nu nog glitter!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, en toen had ik een Spotted Ombre Mani
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Piiiiiicquote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Klinkt nicequote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gaafquote:
Ik ook hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vind m met spotted mooier dan zonder!
ja dat snap ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn body shop pakket is bij de buren bezorgd, maar toen ik thuis kwam uit werk en het op wilde halen hoorde ik van een andere buurvrouw dat ze een lang weekend weg zijn
Neem het dan niet aan, faalhazen
is nu paar uur geleden maar ik ben er beetje pissig om... ik wil mijn spullen gewoon hebben
Ja dat is lamequote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn body shop pakket is bij de buren bezorgd, maar toen ik thuis kwam uit werk en het op wilde halen hoorde ik van een andere buurvrouw dat ze een lang weekend weg zijn
is nu paar uur geleden maar ik ben er beetje pissig om... ik wil mijn spullen gewoon hebben
Ze liggen dus te lamzakkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn poezels zijn even actief als altijd!
of op de mat te diarrerenquote:
Hier nog niksquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
ook nog geen mail gehad dat het verzonden was? die kreeg ik dinsdagquote:
Ja die wel meteen dinsdag iddquote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook nog geen mail gehad dat het verzonden was? die kreeg ik dinsdag
ah, beterquote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit meer tegenwoordig, sinds we Eny een privaat toilet hebben gegeven
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd was er korting bij bodyshop ofzo
is het ookquote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, beter
dat lijkt me echt zooooo extreem irritant, kattenflatsen
nope, helaasch.... wachten op volgende actie dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu niet meer zekerMijn pink grapefruit douchegel is bijna op
leuk leuk leukquote:
Oehhhh wel errrrrrrg leukquote:
shop ? Je gaat toch naar zo'n paskelder?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh wel errrrrrrg leukvelen rondjes lopen door de shop
Waar ben je geweest dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shop ? Je gaat toch naar zo'n paskelder?
in belgie is alles in keldersquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shop ? Je gaat toch naar zo'n paskelder?
zoietsquote:Now walk into the club bridal shop like "What up?! I got a big cock!"
Nah, I’m just pumped, I bought some shit from the thrift shop
Lindyquote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest komen van Schaar. Is ze er zelf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |