Strontspray in een busje!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
Wat doe je nou viezerik. Wat is dat voor een graflucht. Dat vind ik echt smerig! Dat is een strontlucht gewoon! Wat is dat dan?
![]()
Welke is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die eerste aflevering hadden ze er nog echt zin in, fopartikelen gekocht enzo nepdrollen, scheetspray![]()
Op de boerderij. Dan zegt Gordon ook dat hij de hutspot van die boerenvrouw niet te vreten vindquote:
Ooh ga ik hierna kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die ik net postte, op de boerderij, 1e aflevering 1e seizoen
Gaat ie er zo in hakken met z'n bestekquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de boerderij. Dan zegt Gordon ook dat hij de hutspot van die boerenvrouw niet te vreten vind
Die lach na die scheet in het gezicht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
Huttekutteberg![]()
Prinses op de erwt![]()
Ik ben allergisch voor jou, ik kan gewoon niet tegen synthetisch![]()
Zit hier nou ook een scheur? Dikke scheet in Gordon zijn gezicht![]()
![]()
![]()
Allememachies altijd blijven lachen he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker klagenDie directeur heeft wel een mooie caravan trouwens
En daardoor ik ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lach na die scheet in het gezicht.Hij kwam niet meer bij.
Geniaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allememachies altijd blijven lachen he.
Gerard klaagt daar alleen maar over. Ook over dat Gordon zat te bouten in die kleine wcquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:03 schreef Ties02 het volgende:
Gerard die alleen maar in z'n eigen bed kan slapen en Gordon met dat slaapmasker![]()
0:24 ook die lach
Gordon is zo leuk met kinderenquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kinderdagverblijf ook een klassiekert
Ga ik ook nog wel kijken. Ik weet wel eentje dat Gordon helemaal zo'n kind gaat afzeikenquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kinderdagverblijf ook een klassiekert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |