Ik denk dat Jensen het vooral zelf niet snapt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nog steeds niet snappen dat Jensen op de radio hoort.
Klopt, als hij nog enige motivatie in zijn donder zou hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nog steeds niet snappen dat Jensen op de radio hoort.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Later Jensen rondom 00:45 geloof ik!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef marzman het volgende:
Ik vond het tegenvallen, zowel Robert als Bram zagen er een beetje troosteloos uit. Meer iets voor omroep Max.
SecretStoryWous, dát is godverdomme lang geleden.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tot nu toe lang niet zo leuk als vroeger
huh? Waarvan dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
SecretStoryWous, dát is godverdomme lang geleden.
Haha ok, ja was idd een grote fan van Secret Story, word tijd voor een nieuwe reeksquote:
Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze de babypoppen-opdracht kregen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ok, ja was idd een grote fan van Secret Story, word tijd voor een nieuwe reeks
Haha ok, ja ik heb m toen helemaal afgekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze de babypoppen-opdracht kregen.Sowieso vond ik Gerard en Karim het beste
...Damn
Haha SBS die huilt over auteursrechtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ok, ja ik heb m toen helemaal afgekeken.
Dit was toen mijn meest bezocht site, met streams + fok haha
http://secretstory.hole1988.nl/
En morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag is Peter R de Vries bij Jensen.
Weet ik veel?! ik snap niet wie er dan komen, of zal Peter R de Vries morgen komen en donderdag een HH?quote:
@Haaibaaike, donderdag dus weer een andere gast. Is geen herhaling.quote:Peter R. de Vries is vanavond te gast in de eerste aflevering van de Robert Jensen-talkshow Jensen Laat, het maandagse zusje van de donderdagtalkshow Jensen Later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |