SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het heeft wel effect. Het heeft namelijk klasse en stijlquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef substep het volgende:
[..]
Als je van mij een 'och jonkvrouw, wat ziet u er beeldschoon uit' verwacht dan moet ik je helaas teleurstellen.![]()
Ik zat even te overwegen om mijn self-proclaimed gentleman-ness te verdedigen, maar ik denk dat ik het hierbij laat.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar het heeft wel effect. Het heeft namelijk klasse en stijl
Mwoa. overdrijven werkt ook niet altijdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar het heeft wel effect. Het heeft namelijk klasse en stijl
Het gaat erom hoe je jezelf presenteert en hoe je het overbrengtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. overdrijven werkt ook niet altijd
en dat is?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef substep het volgende:
[..]
Ik zat even te overwegen om mijn self-proclaimed gentleman-ness te verdedigen, maar ik denk dat ik het hierbij laat.
Truequote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe je jezelf presenteert en hoe je het overbrengt
Is ook zoquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo tof.
zo iedereen gelooft me vast
Dat merken we vanzelfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef substep het volgende:
[..]
Bij deze; ik kan soms aardig kortaf zijn.
Vaak ben je tof maar af en toe kan je toch een bitch zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo tof.
zo iedereen gelooft me vast
Dat komt omdat ik weet dat jij dat leuk vindquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Vaak ben je tof maar af en toe kan je toch een bitch zijn
Acteer je dan voor hem of ben je gewoon jezelf?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
Dat komt omdat ik weet dat jij dat leuk vind
True true, sommigen hier kennen mij een beetje te goed imoquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik weet dat jij dat leuk vind
Nee ik ben ten alle tijden mezelfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acteer je dan voor hem of ben je gewoon jezelf?
Heb een hekel aan acteren, ze is gewoon zichzelfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acteer je dan voor hem of ben je gewoon jezelf?
Echt nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef substep het volgende:
Nu vraag ik me serieus af of ik misschien niet te jong ben voor de meet. Straks zijn jullie allemaal oude lullen die aan het klaverjassen gaan.![]()
Nee hoor, jongste is 18 of 19 dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef substep het volgende:
Nu vraag ik me serieus af of ik misschien niet te jong ben voor de meet. Straks zijn jullie allemaal oude lullen die aan het klaverjassen gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |