inbraak en daarna nog een keer grote inbraak plus kluis weg en alle schade is echt klote man hij heeft wel een inboedel verzekering ofzo maar hoe bewisj je wat in die kluis zat?quote:Op zondag 7 april 2013 12:44 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zowel jij als je oom hebben de ellende volledig aan jezelf te danken.
Derhalve een onterechte klachtenbundel.
dat is echt de grootste bullshit ooitquote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
inbraak en daarna nog een keer grote inbraak plus kluis weg en alle schade is echt klote man hij heeft wel een inboedel verzekering ofzo maar hoe bewisj je wat in die kluis zat?
en mijn schulden is gewoon skitta hebben en niet betalen als je gegeven moment zoveel doeze schuld heb ga je ook geen moeite meer doen om proberen het af te lossen ej zit toch al te diep in de shit
En dan ga jij bij een Christelijke opvangquote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ben uit huis gezet wat wil je nou zeggen wie is er nou een dwaas en hou het kort ik moet zo weg
Beter pleurt men jou onder een brug ipv dat ze hun tijd verdoen. Heb je al overwogen jezelf te laten castreren? Hoe eerder jouw genen verdwijnen, hoe beter.quote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
inbraak en daarna nog een keer grote inbraak plus kluis weg en alle schade is echt klote man hij heeft wel een inboedel verzekering ofzo maar hoe bewisj je wat in die kluis zat?
en mijn schulden is gewoon skitta hebben en niet betalen als je gegeven moment zoveel doeze schuld heb ga je ook geen moeite meer doen om proberen het af te lossen ej zit toch al te diep in de shit
wil dit nog enigszins verdedigenquote:Op zondag 7 april 2013 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dan ga jij bij een Christelijke opvangGeloof je het zelf dwaas
Ja en ipv dat hij naar zijn islamfamilie gaat, of zijn superrijke oom, waar de familieband en zorgen voor elkaar toch ZOOO belangrijk zijn, gaat hij zogenaamd liever uitvreten bij een Christelijke opvang.quote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Uit huis gezet. Je kon de huur niet meer betalen, omdat je vriendin (lees: inkomstenbron) pleite is gegaan?
En je hebt ook al geen shinende auto meer. En je oom is zakelijk zo succesvol dat hij in de meest verpauperde wijk van Den Haag woont.
Klinkt wel als een goed verhaal.
Waarom zeg je dan:quote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn oom is ook beroofd maar dat staat los van die straat en die brief haha ik dacht een goede combinatie te hebben gevonden mijn ellende plus zijne gecombineerd in een topic
wat sta je honder keer kk cristelijk steedsw te zeggen ik heb ook op een protestandse crhistelijk school gezeten De Driemaster in leidschendam - voorburg en daar zaten ook alleen allochtonen op turken marokkanen iraniérs alles jij weet niks van de werkelijkheid in nederland omdat je met je domme kop alleen op geen stijl zitquote:Op zondag 7 april 2013 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en ipv dat hij naar zijn islamfamilie gaat, of zijn superrijke oom, waar de familieband en zorgen voor elkaar toch ZOOO belangrijk zijn, gaat hij zogenaamd liever uitvreten bij een Christelijke opvang.
Hij heeft bakken met schulden maar kan wel nog steeds fokken.
als ik bij me moeder bleef wonen komen daar alle deurwaarders daar alles leeg halen kk kneus snap je nou echt niet waarom ik daar nu me post adres heb daar kenne ze niks plukken mongoolquote:Op zondag 7 april 2013 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en ipv dat hij naar zijn islamfamilie gaat, of zijn superrijke oom, waar de familieband en zorgen voor elkaar toch ZOOO belangrijk zijn, gaat hij zogenaamd liever uitvreten bij een Christelijke opvang.
Hij heeft bakken met schulden maar kan wel nog steeds fokken.
Ga je mond eens spoelen.quote:Op zondag 7 april 2013 13:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik bij me moeder bleef wonen komen daar alle deurwaarders daar alles leeg halen kk kneus snap je nou echt niet waarom ik daar nu me post adres heb daar kenne ze niks plukken mongool
Betekend. klinkt veelt mooiert. tog.quote:Op zondag 7 april 2013 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom worden zulke brieven toch altijd opgesteld met onbegrijpelijke taal (voor mij althans)? Kan dat echt niet wat 'gewoner/normaler'? Ik zou bijna smeken om jip-en-janneketaa
En, moet dat geen "betekent" zijn? Zo nee, waarom is "betekend" dan juist?
Of dit:quote:Op zondag 7 april 2013 12:52 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Beter pleurt men jou onder een brug ipv dat ze hun tijd verdoen. Heb je al overwogen jezelf te laten castreren? Hoe eerder jouw genen verdwijnen, hoe beter.
quote:
Waarom zeg je dan:quote:Op zondag 7 april 2013 12:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn oom is ook beroofd maar dat staat los van die straat en die brief haha ik dacht een goede combinatie te hebben gevonden mijn ellende plus zijne gecombineerd in een topic
Wiltquote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef fonkeymonkey het volgende:
TS wilt z'n leven niet op orde brengen
kots op dat volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godnondejuuuquote:
hahaah ja man zie je opeens een blanke lopen zijn et polen vooral die poolse mannen van 25 / 30 zijn oververtegenwoordigdquote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik heb ook een tijd in brueghelstraat gewoond maar wat een kanker rattennest is dat. En als je denkt eindelijk een nederlander te zien blijkt het nog een pool te zijn. Maar die turkse pizza boer op de hoek daar is wel goeie.
Hahahahaha.quote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, het ging toch om je oom? Net alsof jij een dergelijke brief gericht aan de jongerenopvang te zien krijgt, laat staan even mag fotograferen en hier in een topic mag zetten
Al is de turk nog zo snel, fok die achterhaalt hem wel. Dwaas
[..]
hij luistert niet naar jequote:Op zondag 7 april 2013 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan:
Voor de niet geloverzz ben nu bij me oom en heb ff foto gemaakt met ze adres op papiertje wat op tafel lag
Leg eens uit dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |