nu nog glitter!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, en toen had ik een Spotted Ombre Mani
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Piiiiiicquote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Klinkt nicequote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gaafquote:
Ik ook hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Vind m met spotted mooier dan zonder!
ja dat snap ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn body shop pakket is bij de buren bezorgd, maar toen ik thuis kwam uit werk en het op wilde halen hoorde ik van een andere buurvrouw dat ze een lang weekend weg zijn
Neem het dan niet aan, faalhazen
is nu paar uur geleden maar ik ben er beetje pissig om... ik wil mijn spullen gewoon hebben
Ja dat is lamequote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn body shop pakket is bij de buren bezorgd, maar toen ik thuis kwam uit werk en het op wilde halen hoorde ik van een andere buurvrouw dat ze een lang weekend weg zijn
Neem het dan niet aan, faalhazen
is nu paar uur geleden maar ik ben er beetje pissig om... ik wil mijn spullen gewoon hebben
Ze liggen dus te lamzakkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn poezels zijn even actief als altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |