zonder Leo?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie missen wat. Ik had echt een hilarische TT in gedachte.
Doe 'm nog even in het topic en dan gaan we lachen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie missen wat. Ik had echt een hilarische TT in gedachte.
Johannes. Je wordt geprovoceerd. Ik zal mijn grap niet over jouw rug maken uit respect.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe 'm nog even in het topic en dan gaan we lachen.
Vanwege Dembelequote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
VRT zend Basel-Tottenham uit vanwege die Vertonghen?
En terecht.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vanwege Fabian Freiquote:Op donderdag 4 april 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Precies, laat ze maar denken, wij hebben Babel!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
Belgen denken helemaal dat ze de beste spelers in de wereld hebben
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar denken, wij hebben Babel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gunther durft niets te zeggenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De Bos op de Belg met Gunther.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
LOL NAAKTFOTO'S BABEL UITGELEKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elf tegen elf bal is rondquote:
Drenthe vs Challamang aubquote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
Iemand die amusement wilt tijdens de rust...
Drenthe doet even een freestyle in rusland
http://www.keek.com/!gTS9bab
Hoi!quote:
Zou Royston een academische achtergrond hebben?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
De Bassie en Adriaan academiequote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zou Royston een academische achtergrond hebben?
Niet afgemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Bassie en Adriaan academie
Zit Babel al op Keek?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
Ze is een brunette. Ze ligt graag in bed, likt chocolade van vinger en kan goed zwemmen maar loopt af en toe tegen lantaarnpalen aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Bassie en Adriaan academie
Tessa Krombach?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een schijt reclame is dit ook
uiteraardquote:
GGMM als sabrosaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is een brunette. Ze ligt graag in bed, likt chocolade van vinger en kan goed zwemmen maar loopt af en toe tegen lantaarnpalenaan.
Rara over wie heb ik het?
Jessica Alba.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is een brunette. Ze ligt graag in bed, likt chocolade van vinger en kan goed zwemmen maar loopt af en toe tegen lantaarnpalen aan.
Rara over wie heb ik het?
Nee... Die moet zijn dingen kwijt via Twitter.quote:
twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:42:39Why does it always feel more awkward for the person who lend out money to somebody else when they talk about the subject ? reageer retweet
twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:46:58The person who lend out money to somebody else shouldn't be the one reminding every now & then... reageer retweet
http://www.keek.com/Ryanbabelquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee... Die moet zijn dingen kwijt via Twitter.twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:42:39Why does it always feel more awkward for the person who lend out money to somebody else when they talk about the subject ? reageer retweet
twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:46:58The person who lend out money to somebody else shouldn't be the one reminding every now & then... reageer retweet
W'rom?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet René daar krijgen we problemen mee!
Lukoki heeft er ook 1quote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol ik zag het d'r net ook![]()
http://www.keek.com/Ryanbabel#gyU9bab
LOL WAT EEN PAARDENLACH!
Mag ook als jij de stoere martelaar uit wil hangen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor de ban. Het is te kinderachtig.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
LOL WAT EEN PAARDENLACH!
Dan ga ik je ritueel eren door een konijn te slachten.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als die lijn ook wegvalt wil ik Emile.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan de verbinding met Pascal ook even wegvallen? Ik wil Rene en Johan.
Stoer ben ik al. Martelaar is een leuke bijkomstigheid, maar nu weer ontopic a.u.b.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ook als jij de stoere martelaar uit wil hangen.
Maak je toch niet zo druk, ouwe reus.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
Belgen denken helemaal dat ze de beste spelers in de wereld hebben
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
LOL NAAKTFOTO'S BABEL UITGELEKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
http://www.keek.com/!gTS9babquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee... Die moet zijn dingen kwijt via Twitter.twitter:RyanBabel twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:42:39Why does it always feel more awkward for the person who lend out money to somebody else when they talk about the subject ? reageer retweet
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
LOL WAT EEN PAARDENLACH!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef RetRy32 het volgende:
Sowieso zou ik best wel commentaar willen van Aad De Mos + Rene + Johan op het WK bij matches van Oranje.
EN WAT EEN KANS.![]()
Hoort ie niet thuis.quote:
Gras = groenquote:
Je kind van drie weet zelfs dat Van Gaal een egoïst isquote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een beetje de Mondriaan van Fok, je zou zeggen, mijn kind van drie kan dat nog bedenken, maar bedenk het maar eens.
Dat doet BSB helemaal niet. Tong is van de random feitjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kind van drie weet zelfs dat Van Gaal een egoïst is.
Random club die failliet is: V.V Vlissingen.²
Er moet ook iets in over een Marokkaan met een goede techniek en over het vrouwtje die hapjes voor hem bereid.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kind van drie weet zelfs dat Van Gaal een egoïst is.
Random club die failliet is: V.V Vlissingen.²
Dit valt idd niet te ontkennen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die had gezeten was het een doelpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
De tweede helft heeft minder gogme.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet BSB helemaal niet. Tong is van de random feitjes.
Al met al een prima wedstrijd overigens.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random woord: veerkracht.²
[ Bericht 9% gewijzigd door GGMM op 04-04-2013 22:20:53 ]
De tweede helft kan wel wat EPO gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De tweede helft heeft minder gogme.
of Sierd de Vos.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tweede helft kan wel wat EPO gebruiken.
Fan? Het is al koud zat hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Voor iemand die claimt fan te zijn weet je bijzonder weinig van hem.
Random kamer: Badkamer²
Dat zou meer grinta geven inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tweede helft kan wel wat EPO gebruiken.
Klasse!quote:
Stoempend over de kasseien.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan zou meer grinta geven inderdaad.
Random mening: jij bent niet grappigquote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon Anita is de beste speler die ik ooit heb gezien.
Dit meen ik overigens.
Random dartspeler: James Wade²
Ik dacht Quaresma.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon Anita is de beste speler die ik ooit heb gezien.
Dit meen ik overigens.
Random dartspeler: James Wade²
Zit er een zendertje in het balletje?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Met deze wissel is het weer 11 tegen 11 waardoor het balletje vreemd kan rollen.
Jouw mening is niet rullevantquote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Random mening: jij bent niet grappig
Je biologische moeder is geen maagd meer.quote:
Retweetquote:
Escha?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Nu komt er zo'n mooie dame langslopen met een bordje met Ronde 1
Fijn dat je dat biologisch er bij zetquote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Anita heeft in de leer bij Enoh gezeten blijkt maar weer
[..]
Je biologische moeder is geen maagd meer.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Sinds Anita er in gekomen is heeft Newcastle nog geen tegendoelpunt gehad.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Haha onbenul/quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me bijna af of je je dag wel hebt.
Ooh die is lelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee deze mevrouw
[ afbeelding ]
Ga door!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee deze mevrouw
[ afbeelding ]
j0rdiii wint morgen geen miljoen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zoveelste bewijs al, jij moet stoppen met zulke uitspraken man
kwalijke zaak
bah
Ik zal maar zeggen hoe het komt: ik heb vanmiddag een clip gezien van Gordon uit 1991.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Zielig zijn wij samen.
Ik zat meer te denken aan Jessica Alba.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee deze mevrouw
[ afbeelding ]
Je bent zelf een dier.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dus geen Alba grap he
wel leuk dat je dier er in herkent trouwens
Lijkt er wel op hequote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
pingel zo te zien. voor Benfica lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijnaquote:
Matig x2, maar laten wij dit meningsverschil vooral niet doen escaleren. Het is toch allemaal GGMM zijn schuld.quote:
In de wandelgangen wordt beweerd dat deze op Strootman lijkt.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matig x2, maar laten wij dit meningsverschil vooral niet doen escaleren. Het is toch allemaal GGMM zijn schuld.
Geen keeper had erbij gekund, was een zeer harde bal.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matig x2, maar laten wij dit meningsverschil vooral niet doen escaleren. Het is toch allemaal GGMM zijn schuld.
Op GGMM zijn leeftijd is Strootman al 3 Champions Leagues rijker.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de wandelgangen wordt beweerd dat deze op Strootman lijkt.
Je stream loopt achterquote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
kolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll aaaaaatleeetiiiii
Vraag me af van welke bekende VI persoonlijkheid deze tweet is.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gm snel ff over de tankbaan in oirschot vnm markt in best en cadeau kopen in centrum #ehv vna feestje bij #olijven in #nuenen#zinin:-)
Tijl Beckand?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af van welke bekende VI persoonlijkheid deze tweet is.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af van welke bekende VI persoonlijkheid deze tweet is.
Voornamelijk matchfixing.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
2e en 3e goal niet gezien, onhoudbaar allebei of een slippertje van Krul ?
mwa, meer aanvallende intenties, maar echt dreigend is geen van beidenquote:
Is dat Berdien?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zit die bij de olijf
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat Berdien?
[..]Of is het Wieke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!Ride Or Die Lalalalalalalala
Deze is tenminste logisch iddquote:
Je bent zelf logisch.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze is tenminste logisch idd
die wyke kan goed pijpen volgens mijquote:
Bij Johan vooraf de uitzending, dan verwent ze hem om er een topshow van te maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die wyke kan goed pijpen volgens mij
Dan moet de NOS toch maar de rechten van de CL behouden denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
valt dat rtl7 nou weer weg bij iedereen? verdomme nog aan toe man
Sylvana Simons is het met je eens.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet de NOS toch maar de rechten van de CL behouden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is even balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what else is new bij die jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
BalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die demagoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ride Or Die Lalalalalalalala
Wonnen ze van KF Tirana.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Utrecht niet meer in de EL zit, daar kwamen altijd zoveel studenten op af.
Daar is ie al !quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dankzij die storing in Lissabon waren we gelukkig verlost van die irritante Leo Driessen
Bij de VI Oranje dag voor de WK Finale maakten ze reclame voor Utrecht tegen Tirana, beetje een contrast.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wonnen ze van KF Tirana.
En de spelers van KF Tirana hadden daar op ingezet.
Niets is belangrijker dan iets andersquote:Op donderdag 4 april 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de VI Oranje dag voor de WK Finale maakten ze reclame voor Utrecht tegen Tirana, beetje een contrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |