quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Voor wat het waard is.... Maar als deze jongen idd zijn contract niet verlengd bij Arsenal dan is er natuurlijk maar één club in Nederland waar hij thuis hoort.quote:‘PSV en FC Twente denken aan komst van overbodige Ebecilio’
Kyle Ebecilio slaagt misschien niet bij zijn droomclub Arsenal. De negentien jaar oude middenvelder staat sinds enkele jaren onder contract bij the Gunners, die hem weghaalden uit de jeugdopleiding van Feyenoord. In Londen maakt Ebecilio echter geen minuten en bovendien loopt zijn contract ten einde. Twee clubs uit de Eredivisie zouden het nu op de Nederlander hebben voorzien.
Het Algemeen Dagblad weet dat zowel PSV als FC Twente geïnteresseerd is in Ebecilio, neef van Jeffrey Bruma. De geboren Rotterdammer heeft behalve de twee Nederlandse verenigingen ook de mogelijkheid zijn aflopende contract bij Arsenal met een seizoen te verlengen. Onduidelijk is waar de voorkeur van Ebecilio zelf ligt.
Ebecilio, die volgens zijn management 'deze maand' de knoop doorhakt, maakt deel uit van een grotere groep talenten die de laatste jaren besloten hun Nederlandse club te verlaten voor een Engelse. Feyenoord zag in de loop der jaren al diverse jeugdinternationals gaan: Bruma (Chelsea), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) kozen allen voor een avontuur aan de andere kant van de Noordzee.
Daarbij staan ze er bij de andere clubs ook niet bekend om dat ze jongere talenten een kans geven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.... Maar als deze jongen idd zijn contract niet verlengd bij Arsenal dan is er natuurlijk maar één club in Nederland waar hij thuis hoort.
En als 'onze' spelers dezelfde houding als Eriksen aannemen, komt het ook wel goed met de financiën. Eriksen (zijn contract loopt volgend jaar af) zegt dat hij onder geen beding transfervrij de deur uit zal lopen omdat hij daarvoor te veel aan de jeugdopleiding van zijn club te danken heeft. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Wel weer een goed voorbeeld waarom Kongolo bijvoorbeeld ook beter bij Feyenoord zou kunnen blijven.
In dat soort uitspraken geloof ik niet zo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En als 'onze' spelers dezelfde houding als Eriksen aannemen, komt het ook wel goed met de financiën. Eriksen zegt dat hij onder geen beding transfervrij de deur uit zal lopen omdat hij daarvoor te veel aan de jeugdopleiding van zijn club te danken heeft. Zo hoort het.
Met welke speler in de selectie kun je hem vergelijken? Clasie bijvoorbeeld? Of is hij een stuk aanvallender?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:29 schreef satecl het volgende:
Feyenoord moet er echt alles aan doen om die Ebecillio terug naar Feyenoord te halen. Echt een geweldig talent. Ik heb hem zien spelen op het jeugd EK en WK, 2 jaar terug. Hij werd toen ook uitgeroepn tot beste speler van het toernooi. Type Fer, alleen dan in voetballend oogpunt sterker.
Ook een vriend van Vilhena, Kongolo, Boetius en Achahbar. Daar speelde hij vanaf kinds af aan mee samen. Hopelijk maakt Feyenoord hier werk van.
"Dat soort" uitspraken? Alsof je dat zo vaak hoort, dat een voetballer onomwonden stelt dat hij niet gratis de deur uit zal lopen. Ik vind dat een mooie instelling en hopelijk denken ook onze spelers een beetje aan de club waar ze opgeleid zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In dat soort uitspraken geloof ik niet zo.
Type Fer/Strootman. Zeer sterk, balvast en scorenvermogend. Ik zou hem persoonlijk op de plek van Vilhena zetten, en Vilhena op 10. Als Clasie dan ook nog blijft heb je echt een bazenmiddenveld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met welke speler in de selectie kun je hem vergelijken? Clasie bijvoorbeeld? Of is hij een stuk aanvallender?
Betaal jij hem?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Type Fer/Strootman. Zeer sterk, balvast en scorenvermogend. Ik zou hem persoonlijk op de plek van Vilhena zetten, en Vilhena op 10. Als Clasie dan ook nog blijft heb je echt een bazenmiddenveld.
Een van de goals in de finale van het Jeugd-EK:
Hier nog een gevonden vanaf 1:10
Ik doel meer op het feit dat er in de voetballerij zoveel wordt geroepen maar dat het een dag later zomaar weer totaal anders kan zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Gert het volgende:
[..]
"Dat soort" uitspraken? Alsof je dat zo vaak hoort, dat een voetballer onomwonden stelt dat hij niet gratis de deur uit zal lopen. Ik vind dat een mooie instelling en hopelijk denken ook onze spelers een beetje aan de club waar ze opgeleid zijn.
In het algemeen is dat zeker waar. Maar een speler die zoiets als dit zegt vind ik wel bijzonder. EIgenlijk is dat precies wat wij zouden verwachten (en eigenlijk normaal zouden vinden) van onze talenten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat er in de voetballerij zoveel wordt geroepen maar dat het een dag later zomaar weer totaal anders kan zijn.
Deze post moet ook even in dit topic.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Dat hele het nieuwe stadion en RDK kan me gestolen worden, de typhus voor ze. Zowel HNS als RDK. Ik zeg; BDK. Behoud de Kuip, behoud Feyenoord, groei vanuit je basis, niet vanuit randzaken. Jeugd voorop, beleid voorop, gezond beleid. Goed kijken naar een club als Dortmund. Beleid beleid en beleid. Geen gezeik. Op eigen poten staan, vechten voor elke stap die je kan maken. Samen met je supporters, niet met de KNVB en hun verwarmde stoeltjes of broodjes gezond, de pleuris, allemaal randzaken; niet belangrijk. Club is het belangrijkste, Feyenoord, en haar supporters. Kan je bouwen wat je wil, slopen wat je wil. Nogmaals; de typhus voor alles, behalve de club.
Bovenop het unieke ontwikkelingspotentieel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De Pel gaat een hattrick maken vanavond
Dordt uit vandaag. Lokale krakerT.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Calciumdude het volgende:
beetje jammer dat het op zo'n grafdag is...
sparta voeltbalt op vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |