Ik ben nu inderdaad meer gaan fietsen want dat is minder belastend maar ook goede bewegingquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
fietsen > hardlopen
wandelen > hardlopen
Ja? Dan nog is de wind hier super hard en een uur tegen de wind in trappen is alsnog verrot voor rug!quote:
sorry hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja? Dan nog is de wind hier super hard en een uur tegen de wind in trappen is alsnog verrot voor rug!
Een beetje wind of regen is geen probleem
link?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Wil er iemand Bondi lakjes mee bestellen? 4 lakjes voor de prijs van 2. Shipping is 3,99 voor 4 flesjes, lakjes zijn 15 per stuk dus nu 7,50 per stuk. Ik wil er zelf 2.
link!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
Wil er iemand Bondi lakjes mee bestellen? 4 lakjes voor de prijs van 2. Shipping is 3,99 voor 4 flesjes, lakjes zijn 15 per stuk dus nu 7,50 per stuk. Ik wil er zelf 2.
ja maar ik weet toch niet dat je een uur moet fietsenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een vercrackt lichaam heb
Ja uur heen en uur terugquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik weet toch niet dat je een uur moet fietsen
dat kun je niet kopen shar...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja uur heen en uur terugVooral het begin is verrot want dan moet ik over het eiland heen en dan over die brug over het water, daar staat echt enorm veel wind en lopen mensen nu naast hun fiets. Als je eenmaal in de stad bent is t wel te doen, maar denk alsnog dat een uur nu ff teveel is.
Laat het mooiere weer maar kopen dan ga ik weer actief meedoen
quote:BleiBlei: Als pedofiel je hobby uitoefenen is weer wel verboden.
Een vereniging beginnen van mensen die graag zonder gordel willen autorijden mag overigens wel!
11 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1..
Bondi?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
ermahgerd picsquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Mirjam het volgende:
haar ultrakort, ik was er wel weer klaar mee
en je bent nog niet eens getrouwdquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jongenskoppiekort
hoef ik voorlopig niet meer naar de kappert
"lekker makkelijk" is voor mama's met crocsquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jongenskoppiekort
hoef ik voorlopig niet meer naar de kappert
en voor mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"lekker makkelijk" is voor mama's met crocs
wát?quote:Marktkraamkoopje: huisgemaakte likkepot 150 gram 1,50 slikvingerendlekker!
ja en klompen. Ik ga ook shag roken. da ge 't witquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trek je dan wel een trainingspak aan?
En anders goed insnoeren in een corset/torseletquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop zo dat m'n jurk past
ermahgerd.
Hoe laat ga je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop zo dat m'n jurk past
ermahgerd.
slikvingerenquote:
geilquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja en klompen. Ik ga ook shag roken. da ge 't wit
die jurk is daar al op ingemeten he?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En anders goed insnoeren in een corset/torseletkan je ook bijna niet eten die dag dus dan ben je nog slanker na je bruiloft
13:00. Eerst schoonmoei ophalen om 12, dan mama ophalen, dan naar Deurne.quote:
Straks is hij te grootquote:
euw ja weet ik veelquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die jurk is daar al op ingemeten he?
En eten kan ik altijd. Ben geen scharminkel
Okay tofquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13:00. Eerst schoonmoei ophalen om 12, dan mama ophalen, dan naar Deurne.
Dan mama weer thuis brengen, schoonmoei weer thuisbrengen...
hell to the no. Of ze hebben verkeerd gemeten. Ben niet lichter dan tijdens het bestellenquote:
Zou wel garpig zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hell to the no. Of ze hebben verkeerd gemeten. Ben niet lichter dan tijdens het bestellen
naja, die lijfjes zijn al 1 groot corset van die trouwjurkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euw ja weet ik veelmaar jou kennende maak je je druk om niks en past ie gewoon
Ja het wordt snel rommelig als het wat langer is, en dit was het punt dat ik er wel weer klaar mee was :'quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer van je haar mir, ik vond t wel mooi staan! Maar ik vind kort haar ook leuk bij jou staan dus och
Niet van vandaag of gister, ik weet niet of ik ergens op een foto sta met die premiere toen, ik denk enkelt op filmquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
heb je vergelijkingsfoto's trouwens mir? Ik ken jou alleen met ultrakort volgens mij!
Ratatouille, groentesoep, spaghettisausquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
courgette, ui, tomaat, broccoli, champignons
wat voor lekkers zou je daar mee kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kippenprutquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
oh toch een slechten fotoja jong, daar zie je toch niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Gevulde paprika'squote:Op vrijdag 5 april 2013 11:05 schreef Mirjam het volgende:
ohja da's een goedenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kippenprut![]()
kip marineren met kruiden en ketjap. en dan die groenters meebakken met de kip. en dan rijst erbij
Mja da's wel zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, het maakt toch niet uit want het is er toch al af
courgette voorkoken trouwens, en de broccoli? of dat niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kippenprut![]()
kip marineren met kruiden en ketjap. en dan die groenters meebakken met de kip. en dan rijst erbij
ja even beetje voorkoken idd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
courgette voorkoken trouwens, en de broccoli? of dat niet?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
courgette voorkoken trouwens, en de broccoli? of dat niet?
Zo'n volgorde hou ik meestal ook aan inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik bijvoorbeeld couscous maak bak ik eerst het gehakt licht aan, dan de uien, die moeten namelijk een beetje bakken. Dan de winterpeen, deksel op de pan vuurtje laag, beetje laten smoren. Als de wortel zachter wordt gaan de courgette en de champignons er bij, paar minuten opbakken, klaar is SQ.
ik kook iedere dag maar ik heb courgette nog nooit gewokt, vandaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
ja als je zoiets maakt doe je de groentes die het traagst garen als eerste in de pan, en dan steeds andere dingen er bij.
Mirjam, je kookt toch wel vaker?
Da's echt heel snel klaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kook iedere dag maar ik heb courgette nog nooit gewokt, vandaar
ja dat bedoelde ik ook lollerquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Courgette hoef je toch niet voor te koken? Dat is na 1 of 2 minuten wokken al zacht
ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Oeh Sandra; ik had vanmorgen wat foto's gemaakt toen ik met mijn ooglook bezig was... Ivm verschil tussen voor blenden en er na.... Ik dacht; misschien vind je het leuk om mijn manier van werken eens te zien
Oh ja leuk!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Oeh Sandra; ik had vanmorgen wat foto's gemaakt toen ik met mijn ooglook bezig was... Ivm verschil tussen voor blenden en er na.... Ik dacht; misschien vind je het leuk om mijn manier van werken eens te zien
share the love! ik vind het altijd leuk om te zien hoe anderen zich opmaken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Ja, als je heel licht doet zie je met bril op bijna niets meer van, dus ik doe het ook wat zwaarder iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
share the love! ik vind het altijd leuk om te zien hoe anderen zich opmaken.
trouwens, heb jij ook altijd dat je je net wat meer opmaakt vanwege je bril? ik wel namelijkdan heb ik m'n ogen best zwaar aangezet en dan valt het nog mee als ik m'n bril opheb
en ui, champignons, knoflook, erm nerm nerm.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zit je met courgette en broccoli en zo wel goed ja
En zooo lekker
das ook lekker jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en ui, champignons, knoflook, erm nerm nerm.
misschien neem ik er wel couscous bij en gooi ik er een paar gedroogde abrikozen door, die liggen hier ook nog
Erm nerm nermquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en ui, champignons, knoflook, erm nerm nerm.misschien neem ik er wel couscous bij en gooi ik er een paar gedroogde abrikozen door, die liggen hier ook nog
Heb jij een bril joh? Wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, als je heel licht doet zie je met bril op bijna niets meer van, dus ik doe het ook wat zwaarder idd
Ja klopt helemaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
share the love! ik vind het altijd leuk om te zien hoe anderen zich opmaken.
trouwens, heb jij ook altijd dat je je net wat meer opmaakt vanwege je bril? ik wel namelijkdan heb ik m'n ogen best zwaar aangezet en dan valt het nog mee als ik m'n bril opheb
Ik had trouwens vorige week gevulde rode paprika's gemaakt met wortel, champignons, knoflook en broccoli, dat was ook lekkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en ui, champignons, knoflook, erm nerm nerm.
misschien neem ik er wel couscous bij en gooi ik er een paar gedroogde abrikozen door, die liggen hier ook nog
ja en sinds kort gebruik ik ook eyeliner, en dat scheelt wel een hele hoop heb ik gemerktquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, als je heel licht doet zie je met bril op bijna niets meer van, dus ik doe het ook wat zwaarder idd
ah oke, dan ligt het dus niet aan mij met m'n brilquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ok zal even foto's bij elkaar zoeken
[..]
Ja klopt helemaalAls ik mijn bril aan heb; dan ga ik de look vaak een stuk donkere maken. Het valt toch wat weg met een (donkere) bril er nog eens voor eigenlijk
Vandaag lenzen; dus dan ga ik meer blenden (blenden![]()
)
Siquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij een bril joh? Wist ik helemaal niet
eyeliner <3quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja en sinds kort gebruik ik ook eyeliner, en dat scheelt wel een hele hoop heb ik gemerkt
[..]
ah oke, dan ligt het dus niet aan mij met m'n bril
De mijne zit ook niet lekker meer, al maanden niet, maar ik denk er steeds niet aan om ermee terug te gaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si
Maar heb hem niet zo vaak meer op omdat hij bij mijn neus pijn doet. Ik moet er ff mee terug
Ik heb vandaag geen vloeibare eyeliner gebruikt want ik heb wat meer met oogschaduw gespeeldquote:
Ja dat heb ik nu ook iddquote:
Die oude versie waar Lindy ook zo dol op is? Of die nieuwe?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik altijd zo'n stiftje van Essence, het liefts een wat oudere dat het puntje al lekker zompig is
geen van de twee. Ik hecht niet zo veel waarde aan waterproof.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die oude versie waar Lindy ook zo dol op is? Of die nieuwe?
Welke heb jij dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen van de twee. Ik hecht niet zo veel waarde aan waterproof.
Lekker irritantquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat eten allemaal![]()
Troll kinderwagen merkal weken posten ze plaatjes van een nieuw model, maar negens staat wanneer in de winkel enzo
de niet-waterproof eyelinerstift van essencequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
Ik had laatst ook een gelliner van Essence geprobeerd maar die stempelt bij mij zo snel. Had er nu van dat losse transparante poeder van Essence overheen gedaan en toen bleef ie prima zitten
Welk merk?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat eten allemaal![]()
Troll kinderwagen merkal weken posten ze plaatjes van een nieuw model, maar negens staat wanneer in de winkel enzo
OHAI JE RIEP MIJ KRIJG IK IETS? Prrrr, prrrrquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh, mijn kat Mexx is trouwens wel heul goed getraind op zijn naam!
B vroeg gister wat we vanavond zouden eten. Dus ik zei 'Mexicaanse wraps'. En ineens kwam die kat op me afgerend en het duurde even eer ik snapte waarom want ik had hem helemaal niet geroepen
Deze komt ook als ie geen honger heeftquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OHAI JE RIEP MIJ KRIJG IK IETS? Prrrr, prrrr
Mutsyquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de niet-waterproof eyelinerstift van essence
[..]
Welk merk?
En die stempelt niet? Hoe lang doe je ongeveer met zo'n stiftje? Ik had er 'vroeger' van Theatre maar na 4x gebruiken kwam er al bijna geen kleur meer af en een week later was ie uitgedroogd of zoquote:
maand of drie? En geen stempels maar ik poeder soberso altijd mijn hele ooglid afquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En die stempelt niet? Hoe lang doe je ongeveer met zo'n stiftje? Ik had er 'vroeger' van Theatre maar na 4x gebruiken kwam er al bijna geen kleur meer af en een week later was ie uitgedroogd of zo
Oh 3 maanden is netjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maand of drie? En geen stempels maar ik poeder soberso altijd mijn hele ooglid af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het wat duidelijk is![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Have funquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ok foto's zijn soms wat vaag (lees: Ik kijk vaag:') ); maar vanmorgen weinig licht en snel snel even gemaakt dus euh. sorryHoop dat het zo een beetje duidelijk is though
Deze look is ook met 15th gemaakt; met: Vanilla (hightlighter en binnenste ooghoek); chase (bewegend ooglid); ACE (uiterste ooghoek en crease naar binnen toe gewerkt) en half truth (crease voor wat meer diepte)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het wat duidelijk is![]()
![]()
Ok foto's zijn soms wat vaag (lees: Ik kijk vaag:') ); maar vanmorgen weinig licht en snel snel even gemaakt dus euh. sorryHoop dat het zo een beetje duidelijk is though
Deze look is ook met 15th gemaakt; met: Vanilla (hightlighter en binnenste ooghoek); chase (bewegend ooglid); ACE (uiterste ooghoek en crease naar binnen toe gewerkt) en half truth (crease voor wat meer diepte)niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het wat duidelijk is![]()
Deze look is ook met 15th gemaakt; met: Vanilla (hightlighter en binnenste ooghoek); chase (bewegend ooglid); ACE (uiterste ooghoek en crease naar binnen toe gewerkt) en half truth (crease voor wat meer diepte)Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het wat duidelijk is![]()
Weer iets om uit te proberen![]()
Deze look is ook met 15th gemaakt; met: Vanilla (hightlighter en binnenste ooghoek); chase (bewegend ooglid); ACE (uiterste ooghoek en crease naar binnen toe gewerkt) en half truth (crease voor wat meer diepte)NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het wat duidelijk is![]()
zo frustrerendquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
pakketje bij de overburen maar niemand doet open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi!
Weer iets om uit te proberen
Ik ga het proberen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En dan is het echt een kwestie van oefenen op hoe je het beste kan blenden. Bij mij werkt het het beste van buiten naar binnen toe werken bijvoorbeeld
en eyeliner is dan ook oefenen (ZAG JE MIJN MINI WING ERMAHGERD!111 Ok hij is erg klein maar tochhhhhhhh
)
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga je ook echt je bed afstaan? Ik dacht dat jij juist veel thuis wou zijn om te helpen of hebben ze dat niet gesnapt of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh tofquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen vloeibare eyeliner gebruikt want ik heb wat meer met oogschaduw gespeeldEn voor zowel ooglook als eyeliner heb ik 's ochtends geen tijd
Maar heb wel een snel lijntje met nat kwastje + oogschaduw gezet, dus wel een soort van liner
Heb eindelijk mijn 15th anniversary palette weer eens gepakt, voor een look met Chase, Deeper en MIA zoals Debsterr hem gisteren omschreef
quote:
Ermahgerddddddquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Diconnected het volgende:
ik heb net de Priem look gemaaktzal zo ff foto maken
Ik heb een poging gedaan om een foto te maken met de frontcam van mijn iPhone:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is het wel beter zichtbaar, want nu lijkt het alsof er amper wat op mijn oog zit
Maar het idee is wel duidelijk denk ik, al is het nog voor velen verbetering vatbaar![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om een foto te maken met de frontcam van mijn iPhone:Oh volgens mij is het wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is het wel beter zichtbaar, want nu lijkt het alsof er amper wat op mijn oog zit
Maar het idee is wel duidelijk denk ik, al is het nog voor velen verbetering vatbaar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Voor zover ik het kan beoordelenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja?
Ik vond de kleurencombi wel een leuke, dus die ga ik vaker doen
Priem-inspired?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan beoordelen. Maar fijne combi he, en die kleurtjes werken ook zo makkelijk
. Ik heb vandaag roze en een ietsiepietsie zwart op
.
Jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Priem-inspired?
Die kleurtjes werken inderdaad wel makkelijk ja
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om een foto te maken met de frontcam van mijn iPhone:Het idee is wel zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is het wel beter zichtbaar, want nu lijkt het alsof er amper wat op mijn oog zit
Maar het idee is wel duidelijk denk ik, al is het nog voor velen verbetering vatbaar![]()
Ja het is nogal vervelend om de kleuren goed over te krijgen op de telefoon idd
Ermahgerdquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jupal deed ik de roze combi al vaker, maar nu wat zwart toegevoegd
.
Inspiratie-bron alles
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee, ik ga nu zeker niet weg, wat denken ze wel nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga je ook echt je bed afstaan? Ik dacht dat jij juist veel thuis wou zijn om te helpen of hebben ze dat niet gesnapt of zo?
Je hebt gelijk hoor!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu zeker niet weg, wat denken ze wel niet
Goed zo!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu zeker niet weg, wat denken ze wel niet
Nee dit ligt zeker niet aan jou, ik vind het een hele rare actie van je zus+man..quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag maar iedereen reageert verbaasd en dat ik gelijk heb
Hoor net op de radio dat er weer een storing is bij ING, dat de website problemen heeft en iDeal ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:44 schreef bleiblei het volgende:
Internet wil niet dat ik geld uit geef.
Vanmorgen deed mijn foon moeilijk waardoor ik de tancodes niet op kon halen, nu werkt bij de ene site ING Ideal niet, en de andere vliegt er nu ineens ook uit.
Wat heeft de techniek tegen mij!.
Hij is wel mooiquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
hij shift ook een beetje van kleur en is mooier in licht maar goed het is lekker grijs hiero
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MY GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD
ik moest dus over tijdje naar dat andere pand toe voor werk, GAAN ZE VERHUIZEN NAAR ZEEBURG
haleluja, ik werk straks een kwartier van mijn huis vandaan
scheelt mij anderhalf uur reistijd per dag
ermahgerd da's echt relaxedquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MY GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD
ik moest dus over tijdje naar dat andere pand toe voor werk, GAAN ZE VERHUIZEN NAAR ZEEBURG
haleluja, ik werk straks een kwartier van mijn huis vandaan
scheelt mij anderhalf uur reistijd per dag
Oeh das idd wel netjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik stap dan op de tram en hij stopt daar voor de deur 12 min later
Oh lekker!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat ontzettend fijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik ben echt heel blijquote:
Dat scheelt echt stukken jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ben echt heel blijDat betetkend dat ik in de ochtend 3 kwartier later op kan en ook 3 kwartier eerder thuis ben, mijn lichaam gaat dat fijn vinden
Ook nog eens qua reiskostenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat scheelt echt stukken ja
O dat is zo relaxed!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ben echt heel blijDat betetkend dat ik in de ochtend 3 kwartier later op kan en ook 3 kwartier eerder thuis ben, mijn lichaam gaat dat fijn vinden
Ja dat geloof ik graag! Word jij niet gecompenseerd voor reiskosten dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook nog eens qua reiskostenwant nu als er teveel wind is of te koud pak ik sneller de bus omdat ik dan een uur fietsen niet red, maar kwartiertje tegen wat wind in trappen gaat wel lukken
Nopequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag! Word jij niet gecompenseerd voor reiskosten dan?
Waarom krijg je geen reiskostenvergoeding dan? Zit je net te dichtbij?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nope
En als k dus niet fiets kost reizen mij 5,30 per dag
Niet elk bedrijf doet hieraan he... Ik krijg ook geen reiskostenvergoedingquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen reiskostenvergoeding dan? Zit je net te dichtbij?
Oef, dat is wel prijzig ja..quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nope
En als k dus niet fiets kost reizen mij 5,30 per dag
In amsterdam geen reisvergoeding, buiten amsterdam maar 40 euro per maand waar je ook woontquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen reiskostenvergoeding dan? Zit je net te dichtbij?
Wij hebben ook van dat soort spotjes ja, was er niet iets met dat je die ring eraf kon draaien of zoiets?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef Mirjam het volgende:
Weten jullie dit?K&W / HOE vervang ik deze lamp?
Ja als ik dus de hele week met de bus ga ben jk meer als 20 eu kwijtquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Joh, wat matig dat niet elk bedrijf dat doet.
Ja pcies! Die ring eraf en dan kun je t lampje eruit halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben ook van dat soort spotjes ja, was er niet iets met dat je die ring eraf kon draaien of zoiets?
Zekerquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Joh, wat matig dat niet elk bedrijf dat doet.
Ja weekdusniequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben ook van dat soort spotjes ja, was er niet iets met dat je die ring eraf kon draaien of zoiets?
Huh? Ieder ander rijdt met een auto van de zaak en jij krijgt niet eens je reiskosten vergoed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZekerHet is me nog maar 4 jaar beloofd
![]()
Terwijl alle anderen hier met een auto van de zaak rijdt
Ahja....
Is ie in te drukken om daarna te draaien? Of kun je de lamp indrukken zodat je de ring eruit kunt klikken?quote:
Die ring indrukken en draaien?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ie in te drukken om daarna te draaien? Of kun je de lamp indrukken zodat je de ring eruit kunt klikken?
Mijn collega's gaan naar klanten toe en ik zit praktisch altijd op kantoor. Dus ik mocht geen lease wagen van de zaak. Prima; kon ik me nog bij voorstellen. Maar toen ik het over vergoeding had; zeiden ze dat dat toch een soort van 'opslag' was en tjah moeilijk moeilijk heel verhaal veel geblaat en uiteindelijk kon dat ook niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Huh? Ieder ander rijdt met een auto van de zaak en jij krijgt niet eens je reiskosten vergoed?
Dat je in dat geval geen lease wagen krijgt, snap ik ook nog. Maar zij krijgen dus wel alle km vergoed die ze naar kantoor rijden en jij niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn collega's gaan naar klanten toe en ik zit praktisch altijd op kantoor. Dus ik mocht geen lease wagen van de zaak. Prima; kon ik me nog bij voorstellen. Maar toen ik het over vergoeding had; zeiden ze dat dat toch een soort van 'opslag' was en tjah moeilijk moeilijk heel verhaal veel geblaat en uiteindelijk kon dat ook niet.
Tjahh..
Gelukkig is mijn salaris verder wel onmenselijk kut, dat compenseert wel weer een beetjequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb echt een ontzettend riante reiskostenvergoeding.
Ik heb een vaste locatie waar ik officieel werk en rij daarnaast de hele regio rond naar gezinnen. Voor die vaste locatie krijg ik vast vergoeding voor 3 keer per week erheen rijden (wat ik in de praktijk nooit doe). Dat is iets van 30 euro, valt tegen dus.
Maar voor alle andere locaties waar ik heen moet mag ik gewoon werk-km rekenen. Laatst had ik iets van 450km ingediend en daar kreeg ik iets van 200-300 euro voor.
Mijn trajectkaart kost me 300 euro per maand. Als ik met de bus ga, kost dat me nog 2.22 euro per dag en dus zo'n 50 euro per maand. Als ik fiets, kan ik bij de fietsenstalling een abonnement nemen voor 13.50 per maand, dus dat scheelt echt heel veel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb echt een ontzettend riante reiskostenvergoeding.
Ik heb een vaste locatie waar ik officieel werk en rij daarnaast de hele regio rond naar gezinnen. Voor die vaste locatie krijg ik vast vergoeding voor 3 keer per week erheen rijden (wat ik in de praktijk nooit doe). Dat is iets van 30 euro, valt tegen dus.
Maar voor alle andere locaties waar ik heen moet mag ik gewoon werk-km rekenen. Laatst had ik iets van 450km ingediend en daar kreeg ik iets van 200-300 euro voor.
Pahahahhahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat je in dat geval geen lease wagen krijgt, snap ik ook nog. Maar zij krijgen dus wel alle km vergoed die ze naar kantoor rijden en jij niet?
Of heb jij een veul hoger salaris?
Is het ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan vind ik het behoorlijk scheef geregeld eigenlijk
Ik vind het zo raar dat jij de enige bent die in helemaal niks gecompenseerd wordt qua reizen. Ben je toevallig ook nog de enige vrouw daar?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Maar ook dit jaar kon ik er niet over beginnen want crisis crisis blaat
Collega heeft het al een keer proberen aan te kaarten vóór mij zelfs omdat hij het ook totaal niet eerlijk vindt... Naja dat heb je nu eenmaal (vaker) bij kleinere bedrijfjes... Ahjaaaa
Ermagerd dan moet je een rechtzaak starten wegens discriminatiequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat jij de enige bent die in helemaal niks gecompenseerd wordt qua reizen. Ben je toevallig ook nog de enige vrouw daar?
Als je onze administratie niet meerekent; die 1x per week komt; jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat jij de enige bent die in helemaal niks gecompenseerd wordt qua reizen. Ben je toevallig ook nog de enige vrouw daar?
Juist!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd dan moet je een rechtzaak starten wegens discriminatie
Hm, das raar?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
Toch geen lakjes besteldhij zegt het billing address niet matcht met m'n creditcard, maar dat matcht wel
.
Dat heb ik ook een keer gehad met cifs kaartquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
Toch geen lakjes besteldhij zegt het billing address niet matcht met m'n creditcard, maar dat matcht wel
.
HOIquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je onze administratie niet meerekent; die 1x per week komt; jaMaar dat is niet zo gek. Zoveel vrouwelijke systeembeheerders zijn er nu eenmaal niet
Je bent aangenomenquote:
quote:Hi D., long distance calls are not an issue, we will call anywhere to fix a problem. Let us know how you get on
Ja! maar toch maar gemaild want anders moet ik allemaal Engels praten en dat vind ik altijd een beetje engquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh debbbsss... goeien service wel
[..]
Ik vond die andere nog mooierquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh debbbsss... goeien service wel
[..]
quote:Oh no Deb, that's not cool! A credit card should NEVER come between a girl and her polish!
Ja hequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond die andere nog mooier
[..]
jupquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond die andere nog mooier
[..]
D'AAAWWWWWquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja! maar toch maar gemaild want anders moet ik allemaal Engels praten en dat vind ik altijd een beetje eng. Ik ben zo'n schijterd soms
.
Ik betrapte mezelf erop dat ik dacht "ahhh wat doen ze lief, zal ik dan toch maar even kijken naar de lakken?"quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens zat ik nu bondi swatches te kijken... fuck
Maar ik hoef niks... nee..![]()
Ik had in eerste instantie lakjes in m'n mandje gegooid en naar check out gegaan om shipping te berekenen (dat dat al eerder kon had ik niet gezien). Meteen een mailtje, of alles wel goed ging met de site of dat ze ergens bij konden helpen. Supervriendelijk!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf erop dat ik dacht "ahhh wat doen ze lief, zal ik dan toch maar even kijken naar de lakken?"
Ok, dat is dan weer een beetje engquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie lakjes in m'n mandje gegooid en naar check out gegaan om shipping te berekenen (dat dat al eerder kon had ik niet gezien). Meteen een mailtje, of alles wel goed ging met de site of dat ze ergens bij konden helpen. Supervriendelijk!
'Zal ik nog wat extra's in uw mandje gooien? Heeft u deze collectie al gezien? Deze is ook heeeeuuuuuul mooi'quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, dat is dan weer een beetje eng
Mwah, nieuw bedrijf met nieuwe site... ik snap wel dat ze zeker willen weten dat alles goed werktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, dat is dan weer een beetje eng
MAAR JE KRIJGT HET NOOITquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua praktijken "OHAI wij zagen dat je gisteren iets in je winkelmandje had geklikt; maar niet hebt gekocht. HIER HEB JE 10% KORTING; wil je het nu nog? Voor de zekerheid hebben we hem alvast voor je gereserveerd"
RAM BUY NOW DIT DAT ALLES
En dan vervolgens niets leverenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
Illamasqua praktijken "OHAI wij zagen dat je gisteren iets in je winkelmandje had geklikt; maar niet hebt gekocht. HIER HEB JE 10% KORTING; wil je het nu nog? Voor de zekerheid hebben we hem alvast voor je gereserveerd"
oh dat zou van mij echt niet hoeven hoor!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie lakjes in m'n mandje gegooid en naar check out gegaan om shipping te berekenen (dat dat al eerder kon had ik niet gezien). Meteen een mailtje, of alles wel goed ging met de site of dat ze ergens bij konden helpen. Supervriendelijk!
Ik vind het wel erg netjes iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Debsterr het volgende:
Net gemaild met m'n ordergegevens, nu al respons dat ze het gaan oppakken.
BEN GVD BLIJ DAT ER EENS PAKKETJES AANKOMENquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Tevens werkt dat mijnpostaidsnl ook niet echt. Gisteren stond er niks op, krijg ik mijn tas. Vandaag stond er ook niks op maar ligt mijn Asos pakketje in de gang. Ahh wel, beter als andersom
Nu! Morgen drukte whaoooquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
Zeau, weekend. Ik zit te twijfelen om nog de stad in te gaan om een nieuwe broek te scoren. Mijn rode broek is dood. Ik kan nu nog gaan of morgen, hmmm
Ermahgerd ja!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
BEN GVD BLIJ DAT ER EENS PAKKETJES AANKOMEN
Ik heb ooit 1x bij nailsupplies eens een mandje at random gevuld om te zien op wat voor bedrag ik uit zou komen en hoeveel verzendkosten en zulks. Daarna weggeklikt. Daarna nog 3x een reminder per mail met de inhoud van dat mandje en of ik het bestelproces niet even af wou rondenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
Nieuwe rode broek kopen omdat je oude te groot is
Nu! Zaterdags is altijd veel te druk...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
Zeau, weekend. Ik zit te twijfelen om nog de stad in te gaan om een nieuwe broek te scoren. Mijn rode broek is dood. Ik kan nu nog gaan of morgen, hmmm
Tof toch!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
Nieuwe rode broek kopen omdat je oude te groot is
Das balen dan ja.. Is terugsturen zo duur?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)382&WT.ac=rec_viewed
Ik had deze top besteld maar het is heul net een pyama. Alleen heeft terugsturen voor dat geld niet echt zin
Vorige keer was ik bijna 8 euro kwijtquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das balen dan ja.. Is terugsturen zo duur?
Met een inbussleutelquote:
Krijg je hem niet in een envelop? Of is dat ook 8 euro?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Met een inbussleutel
Heb jij halogeenlampen thuis? Ik heb de verkeerde lampen gekocht en heb ze over
Dat was brievenpostquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg je hem niet in een envelop? Of is dat ook 8 euro?
*bereid zich vast voor*
Ehmz .... weetnietquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Met van die kleine pinnetjes?
Neem ik ze voor je mee woensdag
Neh brievenbuspost is niet hetzelfde als een doos. Tenzij de doos door de brievenbus past.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was brievenpost. Maar volgens mij gaat het naar gewicht, ik was namelijk ongeveer hetzelfde kwijt toen ik iets liet terugsturen naar BB, en dat was echt een doos.
HOE krijgen we die?quote:
En Sjaan heeft katten, teringbeestenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alsof ik met mir zou afspreken______________________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |