Je kunt dat bovenste kopje toch draaien? Bij die van mij iig wel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Mirjam het volgende:
Ik voel me echt dom
Maar er moeten hoognodig 2 lampjes vervangen worden, maar HOE doe ik dat in godsnaam?
Lamp in kwestie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Help
Ja, maar dan? dat afdekplaatje zit muurvast, de lamp zelf kan wel alle kanten op gericht worden maar hoe krijg ik die lamp er uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt dat bovenste kopje toch draaien? Bij die van mij iig wel!
Die ring lijkt me het meest logisch, maar die zit muurvast. Trekken en draaien heb ik al geprobeerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Woelwater het volgende:
Misschien je vingers op het glas zetten en dan een slag naar links draaien, of een metalen ring verwijderen waarmee de lampen op hun plaats gehouden worden..
JE MOET DIE ZOOI OOK NIET LIJMEN MENS!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die ring lijkt me het meest logisch, maar die zit muurvast. Trekken en draaien heb ik al geprobeerd
Heb 'k heul nie gedaan jongequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE MOET DIE ZOOI OOK NIET LIJMEN MENS!
Zou dat het zijn ja?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Met een inbussleutel dat schroefje (en misschien ook wel aan de andere kant) losdraaien?
Dit ziet er niet uit alsof de standaard ikea-inbussleutel erin past inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zou dat het zijn ja?
Ellendepunt; ik weet niet waar die krengen liggen, en het is echt een héél klein gaatje
Laten we gebroederlijk over de afkomst van mijn lamp speculeren als ik er in geslaagd ben de lampjes te vervangenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Zijn dit niet die wegwerplampen van de Boerenbond?
Okay, dat is geluktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat is de onderste ja. Draai en trekken.
Die blijven niet steken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Okay, dat is gelukt
Maargoed die lampjes met dunne pinnetjes kan ik dus wegkeilen? Die gaan niet passen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |