Moet eerlijk zeggen dat dat me niet tegen valt, 't is dat ik geen auto heb.. anders had ik er vast wel een besteldquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef RobertNL het volgende:
4 beelden van de camera, (klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Hmz, wacht even, deze heeft extra compressie. Hier op het beeld lijkt het allemaal iets scherper
Deze is beter:
[ link | afbeelding ]
En dan is dit nog niet eens de beste versiequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dat me niet tegen valt, 't is dat ik geen auto heb.. anders had ik er vast wel een besteld
Welke heb je gekocht? Beetje goed te monteren etc?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:54 schreef Syphixx het volgende:
douchekop met lichtjes werkt goed ... geweldig ding
Deze, de beste tot nu toe alleen is de (vervangbare) zuignap wat log.quote:
De tablet-prijzen zijn ook wel erg laag. Ik vertrouw het in ieder geval niet. Meer dan $30 onder de goedkoopste Aliexpress-sellers is wel heel veel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:07 schreef elinx het volgende:
In mijn zoektocht naar MT6589 gsm's ben ik gestuit tegen deze webshop van tablets en telefoons. Zowel het aantal apparaten als de (sale) prijzen lijken te mooi om waar te zijn en liggen in de buurt of soms lager dan Taobao, maar nergens wordt de voorraad vermeld.
Raadplegen van Scamadvisor en Webutation ed levert niet veel meer op dan een waarschuwing.
De site lijkt pas in de lucht te zijn en probeert met deze sale-prijzen klanten te trekken, maar vooral het aantal MTK6589 toestellen dat aangeboden wordt geeft flink wat twijfel, aangezien die nog maar mondjesmaat op de markt verschijnen.
Als jij er nou eens besteld en mij dan laat weten of het aangekomen is? Is dat een goede deal?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:09 schreef elinx het volgende:
Daarom mijn twijfels, maar ik begrijp dat ze eens moeten starten
serieus?quote:Home :: Page Not Found
Page Not Found
Custom 404 Error Page with Site Map Sample Text ...
Put your custom "page not found" message here. You can change this text in the Define Pages Editor located under Tools in the Admin.
Ja. Ziet er niet erg thrustworthy uit. Scamadvisor geeft hem ook 36%. Maar goed. De site bestaat ook pas 3 weken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:15 schreef mschol het volgende:
http://www.tabletinn.com/index.php?main_page=contact_us.html
[..]
serieus?
DX is altijd een bende.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:18 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen waarbij DX.com een bende is? Klopt niks meer van de site qua layout. En het zoekveld werkt ook niet
Lightake krijgt 10%quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja. Ziet er niet erg thrustworthy uit. Scamadvisor geeft hem ook 36%. Maar goed. De site bestaat ook pas 3 weken.
Want DX. Meer kan ik er niet over zeggen. Vorig jaar is die site ook al meerdere malen #@$@%$%-geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:18 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen waarbij DX.com een bende is? Klopt niks meer van de site qua layout. En het zoekveld werkt ook niet
Tja. Eens kijken of ze paypal hebben. Dan is het redelijk veilig om te bestellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:20 schreef elinx het volgende:
Dergelijke problemen waren er ook de Jiayumobileshop voor het eerst in de lucht kwam, maar die bleek uiteindelijk gewoon OK
Zo dat beeld ziet er inderdaad goed uit. (Blijkbaar dat filmpje van hem even gemist).quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze, de beste tot nu toe alleen is de (vervangbare) zuignap wat log.
http://www.techmoan.com/b(...)e-team-behind-t.html
Vrij irritant, had laatst een item gezien wat ik misschien wilde bestellen maar die kan ik nu dus niet meer opzoekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Want DX. Meer kan ik er niet over zeggen. Vorig jaar is die site ook al meerdere malen #@$@%$%-geweest.
Ach. Er zijn meer shops. DX heeft zelden iets unieks. Probeer Priceangels.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrij irritant, had laatst een item gezien wat ik misschien wilde bestellen maar die kan ik nu dus niet meer opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |