nu nog glitter!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, en toen had ik een Spotted Ombre Mani
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Piiiiiicquote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Klinkt nicequote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gaafquote:
Ik ook hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vind m met spotted mooier dan zonder!
ja dat snap ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn body shop pakket is bij de buren bezorgd, maar toen ik thuis kwam uit werk en het op wilde halen hoorde ik van een andere buurvrouw dat ze een lang weekend weg zijn
Neem het dan niet aan, faalhazen
is nu paar uur geleden maar ik ben er beetje pissig om... ik wil mijn spullen gewoon hebben
Ja dat is lamequote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn body shop pakket is bij de buren bezorgd, maar toen ik thuis kwam uit werk en het op wilde halen hoorde ik van een andere buurvrouw dat ze een lang weekend weg zijn
is nu paar uur geleden maar ik ben er beetje pissig om... ik wil mijn spullen gewoon hebben
Ze liggen dus te lamzakkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn poezels zijn even actief als altijd!
of op de mat te diarrerenquote:
Hier nog niksquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
ook nog geen mail gehad dat het verzonden was? die kreeg ik dinsdagquote:
Ja die wel meteen dinsdag iddquote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook nog geen mail gehad dat het verzonden was? die kreeg ik dinsdag
ah, beterquote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit meer tegenwoordig, sinds we Eny een privaat toilet hebben gegeven
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd was er korting bij bodyshop ofzo
is het ookquote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, beter
dat lijkt me echt zooooo extreem irritant, kattenflatsen
nope, helaasch.... wachten op volgende actie dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu niet meer zekerMijn pink grapefruit douchegel is bijna op
leuk leuk leukquote:
Oehhhh wel errrrrrrg leukquote:
shop ? Je gaat toch naar zo'n paskelder?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh wel errrrrrrg leukvelen rondjes lopen door de shop
Waar ben je geweest dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shop ? Je gaat toch naar zo'n paskelder?
in belgie is alles in keldersquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoietsquote:Now walk into the club bridal shop like "What up?! I got a big cock!"
Nah, I’m just pumped, I bought some shit from the thrift shop
Lindyquote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest komen van Schaar. Is ze er zelf niet
Ik denk van niet, maar mijn lijf denkt van wel, want ik heb overal eczeemquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest komen van Schaar. Is ze er zelf niet
Oh bij mij was pashok achter maar gelinkt aan de shopquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker krabben!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar mijn lijf denkt van wel, want ik heb overal eczeem
extra prethobbels voor tijdens het scharen man, dat stimuleert den clitquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, mijn benen lijken een maanlandschap inmiddels
??quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin, je gaat alleen maar naakt in een slakkenbad.
Ohhhhh, als dat alles is!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin, je gaat alleen maar naakt in een slakkenbad.
heeft lies niks?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Lindytje het volgende:
En ik bedenk me net dat ik nog maar 5 peuken heb en de jumbo is al dicht. Moet ik naar het fucking tankstation, een kwartier op de scooter
Station?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Lindytje het volgende:
En ik bedenk me net dat ik nog maar 5 peuken heb en de jumbo is al dicht. Moet ik naar het fucking tankstation, een kwartier op de scooter
Wacht maarquote:
Ren komt toch ook met de cavia's zodat jullie die op jullie tieten kunnen balanceren? Rietieieidieiidietieidududuquote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij je clownspak al ingepakt?
Huh, welluk?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy vond jij het vorig jaar ook zo fantastisch om de apps voor UID te revieuwen?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
yo, wat ga je zaterdag doen dan? heb je je vrijgezellenfeestje dan ofzo?
nee man, we hebben aapjes!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ren komt toch ook met de cavia's zodat jullie die op jullie tieten kunnen balanceren? Rietieieidieiidietieidududu
Jij bent bij nader inzien toch niet welkomquote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Goeeeeeedddd opvallend vrolijk wat heeeeeelemaal niks met zaterdag heeft te maken
Thehehehe
Over bb?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn broek, op de bank, over het fornuis....
Ja, wel UID, maar geen individueel assignmentquote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
UID, apps revieuwen als individual assignment, of had jij geen UID?
Fuck my lifequote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wel UID, maar geen individueel assignment
oh je weet het al van tevoren wanneer het is, relaxed wel. Had ik ook (ik had het geëist te weten van tevorenquote:
Ja, want anders wordt mijn addhoofd gekquote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh je weet het al van tevoren wanneer het is, relaxed wel. Had ik ook (ik had het geëist te weten van tevoren).
Tof
die afgekeurde van Justin Bieber?quote:
TE LAAT SORRY MEVROUWWWquote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent bij nader inzien toch niet welkom
goed plan dan wel jaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, want anders wordt mijn addhoofd gek
Thanxquote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed plan dan wel ja
mocht ik je niet meer spreken, have fun!
Ik quote mezelf: wacht maarquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohnee, bij nader inzien haat ik je toch
EEN PAARD OP MIJN BOOBIES!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ssshhh je mocht niks zeggen over de paarden
Instant herniaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
EEN PAARD OP MIJN BOOBIES!!!
Rietietiedeliedelietietiedie..
Was het dat maar....................................quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dat wordt echt fantastischquote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik op de boobies van een paard!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was het dat maar....................................
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n paard kan best wat hebben hoor.
Lolquote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n paard kan best wat hebben hoor.
IK OOKquote:
Trusten chick!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK OOK
o nee wacht....![]()
Ennnnnn ik ga naar bedtruste
Ermahgerd YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet al wat je gaat doen Lindy, je krijgt een budget van 10 euro en daarmee mag je ONBEPERKTE TIJD gaan beautywinkelen bij de Trekpleister![]()
![]()
he, dat klinkt als de hooftprijs van flopmoddols!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet al wat je gaat doen Lindy, je krijgt een budget van 10 euro en daarmee mag je ONBEPERKTE TIJD gaan beautywinkelen bij de Trekpleister![]()
![]()
jij zure zeikpruimquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
buurman komt net pakje van TBS brengen, blijkt dat ze net thuis kwamen en zo weg gaan![]()
Vette excuses, best schattig eigenlijk.
maar anyways, pakje![]()
![]()
geluksvogelquote:Op donderdag 4 april 2013 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ermahgerd YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mij was anders verteld door de buuv ja, leugens, het waren allemaal leugens!!!!quote:
tofquote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Mijn joerk past trouwens helemaal dicht, met corset er onder en dit dat alles. Hurray!
sow, goed! Volgens mij ben je ook goed afgevallen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Mijn joerk past trouwens helemaal dicht, met corset er onder en dit dat alles. Hurray!
Nu van 105 (outsj.....) naar 98quote:Op donderdag 4 april 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sow, goed! Volgens mij ben je ook goed afgevallen?
Hij zit nu nog wel strak, dus een paar kilo extra zou mooi zijn!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tof
past hij nét dicht, of goed dicht
Je moet er de hele dag in rond banjeren he
goed vrouw!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu van 105 (outsj.....) naar 98
Ik wil er nog 4 ofzo af!
Hahaha, Ja, snap ik! Ik deed ook een dansje bij onder de 100quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil er nog vijf af. Naar 79.9 want dat klinkt tien kilo lichter dan 80.0![]()
Ermahgerd goed bezigggg ( ja moest ik nog even postenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu van 105 (outsj.....) naar 98
Ik wil er nog 4 ofzo af!
Heerlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
ik realiseer me net dat ik met mega panda-ogen van het wrijven open heb gedaan net
GA NAAR BED!!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd goed bezigggg ( ja moest ik nog even posten)
die groene?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik deed laatst de deur open met 1 smokey eye
hahahahaha, nice!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik deed laatst de deur open met 1 smokey eye
Dat is vuil!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
ermahgerd, lip butter (dragon fruit) ruikt én smaakt mega zoet
tsja, ik had het niet echt verwachtquote:
Oeh, die wil ik ook! Die fragrance dingen!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tsja, ik had het niet echt verwacht![]()
![]()
maar even kijken of ik dat ga hendelen.
fragrance mists ruiken wel extreem lekker![]()
![]()
Lamequote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
Ik wil fietsen naar mijn werk, het is hemelsbreed een km of 7, maar ik moet een beetje water over en er is in de verste omtrek geen brug te bekennen dus ik moet meteen minimaal 13 km fietsen
gratis sportquote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
Ik wil fietsen naar mijn werk, het is hemelsbreed een km of 7, maar ik moet een beetje water over en er is in de verste omtrek geen brug te bekennen dus ik moet meteen minimaal 13 km fietsen
dat is zó hoerig kut hequote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
heb je al vrijkaartjes voor de schoonheidsglansparty?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook! Die fragrance dingen!
Maar eerst volgende maand persevent, eerst kijken wat er in de goodiebag zit
erg lekker ruiken zequote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook! Die fragrance dingen!
Maar eerst volgende maand persevent, eerst kijken wat er in de goodiebag zit
misschien is dát stiekem wel haar vrijgezellenfeestjequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je al vrijkaartjes voor de schoonheidsglansparty?
Nee, kreeg wel een persbericht in mijn mailbox over de parteh. Ik heb nog nooit zo snel op delete gedruktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je al vrijkaartjes voor de schoonheidsglansparty?
En het is ook de Amstel die ik over moet, dat stelt echt niks voor. Volgens google maps is er een veerdienst, maar die is er heul nietquote:
ERMAHGERD bitchquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, kreeg wel een persbericht in mijn mailbox over de parteh. Ik heb nog nooit zo snel op delete gedrukt
daar zal de dode niet zo mee zitten. Gewoon iets nets, heb je vast wel. Genoeg zwart in je kast toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehe ik heb niks aan te doen naar begrafenis volgende weeknaja hetzelfde als vorige begrafenis
!
Zeer goeden logica!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
erg lekker ruiken ze
rozen, want rozen![]()
moringa, want moringa![]()
goeden logica he
Mwah 2x13 km is me toch iets te veel van het goede. Dan kom ik helemaal dampend op mijn werk aanquote:
is het een society begrafenis dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mehe ik heb niks aan te doen naar begrafenis volgende weeknaja hetzelfde als vorige begrafenis
!
zwemmen is ook sport!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]
En het is ook de Amstel die ik over moet, dat stelt echt niks voor. Volgens google maps is er een veerdienst, maar die is er heul niet
Neuh maar dezelfde mensen komen dus dat vind ik dan zo stom. Net alsof het ze opvalt maar goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het een society begrafenis dan?
ja die had je in Rijswijk ook, maar die heeft een mongool de plomp in laten varenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]
En het is ook de Amstel die ik over moet, dat stelt echt niks voor. Volgens google maps is er een veerdienst, maar die is er heul niet
of over water lopen, net als die bijbel meneerquote:
"gelijk heb je meid, je werkt er hard genoeg voor, al die anderen zijn gewoon jaloers."quote:
Thehehehequote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"gelijk heb je meid, je werkt er hard genoeg voor, al die anderen zijn gewoon jaloers."
![]()
dus het mag niet, maar je mag er wel voor bijbetalen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef Mss het volgende:
Fiets mag in de spits niet in de metro en je moet 1,60 bijbetalen. Nigga plz
ah zo, ok dan.... duur fietsritje als je dat elke dag doetquote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef Mss het volgende:
Nee in de spits mag het sowieso niet en buiten de spits moet je betalen.
Ik had je zo kunnen vertellen dat alle lipzooi van TBS zoet isquote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Hh ik ben erachter waarom lip butter zoet smaakt, er zit ammonium glycyrrhizate door, wat blijkbaar zoethoutwortel extract is.
Ik ehhhhh, moet er nog aan wennen denk ik
eerste lipzooi van hun die ik ooit gekocht heb bedenk ik me net. Het fruitsmaakje/geurtje vind ik wel ok, ik hou er wel van, maar dat zoete is geloof ik wat minder.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had je zo kunnen vertellen dat alle lipzooi van TBS zoet is
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
Ik vind het gewoon een raar idee dat je op een afstand van 5 km gewoon nergens die kut amstel over kunt. Ik woon namelijk precies op de helft daarvan, en werk is precies aan de overkant.
klopt. Bij decathlon verkopen ze goedkope badpakkenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
Ik vind het gewoon een raar idee dat je op een afstand van 5 km gewoon nergens die kut amstel over kunt. Ik woon namelijk precies op de helft daarvan, en werk is precies aan de overkant.
mijn favo Purol Bee is uit de handel na jaren gebruik en ik haat blistex... dus nu op zoek naar ander smurrietje.quote:
HOE wist je dat?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
ermahgerd, Mss woont op een volkstuinenpark![]()
![]()
http://maps.google.nl/map(...)CYBQ&ved=0CAsQ_AUoAg
gokjequote:
Goed op tijd voor volgend jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
kut, ik bedenk me net dat ik nog matzes had gekocht voor pasen
ja dat zeker, die dingen blijven toch 100 jaar goedquote:
ik weet niet waar jij woont, maar ik was benieuwd hoe de amstel ook alweer liep.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehe, maar jij ziet dus ook geen oversteekmogelijkheid?
goeien!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Lindytje het volgende:
Mss, mss, ik weet het!!!
Graaf een tunnel
en dan stuit je zo opeens op de noord-zuid lijnquote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Lindytje het volgende:
Mss, mss, ik weet het!!!
Graaf een tunnel
Ter hoogte van dat veld jaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij woont, maar ik was benieuwd hoe de amstel ook alweer liep.
Ziet er uit als pech als je in het midden van 1 oversteekpunten woont
Ermahgerd goeden!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:17 schreef Lindytje het volgende:
Mss, mss, ik weet het!!!
Graaf een tunnel
serieus?quote:
volg je het gesprek überhaupt wel?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De dommel, wat is ermee? Ik heb er een bord van, die heeft een broer ooit voor me gejat
Een paar honderd meter hoger en iets meer naar het westen, maar je zit wel aardig in de buurt jaquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Een paar honderd meter hoger en iets meer naar het westen, maar je zit wel aardig in de buurt ja.
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volg je het gesprek überhaupt wel?
Even gucken!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"they owe us" in het trouwtopic net
tnx!quote:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Oeh kreeg je er opgestuurd veur een revieuw?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:03 schreef Debsterr het volgende:
OPI samples kwamen niet door de douane heen, of ik ze tegen PayPal overschrijving in de winkel kan kopen. JA HOOR!
Godver, iddquote:Op donderdag 4 april 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"they owe us" in het trouwtopic net
oh das pas drie kwartier!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:38 schreef Lindytje het volgende:
Enn.... verhuizen naar de bank! Zit al vanaf 11u achter de computer
Nog niet eens een uur dus...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:38 schreef Lindytje het volgende:
Enn.... verhuizen naar de bank! Zit al vanaf 11u achter de computer
GMTAquote:
Rietietiedelietietietietiediequote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, slapestijn. Doei!
Rietietiedelietietietietiedie
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, slapestijn. Doei!
Rietietiedelietietietietiedie
Doe eens een peekshur!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben trouwens de hele avond bezig geweest een oude tas te recyclen naar een clutch. Tezamen met twee roze microvezeldoekjes. Weirdness I like it
Ik ben nog niet klaarquote:
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar
Maar ik heb voor het laatste stuk ff goed licht nodig en geen lamme kutlamp boven de tafel.
Maar ik heb wel een soort van begin/tussendoor foto's gemaakt. Ik kan wel ff een plaatje maken van wat ik nu heb.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, jottem, 'A Haunting' op investigation discovery. Spookverhalen
Durf ik straks niet te slapen voorthuis is
Je moet zeker how to annoy your dogs oid nog kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:52 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx chicks!
Ik ben me kostelijk aan het vermaken met Jenna
Hihaho je zei 'naaien'quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vet. Ben echt jaloers op jouw naaiskills!!
LOLquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
SQ en Lindy: bij beautyscene vandaag een artikel over bruidsmake up van Bobbi Brown.
http://www.beautyscene.nl(...)_advies_en_producten
Je daar op laten maken kost slechts 150 euro
nou nee, inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Dat was weer vroeg vanmorgen
Dadelijk koffie![]()
B kwam vanochtend ineens tegelijk met mij z'n bed uit (normaal blijft ie een half uur langer liggen) om eerst nog te gaan hardlopen voordat ie naar werk ging en hij vond het nog leuk ook. Ik zou er echt ff niet aan moeten denken om dan om half 6 op te moeten staan daarvoor
Dat klinkt toch wel wat beter ja!quote:
Hij kon er nu om 6.20u uit, aankleden, lopen en dan om 7 uur onder de douch as usual.quote:
Ik heb het nog nooit gedaan en twijfel heel erg of ik het aandurf. Het is nl wel heel goedkoop sporten en na dit jaar ben ik mijn goedkope sportkaart van de TU kwijt..quote:
Naar een hardloopwinkel gaan en schoenen aan laten meten. Dat dempt al best veel maar het blijft wel belastend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan en twijfel heel erg of ik het aandurf. Het is nl wel heel goedkoop sporten en na dit jaar ben ik mijn goedkope sportkaart van de TU kwijt..
Maar ik heb ooit op mijn 16e jumper knieën gehad (iets met een groeispurt en kraakbeen in de knie dat dat niet bij kan houden, daarom tijdelijk nog niet aansluit en daardoor bij belasting af gaat schaven omdat het nog niet volgroeid is) en dat deed behoorlijk zeer en ik mocht mijn knieën toen niet belasten. Wandelen mocht, maar springen, squatten, enz. mocht niet. Ik heb dus ook een hele tijd geen gym gehad, maar dat vond ik dan weer niet zo erg![]()
Uiteindelijk werd dit chronisch waarbij een bovenbeenspier die over de knie heen z'n aanhechting heeft ook mee is gaan kutten en ik merk met bv squatten dat dit nog steeds gevoelig is. Ik durf het hardlopen dus eigenlijk niet goed te proberen, al ik nu een sprintje moet trekken doet het soms al zeer nl. Maar misschien als ik de juiste schoenen heb, met goede demping, en het heel rustig opbouw, dat het wel zou kunnen. Ik kan inmiddels ook weer squatten zonder die specifieke pijn, alleen niet met die intensiteit die Space nu bv doet met die challenge.
Ja, dat was wel mijn plan als ik het toch wil gaan proberen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naar een hardloopwinkel gaan en schoenen aan laten meten. Dat dempt al best veel maar het blijft wel belastend.
Er zit ook een Run Today oid langs de AH in het centrum (niet die bij vlaszak maar andere kant) maar ik heb geen idee welke beter/goedkoper/whatever isquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat was wel mijn plan als ik het toch wil gaan proberen.
B is naar Runner's World gegaan om zijn schoenen aan te laten meten en die is er heel tevreden mee terwijl hij zichzelf eerder heel wat blessures had gelopen toen ie gewoon op z'n afgetrapte sneakers ging lopen.
?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
fietsen > hardlopen
wandelen > hardlopen
de game, polssensor, beensensor, die strech dingen ennnnnnnnnn de receiverquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan wat zit er allemaal bij die EA active zooi? Brum wilde de doos niet openmaken want dat moest ik zelf maar doen
quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan wat zit er allemaal bij die EA active zooi? Brum wilde de doos niet openmaken want dat moest ik zelf maar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |