zit muurvast, de lamp zelf kan wel alle kanten op gericht worden maar hoe krijg ik die lamp er uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt dat bovenste kopje toch draaien? Bij die van mij iig wel!
Die ring lijkt me het meest logisch, maar die zit muurvast. Trekken en draaien heb ik al geprobeerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Woelwater het volgende:
Misschien je vingers op het glas zetten en dan een slag naar links draaien, of een metalen ring verwijderen waarmee de lampen op hun plaats gehouden worden..
JE MOET DIE ZOOI OOK NIET LIJMEN MENS!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die ring lijkt me het meest logisch, maar die zit muurvast. Trekken en draaien heb ik al geprobeerd
Heb 'k heul nie gedaan jongequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE MOET DIE ZOOI OOK NIET LIJMEN MENS!
Zou dat het zijn ja?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Met een inbussleutel dat schroefje (en misschien ook wel aan de andere kant) losdraaien?
Dit ziet er niet uit alsof de standaard ikea-inbussleutel erin past inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zou dat het zijn ja?
Ellendepunt; ik weet niet waar die krengen liggen, en het is echt een héél klein gaatje
Laten we gebroederlijk over de afkomst van mijn lamp speculeren als ik er in geslaagd ben de lampjes te vervangenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Zijn dit niet die wegwerplampen van de Boerenbond?
Okay, dat is geluktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat is de onderste ja. Draai en trekken.
Die blijven niet steken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Okay, dat is gelukt
Maargoed die lampjes met dunne pinnetjes kan ik dus wegkeilen? Die gaan niet passen?
verdammt dan heb ik de verkeerde gepakt.quote:
Zet er dan direct een gu-10 (dat is die met witte bajonet sluiting) met led in... (gaan ook niet weer stuk)quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer naar de winkel
Iedere trip kom ik wel steeds een stapje verder![]()
Goeie tip, maar ik heb geen idee, de inkt is helemaal vervaagdquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:54 schreef kovenant het volgende:
hebben ze ook ja,
en let wel even op het voltage.
staat op het lampje zelf gedrukt met inkt .
als het goed is 230 volt , die dunne pinnetjes zijn misschien wel voor 12 volt ofzo.
en dta werkt niet.
ook zelfde wattage meepakken
en die 2 voetjes is een bajonet sluiting
led, ok, heeft dat ook nog verschillende sterktes?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zet er dan direct een gu-10 (dat is die met witte bajonet sluiting) met led in... (gaan ook niet weer stuk)
Wat staat er op de lamp zelf dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeie tip, maar ik heb geen idee, de inkt is helemaal vervaagd
Is gewoon 220v.. gu10 is er niet in 12vquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeie tip, maar ik heb geen idee, de inkt is helemaal vervaagd
max 50 watt geloof ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wat staat er op de lamp zelf dan?
Ja.. maar staat vaak wel een vergelijking op de verpakking... bijv: 7w is gelijk aan 55w oid..quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
led, ok, heeft dat ook nog verschillende sterktes?
okay, dus ff zoeken naar 1 die max. 50w is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. maar staat vaak wel een vergelijking op de verpakking... bijv: 7w is gelijk aan 55w oid..
50w led ga je niet vinden. 5w eerder.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
okay, dus ff zoeken naar 1 die max. 50w is.
led
gu10
wedden dat ik met een witbrood thuiskom
Dan heb je iig morgen een goed ontbijt....quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
led
gu10
Hier heb ik ze vandaan btw...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
led
gu10
leenbakker of kwantum , en dat weet ik eingelijk bijna zekerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
Laat het speculeren over de afkomst van mijn lamp maar beginnen.
Maar wat heeft de Boerenbond er dan mee te maken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef kovenant het volgende:
[..]
leenbakker of kwantum , en dat weet ik eingelijk bijna zeker
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef nuget het volgende:
2 pareltjes voor je topic![]()
Ik heb me kapot gelachen haha.
Ja dat mag je best hoor... kom maar op....quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
Mag ik iedereen hartelijk bedanken voor de geboden hulp?
Zonder jullie had ik nu waarschijnlijk 1 groot gat in mijn plafond gehad, en een lamp bij het grofvuil.
Laat het speculeren over de afkomst van mijn lamp maar beginnen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef nuget het volgende:
2 pareltjes voor je topic![]()
Ik heb me kapot gelachen haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |