abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125478802
die godverdomme buren moeten gewoon niet zeuren, als het ze niet bevalt dan donderen ze maar op naar een seniorenwoning
pi_125481160
Tjezus, zo diep id nacht bellen? Volgens mij moet je haar gewoon een keer goed bang maken, rekening houden met elkaar prima maar voor elk scheet komen klagen pfff
pi_125517815
Als je echt lastige buren hebt die niet het fatsoen hebben om na 23:00 uur redelijk stil te zijn zodat jij van je nachtrust kan genieten,dan moet je misschien hoe vervelend ook eens overwegen met de vuist op tafel te slaan. Ik heb dit soort ervaringen in een heel ver verleden opgedaan waar wij toen woonden en boven ons studenten kwamen wonen die het elke week het presteerde (ondanks de vele verzoeken) donderdagavond om 00:00 uur met veel kabaal het trappenhuis te verlaten en lallend om 03:30 uur weer thuis te komen,vervolgens nog te gaan zitten napraten en pas om 06:00 uur het bed op te zoeken.

In een keer flink uitgehaald naar de hufters ( zij speelden weer de vermoorde onschuld) waarbij zij uiteindelijk vertrokken op advies van de Politie die hun niet verder konden beschermen.
pi_125520632
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Als je echt lastige buren hebt die niet het fatsoen hebben om na 23:00 uur redelijk stil te zijn zodat jij van je nachtrust kan genieten,dan moet je misschien hoe vervelend ook eens overwegen met de vuist op tafel te slaan. Ik heb dit soort ervaringen in een heel ver verleden opgedaan waar wij toen woonden en boven ons studenten kwamen wonen die het elke week het presteerde (ondanks de vele verzoeken) donderdagavond om 00:00 uur met veel kabaal het trappenhuis te verlaten en lallend om 03:30 uur weer thuis te komen,vervolgens nog te gaan zitten napraten en pas om 06:00 uur het bed op te zoeken.

In een keer flink uitgehaald naar de hufters ( zij speelden weer de vermoorde onschuld) waarbij zij uiteindelijk vertrokken op advies van de Politie die hun niet verder konden beschermen.
Tokkie alarm
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:05:47 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_125521465
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Tokkie alarm
ik dacht fok vechtclub staat paraat
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:09:00 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_125521547
Maar wat ben ik blij dat wij niet meer in een flat wonen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:12:08 #132
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_125529304
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:09 schreef Marrije het volgende:
Maar wat ben ik blij dat wij niet meer in een flat wonen.
Ik helaas nog wel, maar ik probeer al een paar jaar weg te komen hier. Naar een huis dat met beide benen op de grond staat en het liefst op een hoek. Op mijn huidige plek heb ik mensen voor het eerst van mijn leven leren haten. Als je lichamelijk geweld voor jezelf uitsluit als oplossing, sta je in sommige gevallen gewoon machteloos en kan je leven behoorlijk verpest worden.
Stop the world, I want to get out.
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:24:46 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_125529811
Het heeft bij ons ook een paar jaar geduurd voor we in aanmerking kwamen voor een eengezinswoning met leuke tuin. Geen hoek, maar dat had ook niet mijn voorkeur. Ik ben al heel blij dat ik niet bij wat gestamp hoef te zeggen ssssst denk om de buren, of als er wat auto's van de tafel op de grond (laminaat) knallen. Kan allemaal. Was wel wennen na jaren altijd rekening houden met de onderburen. En geen bovenburen is ook absoluut heerlijk. Maar goed, leefgeluiden van de buren blijven want we wonen in gehorige huizen in dit rijtje. Maar het scheelt al heel veel dat we niet meer in een flat wonen. Maar na jaren in een flat (met zn twee en met 1,2 en later 3 kinderen) herken ik echt de frustraties wel.

Misschien dat een wijkagent nog wat kan bemiddelen?
  zondag 21 april 2013 @ 22:24:22 #134
401714 MarketingWil
goo.gl/AzNwF
pi_125577823
Ze moet niet zeuren imo, het is jouw huis je betaald ervoor. Als ze het niet bevalt moeten ze wat anders zoeken. Uiteraard moet je tot op zekere hoogte wel rekening met ze houden, maar je hebt van die mensen die overal om zeuren...ignore
Want to fire your Boss ?
Click here: goo.gl/AzNwF
contact me here:
pi_125578369
Flats :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')