quote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ookdat stilt mijn honger in jeweetwel
Echt nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of de forever alone tijd
Hoezo niet? Op de AH na heb ik dan niks te doenquote:
ja dat lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 4 april 2013 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]Ja inderdaad, alsnog flurry als toetje denk
Wij zijn toch je vriendenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op de AH na heb ik dan niks te doen
Bestest Best friend forever and alwaysquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef JRRY het volgende:
Ik had dan eigenlijk wel JRRY adoratietopic verwacht of iets in die richting.
Afgelopen weekend hadden we er al 3quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat lijkt me een goed idee![]()
Flurryweekend
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Afgelopen weekend hadden we er al 3
[ afbeelding ]
ja dit weekend ookquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Afgelopen weekend hadden we er al 3
[ afbeelding ]
Maar het is eigenlijk maar een slowchat op een internetforumquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bestest Best friend forever and always
aan wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me aan iets denken
Oh dus we zijn eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk maar een slowchat op een internetforum
Jullie zijn liev hoor
[..]
komt goed schatjequote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was eigenlijk bang voor een hele slechte #TeamSuperVoornaam TT
Als je niemand was zou ik ook niet willen afsprekenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus we zijn eigenlijk niemand.
Veel plezier donderdag in je eentje
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus we zijn eigenlijk niemand.
Veel plezier donderdag in je eentje
Ja vastquote:Op donderdag 4 april 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je niemand was zou ik ook niet willen afspreken
quote:
Ik kan er niks aan doen dat ik die ineens zie op facebookquote:Op donderdag 4 april 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij komt weer met een seksistisch plaatje aan
ik had een grappige gevonden wacht ik stuur hem via WAquote:Op donderdag 4 april 2013 16:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik die ineens zie op facebook
Joeyquote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef Taexon het volgende:
Het is dood hier
Nieuw onderwerp:
Wie laat er wel eens scheten in zijn/haar slaap?
geen idee, wel overdag, dan ga ik expres met mijn kont in iemands gezicht staan, en heel hard geluid makenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef Taexon het volgende:
Het is dood hier
Nieuw onderwerp:
ja maar daarna besefte ik dat je gewoon sliep aangezien je niet merkte dat ik helemaal dubbel lagquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar daarna besefte ik dat je gewoon sliep aangezien je niet merkte dat ik helemaal dubbel lag
Bahquote:Op donderdag 4 april 2013 16:50 schreef AppelCake het volgende:
Op kamp in groep acht liet iemand steeds scheten in zijn slaap en dat stonk.
wie het ruikt heeft zijn poepertje gebruiktquote:Op donderdag 4 april 2013 16:50 schreef AppelCake het volgende:
Op kamp in groep acht liet iemand steeds scheten in zijn slaap en dat stonk.
Ik slaap dan, dat weet ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef Taexon het volgende:
Het is dood hier
Nieuw onderwerp:
Ja nogal, maar het was wel grappig.quote:
Ik laat geen scheten in mijn slaap... Denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie het ruikt heeft zijn poepertje gebruikt
liet je daar ook een scheet?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En die scheet in de c1000 moest gewoon
Toen zei je nog dat doe je toch nietquote:Op donderdag 4 april 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
liet je daar ook een scheet?
In het Limburgs dialect is het poep.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het klinkt gewoon allemaal stom
ohja nu weet ik het weerquote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen zei je nog dat doe je toch nietmaar toen liepen we 2 meter verder en zag ik een collega en was je afgeleid
maar die scheet kon ik niks aan doen
xdquote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie are bbutiafal like diamants in the sky
we* beautiful* diamonds*quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wie are bbutiafal like diamants in the sky
Doet me denken aan iemand, een jongen, dus ik denk een jongen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw of een jongen met vies lang haar?
vrouwquote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg mannelijk wijfquote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vergeet ik telkens dat ik kortingsbonnen in de auto hebquote:Op donderdag 4 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom zijn er nooit kortingsbonnen voor Flurry's
voor flurry heb je er helaas niks aan anders hielp ik je morgen zaterdag en zondag wel aan herinnerenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom vergeet ik telkens dat ik kortingsbonnen in de auto heb
het is wel een kut reclamequote:Op donderdag 4 april 2013 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
roken is zóóó "roken is zóóó"-reclames
Klopt..quote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor flurry heb je er helaas niks aan anders hielp ik je morgen zaterdag en zondag wel aan herinneren
maar het kost maar 2 euroquote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil naar de mac maar ik ben weer eens in de armoede
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil naar de mac maar ik ben weer eens in de armoede
Heb alle bonnen nog maar ze liggen in de auto dus kan het nu niet zien wat we allemaal hebbenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of je hebt zeker geen tastybon voor zaterdag of zondag ofzo
GA HALEN EN KIJKquote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb alle bonnen nog maar ze liggen in de auto dus kan het nu niet zien wat we allemaal hebben!
Ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moeilijk he naar boven scrollen
is goedquote:Op donderdag 4 april 2013 17:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Strakseven weer deeltje kamer opruimen
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heel veel menus tot ik vol zit
zozo grote plannen deze manquote:Op donderdag 4 april 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga een chinees restaurant beginnen
Je bent geen chinees, dus het is gedoemd te falenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga een chinees restaurant beginnen
ik ga een chinese zaken partner zoekenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent geen chinees, dus het is gedoemd te falen
gwn chinezen huren togquote:Op donderdag 4 april 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent geen chinees, dus het is gedoemd te falen
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hij heeft iedereen blacka gemaakt en hij mag weg blijven
wat lach jij nouquote:
ga weg vinnie de kloonquote:Op donderdag 4 april 2013 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat heb je hem aangedaan?
wat heeft hij mij aangedaan zul je bedoelenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat heb je hem aangedaan?
Slong/slang, is hetzelfdequote:
waddup?quote:
Natuurlijk, iedereen wil een 14-jarige zijn die in een armoedig flatje woont.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
weet ik veel hij was jaloers op mij en kon het niet meer aan
die wordt in luttele seconde 3x zijn eigen lengtequote:Op donderdag 4 april 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu weer aan de X-hose denken
Wat heeft hij dan gedaan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heeft hij mij aangedaan zul je bedoelen
se swaaaquote:
Heb je tattoos:?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
se swaaa
nee binnenkort een workshop tattoos geven aan kinderen met een gehoor en/of spraak beperking, is wel spannend
Had je al gezegdquote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
se swaaa
nee binnenkort een workshop tattoos geven aan kinderen met een gehoor en/of spraak beperking, is wel spannend
Houd je bek joh ik heb 2 huizen en nu jijquote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen wil een 14-jarige zijn die in een armoedig flatje woont.
Legale huizen?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Houd je bek joh ik heb 2 huizen en nu jij
jij hebt helemaal niks, je hebt je ouders die zich in de bijstand bevinden en nog altijd gigantische spijt hebben dat ze hebben geneukt en jou eruit hebben geperstquote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Houd je bek joh ik heb 2 huizen en nu jij
Mijn vader heeft een beter inkomen dan jou 2 ouders bij elkaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt helemaal niks, je hebt je ouders die zich in de bijstand bevinden en nog altijd gigantische spijt hebben dat ze hebben geneukt en jou eruit hebben geperst
quote:
echt? nietquote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had je al gezegd
Nee maar klinkt tof hoor
Wat heeft hij toen gedaan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we waren te saai op de meet
jouw*quote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een beter inkomen dan jou 2 ouders bij elkaar.
mijn vader slaat joun vader in elkaarquote:Op donderdag 4 april 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een beter inkomen dan jou 2 ouders bij elkaar.
waar heb je het over idiootquote:Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
jouw*
En je vader is een bouwvakker.
En ik sla joun in elkaar irritant nerdquote:Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn vader slaat joun vader in elkaar
dus zijn vader, de bouwvakker, verdiend meer dan jouw ouders samen?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
jouw*
En je vader is een bouwvakker.
je krijgt die van mij denk ik niet meer om, 58 jaar zuipen, roken en frituurquote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn vader slaat jullie allemaal in elkaar
Nice, net als ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achterbaks achter mensen hun rug om lullen
Ja, ik leef in een doos...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus zijn vader, de bouwvakker, verdiend meer dan jouw ouders samen?
zo he
48 jaar zuipen, roken, agressie en motorvriendjesquote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt die van mij denk ik niet meer om, 58 jaar zuipen, roken en frituur
Nee, ik doe zo'n dingen alleen bij lelijke (ex)vriendinnetjes van me.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zulke mensen haat ik gewoon
hij zal best sterker zijn, maar een man van 110 kilo krijg je niet zomaar omgeduwdquote:Op donderdag 4 april 2013 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
48 jaar zuipen, roken, agressie en motorvriendjes
come at me brah
je pa kan zn arm niet eens omtillenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij zal best sterker zijn, maar een man van 110 kilo krijg je niet zomaar omgeduwd
iemand hem vader?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Of mensen die dingen verzinnen
Zoals dat iemand hem vader bouwwakker is, get a life
ja en ik ben een nerd XDquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Of mensen die dingen verzinnen
Zoals dat iemand hem vader bouwwakker is, get a life
dan nog is het achterbaksquote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik doe zo'n dingen alleen bij lelijke (ex)vriendinnetjes van me.
Heb dan al andere plannen, anders zou ik graag even langskomen om dat krullenkoppie van je eens flink onder te schijten.quote:
leuke piemolquote:
Ik ben geen krullen a nertquote:Op donderdag 4 april 2013 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb dan al andere plannen, anders zou ik graag even langskomen om dat krullenkoppie van je eens flink onder te schijten.
Dan moeten ze maar zorgen dat ik het niet uitmaak.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan nog is het achterbaks
;$: :$quote:Op donderdag 4 april 2013 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dankej je mag wel vn dichtby bekyke
Klopt niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is gewoon super slecht, zelf als Fin die aan de drugs zit moet je dit weten.
of jij moet met normale meisjes nemenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar zorgen dat ik het niet uitmaak.
Nee, die bestaan niet in Limburg.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of jij moet met normale meisjes nemen
tip: samen naar de bioscoop gaan en een gezamenlijke msn-status hebben is geen relatie!!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik doe zo'n dingen alleen bij lelijke (ex)vriendinnetjes van me.
Ik herken dit zo ergquote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedere keer rond etenstijd roept mn pa naar boven dat het eten klaar is en dit gaat als volgt:
'Sabien?'
'Ja?'
'Eten'
Ik wil hier iets mee doen.
verzin eens wat leuks
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, die bestaan niet in Limburg.
msnquote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tip: samen naar de bioscoop gaan en een gezamenlijke msn-status hebben is geen relatie!!!!
Hier gaat het meestal in het Duitsquote:Op donderdag 4 april 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedere keer rond etenstijd roept mn pa naar boven dat het eten klaar is en dit gaat als volgt:
'Sabien?'
'Ja?'
'Eten'
Ik wil hier iets mee doen.
verzin eens wat leuks
is goot hoihoooooooooooooiquote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier gaat het meestal in het Duits
En dan antwoord ik meestal gewoon terug met yoooooo en dan zijn mijn ouders weer blij
waarom denk ik opeens weer aan HOU OPquote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier gaat het meestal in het Duits
En dan antwoord ik meestal gewoon terug met yoooooo en dan zijn mijn ouders weer blij
Omdat peter eng isquote:Op donderdag 4 april 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom denk ik opeens weer aan HOU OP
Ja klappen die gozer!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Iemand gaat mijn hond stelen morgen
een heel kruisverhoor maandagquote:Op donderdag 4 april 2013 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat peter eng is
[..]
Ja klappen die gozer!
weet je zeker dat je hetero bentquote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef AppelCake het volgende:
I'll never be the same, if we ever meet again
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
huis kraken is illegaal geworden
Ja echt hij was ergquote:Op donderdag 4 april 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een heel kruisverhoor maandag
JA zal ik doen
Gewoon anti-kraak wonenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
huis kraken is illegaal geworden
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet je zeker dat je hetero bent
Ja nee toen je moeder opeens ik dacht neee wat moet ik nu weer verzinnenquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja echt hij was ergen de wijn was wel zwaar!
Had echt zoiets van Peter houd je bek
Oke, maar wel oppassen want ik heb gehoord dat die gozer beveiliger is :S voor de kereltjes moet je echt oppassen, die zijn leip!!!!!!!!!
Ja klopt toen me moeder begon had ik echt zoiets van oh shit nu gaan we het krijgenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja nee toen je moeder opeens ik dacht neee wat moet ik nu weer verzinnen
En toen peter weer inderdaad
Hij is grappig
Hmm nou iedereen die Bowie steelt komt hem weer terugbrengen dus dat zal hij ook wel doen dan
hahaha jij ziet hem vaker naakt dan ikquote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja klopt toen me moeder begon had ik echt zoiets van oh shit nu gaan we het krijgen
"Heeft hij net zo een goddelijk lichaam als mij?"
Vast welen anders weten we waar zijn huis woont
!
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha jij ziet hem vaker naakt dan ikecht wat een gozer
Ja sowiesoik wil wel mijn hondje terug
hahaha echt geniaal die ventquote:Op donderdag 4 april 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]hij is gewoon soms echt eng
Ja je krijgt hem terug
(Morgen zijn hommo en no-lifer er weer)
grg gdnquote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankje appel
dit nummer is erg current voor mij nu
Dat wel jaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha echt geniaal die vent
Ik vind hun ook grappig
wat een k u t m u z i e kquote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankje appel
dit nummer is erg current voor mij nu
HAHA JIJ BENT HOMOquote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wel ja
Klopt vooral als hun 2 tegen elkaar gaan discuseren!
laat hem joh hij is niet goef bij zen hoofdquote:Op donderdag 4 april 2013 18:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij luistert toch alleen maar naar heavy metal.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij luistert toch alleen maar naar heavy metal.
oh sorry hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
weet ik
Dat heb je me al 4x vertelt.
ik word 15quote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat mensen uit 1998 11 worden ofzo terwijl ze al 15 worden
Omdat je oud bent.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat mensen uit 1998 11 worden ofzo terwijl ze al 15 worden
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
hihi sukkelientjequote:Op donderdag 4 april 2013 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh sorry hoorik vertel zoveel dat ik het ook even niet meer weet
het klinkt nog zo dichtbij gvdquote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef JRRY het volgende:
kinderen uit 2000 zijn voor mij nog steeds 10
de jongste moeder ooit is volgens mij ook 5.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan had ik jou als ik 5 was, no thanks
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
4 jarige meisjes krijgen geen kindjes.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de jongste moeder ooit is volgens mij ook 5.
ik scheel 5 jaar met AC maar inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
4 jarige meisjes krijgen geen kindjes.
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de jongste moeder ooit is volgens mij ook 5.
Misschien is hij bijna 15 en jij net 19.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik scheel 5 jaar met AC maar inderdaad
Ja maar ik ben niet net 19quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien is hij bijna 15 en jij net 19.
De jongste moeder ter wereld is Lina Medina uit Peru. Zij was nog maar vijf jaar toen ze beviel van een zoon Gerardo. Lina werd door haar ouders naar het ziekenhuis gebracht omdat haar buik maar bleef groeien. Lina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Ze was nog maar acht maanden oud toen ze ging menstrueren. De Peruaanse Lina en zoon Gerardo groeiden op als broer en zus.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk
toch is het geen normale situatie en hoort het niet te gebeuren en ik was niet ongesteld met 8 maanden dus ik kan je moeder niet zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 18:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De jongste moeder ter wereld is Lina Medina uit Peru. Zij was nog maar vijf jaar toen ze beviel van een zoon Gerardo. Lina werd door haar ouders naar het ziekenhuis gebracht omdat haar buik maar bleef groeien. Lina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Ze was nog maar acht maanden oud toen ze ging menstrueren. De Peruaanse Lina en zoon Gerardo groeiden op als broer en zus.
Mum-Zi uit Nigeria staat bekend als de jongste grootmoeder ter wereld. Ze werd op haar achtste moeder en op haar zeventiende oma.
wel als je Lina was.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch is het geen normale situatie en hoort het niet te gebeuren en ik was niet ongesteld met 8 maanden dus ik kan je moeder niet zijn
Nee lijkt me juist niet, iets met respect etcquote:Op donderdag 4 april 2013 18:25 schreef JRRY het volgende:
Hahahahahaha lijkt me echt vet als je kleinzoon in bijna dezelfde generatie opgroeit
Ag johquote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee lijkt me juist niet, iets met respect etc
naar een specialist gaanquote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een zilveren ketting gevonden zonder wat eraan, hoe kan ik weten dat het zeker zilver is?>
Juwelierquote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een zilveren ketting gevonden zonder wat eraan, hoe kan ik weten dat het zeker zilver is?>
Als het lepeltje zwart uitslaat bij contact met zwavelhoudende stoffen dan is het van zilver of op z’n minst verzilverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |