al kwam dat op mijn pad, en was het niet de reden dat ik er inging. Maar goed, het leven draait om de duit en de fluit, en zo is het.quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou eens goudeerlijk. Waarom doe je het? Precies, voor de centen en de sex, en niet omdat het nou zo goed is. Je kan er zelf ook echt hard van walgen, maar als het betaald en je kan naaien is het toch prima zat Huub?
Ja preciesquote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
al kwam dat op mijn pad, en was het niet de reden dat ik er inging. Maar goed, het leven draait om de duit en de fluit, en zo is het.
Ach, je hebt in ieder geval niet stilgezeten en er ook een mooie ervaring aan overgehouden. Tenminste, ervanuit gaande dat de positieve dingen de negatieve dingen uitwegen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
al kwam dat op mijn pad, en was het niet de reden dat ik er inging. Maar goed, het leven draait om de duit en de fluit, en zo is het.
Ik ben een BH`erquote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Piye het volgende:
Maar braddie, jij bent toch ook gewoon een BN'er joh?
last, last, last. Soms met uitgaan, iemand die stoer wilt doen tegen zijn vrienden. maar dat zakte eigenlijk snel weg. De enige met wie ik eigenlijk consequent last heb zijn nieuwe schoonfamilies, maar das gelukkig snel weg nadat we elkaar leren kennenquote:Op maandag 8 april 2013 21:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval niet stilgezeten en er ook een mooie ervaring aan overgehouden. Tenminste, ervanuit gaande dat de positieve dingen de negatieve dingen uitwegen.
Nog wel last gehad van je 'imago' na het programma eigenlijk?
quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
last, last, last. Soms met uitgaan, iemand die stoer wilt doen tegen zijn vrienden. maar dat zakte eigenlijk snel weg. De enige met wie ik eigenlijk consequent last heb zijn nieuwe schoonfamilies, maar das gelukkig snel weg nadat we elkaar leren kennen
en weer terug als de relatie over is, hahaquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
last, last, last. Soms met uitgaan, iemand die stoer wilt doen tegen zijn vrienden. maar dat zakte eigenlijk snel weg. De enige met wie ik eigenlijk consequent last heb zijn nieuwe schoonfamilies, maar das gelukkig snel weg nadat we elkaar leren kennen
lol, ben benieuwd naar de foto danquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
![]()
Was ooit eens met een vriend van me bij "De Instuif " in Hilversum, en toen hebben we jou (Toen je er met Claire was volgens mij) lastig gevallen door te vragen of we met je op de foto mochten (mocht overigens wel
)
![]()
![]()
stanford experiment... soms leek t gedrag erop, maar wat de makers deden voldeed lang niet aan de eisen om zelfs maar vergeleken te mogen worden met die professor destijds....quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dit programma was toch bijna ontaard in een soort "Stanford prison expirement" achtig geheel? Volgens mij waren alle deelnemers daarnaast zwaar gebonden aan hun script en was het meer toneelspel dan realiteit.
wat doe je nu eigenlijk huub?quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stanford experiment... soms leek t gedrag erop, maar wat de makers deden voldeed lang niet aan de eisen om zelfs maar vergeleken te mogen worden met die professor destijds....
Zwaar script waar ze zich aan moesten houden, hoogst zelden een script,
er is mij in 2 jaar tijd ooit 1 keer gevraagd om Jaap erin te houden, net zoals Brian dit ooit eens is gevraagd, en Dennis is het idee gegeven om die camera eraf te rammen,
Voor de rest maakten we ons eigen ideeën, daar sparden we soms over met de programmamakers, zodat de ideeën beter werden... (maar eigenlijk alleen Brian, Jaap en vooral ik, de rest was over het algemeen daar niet scherp genoeg voor)
dus wel goed terecht gekomen hahaquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ben eindredacteur bij Talpa, maak programma's. Ben nu bezig met Sabotage
Dat programma komt op mij over als een schaamteloze kopie van Wie Is De Mol.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ben eindredacteur bij Talpa, maak programma's. Ben nu bezig met Sabotage
Oke dus jullie hadden wel de regie in eigen handen. Het moment dat ik mij trouwens nog het beste herinner is het moment dat Japijow net in het huis was en zich helemaal ladderzat gezopen had en vervolgens in dat bad ging zitten (zelden zo gelachen). Ik vond dat jij Jaap daarna zo verschrikkelijk hard aanpakte (o.a. op zijn hoofd tekenen met een stift en hem dagen daarna nog voor ranzige vetklep uitmaken e.d. die zich zou moeten ophangen). Ik vond dit echt veel te ver gaan en had echt het idee dat jij gewoon een opgelegde rol speelde? Of zag ik dit verkeerd?quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stanford experiment... soms leek t gedrag erop, maar wat de makers deden voldeed lang niet aan de eisen om zelfs maar vergeleken te mogen worden met die professor destijds....
Zwaar script waar ze zich aan moesten houden, hoogst zelden een script,
er is mij in 2 jaar tijd ooit 1 keer gevraagd om Jaap erin te houden, net zoals Brian dit ooit eens is gevraagd, en Dennis is het idee gegeven om die camera eraf te rammen,
Voor de rest maakten we ons eigen ideeën, daar sparden we soms over met de programmamakers, zodat de ideeën beter werden... (maar eigenlijk alleen Brian, Jaap en vooral ik, de rest was over het algemeen daar niet scherp genoeg voor)
nee ja eigen schuld, ik dacht vinden ze toch nooit goed, hahaha, hij had mij echt halfdood geslagen, vond het echt te ver gaan. Typisch geval van een te grote bek gehad... hahahaquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Dat in mijn topic finalist Huub meepraat![]()
Vind het eerlijk gezegd wel jammer dat het nooit echt is los gegaan. Weet nog wel dat Huub afhaakte voor een kickboks wedstrijd tegen Brian. Daar keken veel mensen naar uit (al zou dat toch geen eerlijk gevecht voor Huub zijn geworden).
t was juist de hoofdredacteur Frans destijds die mij toen zei dat ik iets te ver ging na een paar dagen. Hij waarschuwde mij dat juist hier op FOK toen de stemming iets negatiever werd over mij....quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Oke dus jullie hadden wel de regie in eigen handen. Het moment dat ik mij trouwens nog het beste herinner is het moment dat Japijow net in het huis was en zich helemaal ladderzat gezopen had en vervolgens in dat bad ging zitten (zelden zo gelachen). Ik vond dat jij Jaap daarna zo verschrikkelijk hard aanpakte (o.a. op zijn hoofd tekenen met een stift en hem dagen daarna nog voor ranzige vetklep uitmaken e.d. die zich zou moeten ophangen). Ik vond dit echt veel te ver gaan en had echt het idee dat jij gewoon een opgelegde rol speelde? Of zag ik dit verkeerd?
Je was in ieder geval wel echt een eerste klas etter in dat huis, maar wel samen met Jaap en Nicolaas mijn favoriete bewoner.
Maar FOK! werd dus nauwlettend in de gaten gehouden?quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
t was juist de hoofdredacteur Frans destijds die mij toen zei dat ik iets te ver ging na een paar dagen. Hij waarschuwde mij dat juist hier op FOK toen de stemming iets negatiever werd over mij....
Tuurlijk hielpen ze mij door mij snel ijs en shoarma en zo te geven toen ik hem op wilde fokken, maar dat kwam juist uit mij
vind ik te makkelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat programma komt op mij over als een schaamteloze kopie van Wie Is De Mol.
Ja hij stelt opzich niet veel voor als vechter. In de ring vaak vernederd, alleen is hij natuurlijk altijd sterker dan een gemiddelde Nederlandse gozer en hij heeft wel een aardige techniek in huis. Denk niet dat er iemand in de kooi was geweest die hem dan tegen zou kunnen houden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee ja eigen schuld, ik dacht vinden ze toch nooit goed, hahaha, hij had mij echt halfdood geslagen, vond het echt te ver gaan. Typisch geval van een te grote bek gehad... hahaha
Maar goed Jaap leek zo labiel als de pest in het begin en als je zo iemand dan aanspoort om zichzelf op te hangen dan ga je toch veel te ver? Je leek af en toe echt gewoon over lijken te gaan daar.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
t was juist de hoofdredacteur Frans destijds die mij toen zei dat ik iets te ver ging na een paar dagen. Hij waarschuwde mij dat juist hier op FOK toen de stemming iets negatiever werd over mij....
Tuurlijk hielpen ze mij door mij snel ijs en shoarma en zo te geven toen ik hem op wilde fokken, maar dat kwam juist uit mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |