10 euro als je em langs komt brengen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga zo mezelf eens roerei maken
10 euro maarquote:Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
10 euro als je em langs komt brengen..
Wa ga je halen / kopenquote:Op zondag 7 april 2013 11:35 schreef Kreator het volgende:
Honger, maar geen zin wat te maken. Zo de stad maar eens in.
Ik ben daarbij ook een luie student. Voor 10 euro ga ik niet heen en weer rijdenquote:Op zondag 7 april 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch een arme pauperstudent?. Dan is 10 euro gewoon een week eten.
Broodje ofzo.quote:
En koffie/thee uiteraard. That seals the deal.quote:Op zondag 7 april 2013 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben daarbij ook een luie student. Voor 10 euro ga ik niet heen en weer rijden
quote:Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Broodje ofzo.
[..]
En koffie/thee uiteraard. That seals the deal..
*gangster squad zo maar eens gaan kijken ook. Als ik de honger (bedankt TGND) kan verdrijven...*
Heerlijk dat gratis spulquote:Op zondag 7 april 2013 12:10 schreef Kreator het volgende:
Er ligt gewoon een hele pot mayo over dat slaatje met betonnen eieren. Geen aanrader..
Ik weet wel een bezigheid voor je; een leven zoeken.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wel een bezigheid voor je; een leven zoeken.
Hier achter woont idd wat simpel volk en ik ruik de bbq's alquote:
nou, ik wil 'm wel opstokenquote:Op zondag 7 april 2013 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier achter woont idd wat simpel volk en ik ruik de bbq's al
6 uur?quote:Op zondag 7 april 2013 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Soms is t best kut om om 6 uur te moeten dansen
ah oke.quote:
Ik ook wel, maar dan zonder een oom Henk en tante Miep die de hele wijk laten horen hoe het met neef Piet is... mijn god wat praat dat volk achterlijk hardquote:
dat hoeft dan ook niet neequote:Op zondag 7 april 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan zonder een oom Henk en tante Miep die de hele wijk laten horen hoe het met neef Piet is... mijn god wat praat dat volk achterlijk hard
Somsquote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah oke.
hej d'r nog wel schik an dan?
Oeh, dat doe ik ook wel eens. Of in het verkeerde bedrijf.quote:Op maandag 8 april 2013 09:24 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat al lekker met mij vandaagdingen in de productie doen terwijl het in de test moet
Hopelijk blijft alles (goed) werken voor de planningsafdeling. Anders ben ik de klosquote:Op maandag 8 april 2013 09:25 schreef Kreator het volgende:
Oeh, dat doe ik ook wel eens. Of in het verkeerde bedrijf..
Selmaquote:
Braaf.quote:
Aardig dat je de logeerkamer aanbood maar eigen bed slaapt toch het fijnst. Ik vond het gezellig en heb alweer zin in een meet.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Selma! Was tof dat je er was vrijdagavond. Jammer dat je op tijd naar huis moest.
Snap ik. Zei ik logeerkamer trouwens? Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aardig dat je de logeerkamer aanbood maar eigen bed slaapt toch het fijnst. Ik vond het gezellig en heb alweer zin in een meet.
Smoothquote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Snap ik. Zei ik logeerkamer trouwens? Dat bedoelde ik niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met volle mond pratenquote:Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig als mensen waar je bij zou gaan eten hun telefoon niet opnemen. Lekker makkelijk afspreken
Selmaquote:
Mooizoquote:
Lini!quote:
Cue_!quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`Goed bezig!!
Tukker ben jij um ondertussen al aan t kijken?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
...en heb alweer zin in een meet.
Netjes!quote:Op zondag 7 april 2013 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben zeer behoorlijk bezig met FC Twente in FM12
[ afbeelding ]
Dragan, are you watching?
Ohwquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je enthousiasme vind ik schattig.
Wat heb jij vrijdag na de party gedaan dan?quote:
Wat Krea al zei, jammer dat jullie zo vroeg weg moesten.quote:
Nouja de kroeg ingedoken he. 2 uur thuis op een vrijdag zou wat te vroeg zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat heb jij vrijdag na de party gedaan dan?En nog kibbeling halen 's morgens? Jij bent gek.
2 Uur is voor mij vrij laat. Maar ik ben dan ook 83 jaar oud.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de kroeg ingedoken he. 2 uur thuis op een vrijdag zou wat te vroeg zijn
Dus beetje gedanst uiteindelijk en toen werden we eruit gezet.. maar toen begon een barman over kibbeling en of ik meeging. (want ja wat is lekkerder dan vis in vers frituur) Dus toen nog even blijven plakken en kibbeling gaan eten (en zij nog haring)
Rond uurtje of 7 thuis denk ik.
Ik ben nog jong, dus voor mij is 2 uur in het weekend wel erg vroeg .Zeker vrijdagsquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
2 Uur is voor mij vrij laat. Maar ik ben dan ook 83 jaar oud.
Het water begon me wel meteen in de mond te lopen toen ik je bericht 's morgens las. Kibbeling.
Ik lag nog een béétje in coma 's morgens vroeg. Heb eigenlijk tot 15:00 in bed liggen meuren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, dus voor mij is 2 uur in het weekend wel erg vroeg .Zeker vrijdags
Jij woont in de stad zowat, had je zelf ook kunnen halen toen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik lag nog een béétje in coma 's morgens vroeg. Heb eigenlijk tot 15:00 in bed liggen meuren.En dat doe ik niet vaak kan ik je verzekeren. Curse you, vodka!
Geil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik moest vooral heel erg pissen die ochtend/middag
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat Krea al zei, jammer dat jullie zo vroeg weg moesten.
Jimi Hendrix luisteren zonder jou is toch niet hetzelfde.
Misschien wel goed tegen een kater.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
Ochtendurine na het drinken van enkele flessen wijn is niet echt mijn ding nee. Sorry.
Als ik drink dan geniet ik altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt ervan genoten
Mijn kater was redelijk klein moet ik zeggen. Maar was wel verdomd moe die dag nog. MAar dat komt meer doordat ik die hele week wat weinig slaap heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |