De Griptight is een opzetstuk, die schroef je op de Gorilla Pod. Je ontvangt beide, dus je kan op de Gorilla Pod alles schroeven, ook een DSLRquote:Op donderdag 4 april 2013 09:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
En meteen een vraag: Geschikt voor DSLR? Komt ie met schroefdraad?
Prima, count me in. Ga ik er een mooi strobist experiment mee doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
De Griptight is een opzetstuk, die schroef je op de Gorilla Pod. Je ontvangt beide, dus je kan op de Gorilla Pod alles schroeven, ook een DSLR.
Ok, qua schroefdraad / bevestiging zou een DSLR er wel op kunnen, maar de vraag is of deze Pod dat ook kan houden. Zeker als er een zoomlens op zit...quote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
De Griptight is een opzetstuk, die schroef je op de Gorilla Pod. Je ontvangt beide, dus je kan op de Gorilla Pod alles schroeven, ook een DSLR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een "Chinese" versie van een paar euro, ik kan dus een goede review schrijven over het wel of niet bevallen, de verschillen in kwaliteiten en materialen onderling en waarom je dus beter de ene, of de andere kunt aanschaffen..
Is hij nou beter of slechter dan "die Chinese meuk" ?
En is zo'n ding nou eigenlijk wel handig..? (en waarvoor dan wel?)One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dat kan dus mooi in de review beschreven wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Ok, qua schroefdraad / bevestiging zou een DSLR er wel op kunnen, maar de vraag is of deze Pod dat ook kan houden. Zeker als er een zoomlens op zit...
Kleine dslr: check, grote ds:lr: check, zware telezoomlens: check, compact: check, smartphone: check, reportageflitser met off-camera mogelijkheden: check. Kom maar op dusquote:Op vrijdag 5 april 2013 07:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan dus mooi in de review beschreven worden.
True!quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan dus mooi in de review beschreven worden.
Voor deze staat toch 325 gram max? Zal wel iets hoger zijn in het echt, maar wel te laag voor een DSLR. Althans, het is de original GorillaPod + een opzetstuk. Dus voor compactcamera's en smartphones lijkt me?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog steeds interesse, zie mijn eerdere reactiequote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Monopoly het volgende:
[info] Ik heb de OP nog even aangepast met deze tekst: [/info]
De Gorillapod GripTight Stand geschikt is voor compacte cameras tot 325 gram en tevens voor smartphones (met de meegeleverde clip). De Gorillapod GripTight is niet te gebruiken voor een DSLR.
Ook dan nog interesse.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Monopoly het volgende:
[info] Ik heb de OP nog even aangepast met deze tekst: [/info]
De Gorillapod GripTight Stand geschikt is voor compacte cameras tot 325 gram en tevens voor smartphones (met de meegeleverde clip). De Gorillapod GripTight is niet te gebruiken voor een DSLR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |