SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het een week lang geplakt, daarna ook nog 2 dagen niks aan de hand, als ik er allergisch voor was, was het dan niet eerder gaan jeuken/rood geworden?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef DABAMaster het volgende:
allergische reactie, ik zeg per kerende post naar de huisarts.
Komt doordat je huid juist heel de tijd afgedekt is geweest dat het nu pas opkomt. Als je pure aloë vera gel in huis hebt, iets met menthol of een after sun, dat zal het wel iets kalmeren. Maar het is inderdaad een reactie op de pleisters. Als het volgende week nog niet over is dan alsnog naar de huisarts.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik heb het een week lang geplakt, daarna ook nog 2 dagen niks aan de hand, als ik er allergisch voor was, was het dan niet eerder gaan jeuken/rood geworden?
Ik heb wel mentholpoeder thuis, zo maar even proberen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Komt doordat je huid juist heel de tijd afgedekt is geweest dat het nu pas opkomt. Als je pure aloë vera gel in huis hebt, iets met menthol of een after sun, dat zal het wel iets kalmeren. Maar het is inderdaad een reactie op de pleisters. Als het volgende week nog niet over is dan alsnog naar de huisarts.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:32 schreef erikkll het volgende:
De huisarts kan daar ook niet zoveel aan doen hoor. Lijkt me inderdaad een allergische reactie.
Nee. Het ontstaat pas na een tijdje omdat er eerst een allergie moet worden 'opgebouwd'. Soms krijgen mensen pas jaren na eerste blootstelling klachten.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Komt doordat je huid juist heel de tijd afgedekt is geweest dat het nu pas opkomt.
Niet meteen, dat is nergens voor nodig. Het is vrij duidelijk dat het iets in die pleisters moet zijn. Voor hetzelfde geld kom je dat allergeen nooit meer tegen als je die pleisters niet gebruikt en heb je een test voor niets uitgevoerd.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef opreis het volgende:
ieeuwwlll, zeg je sexleven maar vaarwel.
En zou het koelen met ijspack (wel theedoek of iets ertussen) en evt aloevera ofzo.
Bij huisarts meteen allergie test vragen als je dr toch bent.
Hoezo voor niets, misschien ben je wel allergisch voor andere dingen en dan weet je het meteen ipv dat je nog een keer tegen zo iets aanloopt? En dan weet je ook meteen waar je op moet letten bij het aanschaffen van andere pleistersquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Niet meteen, dat is nergens voor nodig. Het is vrij duidelijk dat het iets in die pleisters moet zijn. Voor hetzelfde geld kom je dat allergeen nooit meer tegen als je die pleisters niet gebruikt en heb je een test voor niets uitgevoerd.
Ik heb sowieso geen seksleven, dusquote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef opreis het volgende:
ieeuwwlll, zeg je sexleven maar vaarwel.
En zou het koelen met ijspack (wel theedoek of iets ertussen) en evt aloevera ofzo.
Bij huisarts meteen allergie test vragen als je dr toch bent.
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef Lizan het volgende:
Zulke plekken duren bij mij rond de drie weken roodheid en jeuk. Ben ook allergisch voor alles wat plakt. Kijk in het vervolg ook uit met pleisters, plakband, tape etc.
O wat grappig, ik kan juist langer tegen leukopor dan tegen een normale sensitive pleisterquote:Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef Lizan het volgende:
Leukopor kan ik ook niet meer tegen, dus daar ook mee oppassen.
Wees niet zo'n zeurmuts en ga naar de huisarts. Die weet het beter dan fok hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb wel mentholpoeder thuis, zo maar even proberen.
Het is nu al een week denk ik, nog steeds niet over en ook niet minder geworden, denk dat ik morgen maar idd naar huisarts ga als het kan.
Maar heb er eigenlijk geen zin in omdat ik bang ben dat de huisarts iets zegt van: niet aankomen dan gaat het vanzelf over.
Tijdverspilling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |