Tokkie alarmquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Als je echt lastige buren hebt die niet het fatsoen hebben om na 23:00 uur redelijk stil te zijn zodat jij van je nachtrust kan genieten,dan moet je misschien hoe vervelend ook eens overwegen met de vuist op tafel te slaan. Ik heb dit soort ervaringen in een heel ver verleden opgedaan waar wij toen woonden en boven ons studenten kwamen wonen die het elke week het presteerde (ondanks de vele verzoeken) donderdagavond om 00:00 uur met veel kabaal het trappenhuis te verlaten en lallend om 03:30 uur weer thuis te komen,vervolgens nog te gaan zitten napraten en pas om 06:00 uur het bed op te zoeken.
In een keer flink uitgehaald naar de hufters ( zij speelden weer de vermoorde onschuld) waarbij zij uiteindelijk vertrokken op advies van de Politie die hun niet verder konden beschermen.
Ik helaas nog wel, maar ik probeer al een paar jaar weg te komen hier. Naar een huis dat met beide benen op de grond staat en het liefst op een hoek. Op mijn huidige plek heb ik mensen voor het eerst van mijn leven leren haten. Als je lichamelijk geweld voor jezelf uitsluit als oplossing, sta je in sommige gevallen gewoon machteloos en kan je leven behoorlijk verpest worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:09 schreef Marrije het volgende:
Maar wat ben ik blij dat wij niet meer in een flat wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |