zonder Leo?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie missen wat. Ik had echt een hilarische TT in gedachte.
Doe 'm nog even in het topic en dan gaan we lachen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie missen wat. Ik had echt een hilarische TT in gedachte.
Johannes. Je wordt geprovoceerd. Ik zal mijn grap niet over jouw rug maken uit respect.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe 'm nog even in het topic en dan gaan we lachen.
Vanwege Dembelequote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
VRT zend Basel-Tottenham uit vanwege die Vertonghen?
En terecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vanwege Fabian Freiquote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Precies, laat ze maar denken, wij hebben Babel!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
Belgen denken helemaal dat ze de beste spelers in de wereld hebben
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar denken, wij hebben Babel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gunther durft niets te zeggenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De Bos op de Belg met Gunther.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
LOL NAAKTFOTO'S BABEL UITGELEKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |