SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het heeft wel effect. Het heeft namelijk klasse en stijlquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef substep het volgende:
[..]
Als je van mij een 'och jonkvrouw, wat ziet u er beeldschoon uit' verwacht dan moet ik je helaas teleurstellen.![]()
Ik zat even te overwegen om mijn self-proclaimed gentleman-ness te verdedigen, maar ik denk dat ik het hierbij laat.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar het heeft wel effect. Het heeft namelijk klasse en stijl
Mwoa. overdrijven werkt ook niet altijdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar het heeft wel effect. Het heeft namelijk klasse en stijl
Het gaat erom hoe je jezelf presenteert en hoe je het overbrengtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. overdrijven werkt ook niet altijd
en dat is?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef substep het volgende:
[..]
Ik zat even te overwegen om mijn self-proclaimed gentleman-ness te verdedigen, maar ik denk dat ik het hierbij laat.
Truequote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe je jezelf presenteert en hoe je het overbrengt
Is ook zoquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo tof.
zo iedereen gelooft me vast
Dat merken we vanzelfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef substep het volgende:
[..]
Bij deze; ik kan soms aardig kortaf zijn.
Vaak ben je tof maar af en toe kan je toch een bitch zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo tof.
Dat komt omdat ik weet dat jij dat leuk vindquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Vaak ben je tof maar af en toe kan je toch een bitch zijn
Acteer je dan voor hem of ben je gewoon jezelf?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
Dat komt omdat ik weet dat jij dat leuk vind
True true, sommigen hier kennen mij een beetje te goed imoquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik weet dat jij dat leuk vind
Nee ik ben ten alle tijden mezelfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acteer je dan voor hem of ben je gewoon jezelf?
Heb een hekel aan acteren, ze is gewoon zichzelfquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Acteer je dan voor hem of ben je gewoon jezelf?
Echt nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef substep het volgende:
Nu vraag ik me serieus af of ik misschien niet te jong ben voor de meet. Straks zijn jullie allemaal oude lullen die aan het klaverjassen gaan.![]()
Nee hoor, jongste is 18 of 19 dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef substep het volgende:
Nu vraag ik me serieus af of ik misschien niet te jong ben voor de meet. Straks zijn jullie allemaal oude lullen die aan het klaverjassen gaan.![]()
te allen tijde!quote:
Ben jij ouder of jonger dan huppel?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
en de oudste?
ik zeker? of is muhahaha ouder dan mij
ook het zelfde jaar?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee die komt niet maar Muahaha en Huppel zijn op zelfde dag jarig vandaar dat ik het vraag
natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo tof.
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook het zelfde jaar?
nou dan is muhahaha ouder
* LovelyLady kijkt nog even op FB
oke dan ben ik iig niet de oudstequote:
hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef substep het volgende:
Hi Lolaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke dan ben ik iig niet de oudste
Hoi engel![]()
ik ben 12 wat is ditquote:Op donderdag 4 april 2013 21:14 schreef substep het volgende:
[..]
25
Maar volgens mij doet iedereen alsof ik 15 ben hier.
Opgeschoven naar maandagquote:Op donderdag 4 april 2013 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Lola
Ging je nu morgen draaien of vanavond?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:06 schreef substep het volgende:
Misschien omdat je zo overkomt qua postgedragquote:Op donderdag 4 april 2013 21:14 schreef substep het volgende:
[..]
25
Maar volgens mij doet iedereen alsof ik 15 ben hier.
Wat zal huppel het zwaar hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst Ik heb geen zin in stalkers hoor
Zo erg is het toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien omdat je zo overkomt qua postgedrag
DM haar maar evenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze mag ze doorsturenik weet raad met ze
Ze zegt wel stalker dit dat zus zo, maar anders had ze hun allang verwijderd jaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij vindt ze die aandacht wel leuk
Dat is het zekerquote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om iemand te stangen
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om iemand te stangen
quote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha... Hey huppel ik kom je ff stalken op schrijven van Vinniiee
Hoe vroeg?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb er onwijs zin in, maar weet nog niet wat ik aanga doen
en ik moet morgen frieking vroeg al op t werk zijn
Wat ga je doen? gewoon uit? of iets speciaals?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb er onwijs zin in, maar weet nog niet wat ik aanga doen
en ik moet morgen frieking vroeg al op t werk zijn
ze zeggen 7:30-.... maar later zei er 1 >> 7:45quote:
Ik ben uitgevraagdquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je doen? gewoon uit? of iets speciaals?
gezelligquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben uitgevraagden t is cabaret a la de lama's
Oh, dat valt best meequote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ze zeggen 7:30-.... maar later zei er 1 >> 7:45
Oh leukquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben uitgevraagden t is cabaret a la de lama's
quote:
Ga vooral door zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mooiik was namelijk niet van plan om te stoppen met plagen
6 uur/half 7 ongeveerquote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ... weet je wel hoe vroeg opstaan
ff checkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat zou wel handig zijn eigenlijk. Kom je langs Arnhem?
Dat is wel vroeg jaquote:
Normaal gesproken volgens mij niet... ik rij meestal via utrecht da's a28/a2 , maar a1/a30/a50 kan ook geloof ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat zou wel handig zijn eigenlijk. Kom je langs Arnhem?
Ja I knowquote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg ja
Ik stond voorheen ook altijd om half 6/ 6 uur op
wat eigenlijk belachelijk was
Het eerst nog etentje en weet nog niet hoe gezellig het daarna is, dus weet nog niet hoelaatquote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon. Kom jij volgende week ook?
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dat dan alleen maar huilie smilies
Maar je komt wel?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het eerst nog etentje en weet nog niet hoe gezellig het daarna is, dus weet nog niet hoelaat
Wil best meebetalen aan de benzine hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Normaal gesproken volgens mij niet... ik rij meestal via utrecht da's a28/a2 , maar a1/a30/a50 kan ook geloof ik
Oké, gewoon niet dusquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het eerst nog etentje en weet nog niet hoe gezellig het daarna is, dus weet nog niet hoelaat
Dat vind ik superquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil best meebetalen aan de benzine hoor
Mooi. Mag je voortaan hem gaan plagen ipv mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
Weer een nieuw gezicht erbij
zo werkt dat nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef substep het volgende:
[..]
Mooi. Mag je voortaan hem gaan plagen ipv mij.
Ik plaag jou helemaal nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef substep het volgende:
[..]
Mooi. Mag je voortaan hem gaan plagen ipv mij.
Maakt niet uit tot hoe laat ik werk. Maar om 5 uur kapt iedereen op vrijdag jaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik super
app me t adres maar en ik ga ff kijken hoe laat ik je ongeveer kan oppikken
Je werkt dan tot 17 neem ik aan >>> stuur ook maar in de app?
Meer om te plagenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik plaag jou helemaal nietjij bent net zo nieuw voor mij als freak dussuh
Ik help je welquote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Allemaal nieuwe mensen op de meet.
Dan ga ik verlegen zijn.
Dat ben ik standaard.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Dan ga ik verlegen zijn.
Stoelen zat hier.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef die boer een stoel
Hoi chick
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. lult zelfs nog meer
[..]
Ja 1tje daarna mag je het zelf doen
Wat is dat nou?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. lult zelfs nog meer
[..]
Ja 1tje daarna mag je het zelf doen
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben toch potverdrie je loophond niet
bonjourquote:
gewoon slim spelen, net als ik bij jou deed: ik weet niet waar het bier staat.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.
Maar vooruit dan maar weer, dan zal ik ook bier halen.
Wees blij dat ik er uberhaupt 1tje voor je haal, normaal gesproken begin ik daar dus niet eens aanquote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet.
Maar vooruit dan maar weer, dan zal ik ook bier halen.
Dat weet ik ook niet, tis mijn huis namelijk nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon slim spelen, net als ik bij jou deed: ik weet niet waar het bier staat.
En dat was toch bijna niet te missen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon slim spelen, net als ik bij jou deed: ik weet niet waar het bier staat.
Nee das eng manquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
We gaan wel flesje draaien op de meet tog?
ja en weerwolvenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
Kortom van alles.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en weerwolven
en strippoker en liegen en stef stuntpiloten en weet ik het
Triviant.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en weerwolven
en strippoker en liegen en stef stuntpiloten en weet ik het
speurtochtquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, tis mijn huis namelijk niet![]()
ging het niet om.. Niet hoeven lopen voor een biertje, daar ging het omquote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat was toch bijna niet te missen.
Ik weet niet eens of ik het heb of dat mijn ex het heeft meegenomen.quote:
Lui krengquote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ging het niet om.. Niet hoeven lopen voor een biertje, daar ging het om
Hehehehequote:Op donderdag 4 april 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Triviant, daar ga ik niet aan mee doen
Wij kijken wel toequote:Op donderdag 4 april 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Triviant, daar ga ik niet aan mee doen
and proud of it.quote:
Ja precies, je heoft voor mij sws geen beir te halen dan want bob.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik ga geen bier halen voor mensen die aan het spelen zijn.
Mooi.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja precies, je heoft voor mij sws geen beir te halen dan want bob.
Tof wat voor nieuwe foon?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bweh, ik ben moe. Jointje draaien en mn nest in. Met een beetje geluk kan ik morgen mijn nieuwe telefoon ophalen.
Yeahquote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bweh, ik ben moe. Jointje draaien en mn nest in. Met een beetje geluk kan ik morgen mijn nieuwe telefoon ophalen.
Smoke ze en weltrustenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
de Xperia Z.. Ik heb naar Roy geluisterd.quote:
Awesomequote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de Xperia Z.. Ik heb naar Roy geluisterd.
Jawel hoor, makkiequote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken met de nieuwe opleiding?
Heel goedquote:Op donderdag 4 april 2013 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de Xperia Z.. Ik heb naar Roy geluisterd.
ja, ik hoopte m vandaag mee te kunnen nemen, maar hij was niet op voorraad.. Ws komen ze morgen binnen en dan bellen ze me dat ik m op kan halen..quote:
dat waterbestendig deed t mquote:
Ohquote:http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou om 22:00 naar boven gaan
Duimen voor een belletje morgenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik hoopte m vandaag mee te kunnen nemen, maar hij was niet op voorraad.. Ws komen ze morgen binnen en dan bellen ze me dat ik m op kan halen..
de vorige is ook door vochtschade overleden. Mokkaccino's moet je er dus niet overheen gooien.quote:
nee, nee.. Nee. Sorry. Nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd naar mij luisteren
Niet zo'n goed plan neequote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de vorige is ook door vochtschade overleden. Mokkaccino's moet je er dus niet overheen gooien.
het was dan ook niet echt een plan, meer een onverwachte gebeurtenis.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd naar mij luisteren
sja, sorry. Ik luister nu eenmaal zelden naar iemand.quote:
I knowquote:Op donderdag 4 april 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was dan ook niet echt een plan, meer een onverwachte gebeurtenis.
Oh goed dat ik dat weet...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen best goede adviezen.
ik ben dan ook totaal niet handigquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Dan ga ik verlegen zijn.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Hehehehequote:Op donderdag 4 april 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben dan ook totaal niet handig![]()
Ik zou je graag mijn blauwe plekken laten zien, ware het niet dat ze nu in een enorme hoeveelheid zijn door een aantal stoeipartijen de laatste paar dagen, dus niet allemaal onder het kopje onhandig vallen.
maar als ik je zeg dat ik alles al gekneusd heb gehad, is dat misschien een goede indicatie.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen en mijn bedje opzoeken
Vinniee, lola, substep, tamashii en bobbyquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie komt er die je nog niet kent dan?
Mjawelquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik je zeg dat ik alles al gekneusd heb gehad, is dat misschien een goede indicatie.
Ja en daarna deze keer wel meteen slapen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Douchse en slaap lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
flesje draaien >>> dat wat ik ken vind ik niet eng... dat andere heet glaasje draaien.... moet ik eerst zo'n bord ergens vandaan halenquote:
Dat deed ik gister ookquote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja en daarna deze keer wel meteen slapen.
Trusten lolaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Niet fucken met die shit.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
flesje draaien >>> dat wat ik ken vind ik niet eng... dat andere heet glaasje draaien.... moet ik eerst zo'n bord ergens vandaan halen
Ja was kwart over 5 ofzo thuisquote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je hebt niet eens geappt... of was je ook al rap thuis?
ik heb nog nooit iets gebroken... *klopt af*quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mjawel
Ik heb nog nooit iets gehad*klopt af*
Not that kindquote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
flesje draaien >>> dat wat ik ken vind ik niet eng... dat andere heet glaasje draaien.... moet ik eerst zo'n bord ergens vandaan halen
Goed bezigquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets gebroken... *klopt af*
op een paar harten incl. de mijne na
Truste plakkertquote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat deed ik gister ook
ik bleef echter te lang plakken en ik heb niet gedouched
dat dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
Oh, dat is dan minder. Die van jezelf dan
uhhh jaaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je wilt die met de zoentjesopdrachten toch
Nieuw soort van fetisj.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dacht ik
Mja. Ik schijn het fijn te vinden, anders doe je het jezelf niet aan he..
Lolquote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
relaxed... ik pas rond19:15 want file en laat
hehehe ... dat dacht ik vanavond ookquote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Was wel een lange rit voor m'n gevoel... veel langzaamrijdend verkeer en idioten op de weg...
goede reden voor uitvoerig drugsgebruik..quote:
Whehe weet ik veel, we gaan al een hoop spellen doen volgens mijquote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt dat serieus op de meet doen
Humor heb je wel
Dat kan best.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt dat serieus op de meet doen
Humor heb je wel
Mjaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehe weet ik veel, we gaan al een hoop spellen doen volgens mij
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goede reden voor uitvoerig drugsgebruik..
Raad de Fokker lijkt me wel een leuk spelquote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehe weet ik veel, we gaan al een hoop spellen doen volgens mij
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
Nooit last van met de motor
Zul je zien dat zodra ik voor het eerst met de auto naar m'n werk ga ik gelijk in de file sta
aan de andere kant vind ik daar altijd wel een reden voor.quote:
?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Raad de Fokker lijkt me wel een leuk spel
Dat geloof ik graag. En als je niks weet omdat het kanquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de andere kant vind ik daar altijd wel een reden voor.
Nee dat gaan we niet doenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Raad de Fokker lijkt me wel een leuk spel
het kan altijd, maar redenen verzinnen is ook een hobby, al is het alleen maar omdat de bank rood is ofzo..quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. En als je niks weet omdat het kan
Houd je bezig hequote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het kan altijd, maar redenen verzinnen is ook een hobby, al is het alleen maar omdat de bank rood is ofzo..
Als je een rijtje gewillige Colalightbreakmannen regelt, wil ik best nog wel een keertje of wat draaienquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je een rijtje gewillige Colalightbreakmannen regelt, wil ik best nog wel een keertje of wat draaien
Sorry, ik drink geen cola lightquote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je een rijtje gewillige Colalightbreakmannen regelt, wil ik best nog wel een keertje of wat draaien
mijn hoofd is altijd bezig..quote:
jij bent dan ook totaal niet zo sexy als de cc-light mannen..quote:
ik mis dan wat hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet lekker.
Drink ik nog liever water.
Wat dacht je van cola zonder koolzuurquote:Op donderdag 4 april 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet lekker.
Drink ik nog liever water.
ik mag niet meer denk ik.. Ik melk nog maar 1 dude..quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You know it babe you know it....
btw hoe gaat het met onze dudefarm?
geloof mij, ja, dat is echt enorm vervelend. Nooit kunnen stoppen met denken..quote:
Oh ik wist niet dat je dat letterlijk bedoelde. Kan me voorstellen dat dat heel vervelend isquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geloof mij, ja, dat is echt enorm vervelend. Nooit kunnen stoppen met denken..
maar ja, combi van een pilletje en een jointje en het gaat al stukken beterquote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je dat letterlijk bedoelde. Kan me voorstellen dat dat heel vervelend is
Da's mooiquote:Op donderdag 4 april 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ja, combi van een pilletje en een jointje en het gaat al stukken beter
quote:
hop hop.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag niet meer denk ik.. Ik melk nog maar 1 dude..
kikkers. Love them.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de meest op de lijst ken ik hoordus ik snap t niet...
Vin was de inside joke hiero???
geen idee.. Vrouwelijkheid aan t wegzuipen geloof ik..quote:
Is ze niet op date met richard?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee.. Vrouwelijkheid aan t wegzuipen geloof ik..
quote:
Raadt de FOKker = mannelijk icmquote:Op donderdag 4 april 2013 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de meest op de lijst ken ik hoordus ik snap t niet...
Vin was de inside joke hiero???
EUJ!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Raadt de FOKker = mannelijk icm= pener sabbelen
Die logica snap ik even nietquote:
Toevallig FOK! openen en dat zien staanquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WAAAAAT?
Gaat het om blote fokkers????
Oja dat was hetquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toevallig FOK! openen en dat zien staan![]()
Maar nee, ik was niet op date![]()
Ik zat met zoonlief Criminal Minds te kijken.
Hij was afgelopen dinsdag jarigquote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij wel
[..]
Hij had je toch uitgenodigd voor z'n verjaardag?
Voel die liefdequote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was afgelopen dinsdag jarig![]()
Misschien dat we morgen even iets gaan drinken in de stad. Ik moet dan toch bij hem in de straat zijn![]()
Maar dat zie ik morgen wel
Ja wat?quote:
Oh, ook goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was afgelopen dinsdag jarig![]()
Misschien dat we morgen even iets gaan drinken in de stad. Ik moet dan toch bij hem in de straat zijn![]()
Maar dat zie ik morgen wel
Hij heeft weinig tijd morgen, hij moet naar feyenoord - vvvquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ook goed.
Aha, Roy heeft gelijk
Ook niet over de datequote:
En terechtquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft weinig tijd morgen, hij moet naar feyenoord - vvv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |