quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die 2 bedrijven staan bekend om hun langzame en zeer gedegen solliciatie-processen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze daarin wat slagvaardiger waren dan hadden ze in het verleden niet zoveel goede kandidaten aan hun neus voorbij zien gaan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ruik niksquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik stink![]()
Moest verschillende nieuwe aioli's beoordelen op smaak.
HALLO
Voorlopig geen last van vampiers, stinkie.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik stink![]()
HALLO
Lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik stink![]()
HALLO
Fijn Isa, mét het dubbele gevoelquote:Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LekkerEn ik neem aan dat al je collega's nu stinken, dus maakt niets uit
Hier kreeg ik net te horen dat er meer werk voor me (en mijn collega's) is de komende maanden. Dat is aan de ene kant wel erg prettig, maar het is voor een zieke collega dus wel dubbel.
Stond in het vorige topic.quote:
Dedicated in een andere richting dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was echt een leuk bedrijf, maar ik vond de functie maar voor 50% bij me passen. Ze zochten echt dedicated designers en dat past niet in mijn ambitie.
Doorzoeken dan maar, er lopen nog meerdere leads. Ik moet wel zeggen dat ik het sollicitatieproces, met veel zaken die je niet zelf in de hand hebt, inmiddels wel zat begin te worden. Maar er geldt: hoe meer gesprekken, hoe meer oefening, hoe beter je er in wordt. Doorbijten dus, en optimistisch blijven!
Overigens heb ik wel geluk dat ik hier woon: ik lees overal dat qua technische banen deze omgeving het beste is, nog beter dan de randstad en al helemaal beter dan de rest van perifeer Nederland. Dus ik mag niet klagen.
Ja, je zit voor technische hoger opgeleide functies wel in de goede omgeving.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens heb ik wel geluk dat ik hier woon: ik lees overal dat qua technische banen deze omgeving het beste is, nog beter dan de randstad en al helemaal beter dan de rest van perifeer Nederland. Dus ik mag niet klagen.
Nooit gedacht aan emigreren? Nederland betaald mensen als jij erg slechtquote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was echt een leuk bedrijf, maar ik vond de functie maar voor 50% bij me passen. Ze zochten echt dedicated designers en dat past niet in mijn ambitie.
Doorzoeken dan maar, er lopen nog meerdere leads. Ik moet wel zeggen dat ik het sollicitatieproces, met veel zaken die je niet zelf in de hand hebt, inmiddels wel zat begin te worden. Maar er geldt: hoe meer gesprekken, hoe meer oefening, hoe beter je er in wordt. Doorbijten dus, en optimistisch blijven!
Momenteel nog te weinig werkervaring voor, denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan emigreren? Nederland betaald mensen als jij erg slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |