SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Goede toevoegingquote:
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFRquote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFR
Sinds ik elemental ben gegaan MS queue ik eigenlijk nooit meer als healer xDquote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Niet dat ik weet. Gister nog vaker gebruikt voor mensen op te zoekenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef KataStrofe het volgende:
Is de armory stuk ofzo? Ik kom er al de hele week maar moeizaam in..
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Nee. Je kunt gewoon aangeven dat je graag tankloot wil terwijl je als dps de dungeon/lfr in gaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Nee. je kunt op je dk tankgear halen terwijl je als dps overal mee doet.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Op zich een goed idee. In LFR werkt het volgens mij als volgt met de drops (getallen zijn willekeurig gekozen):quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zou wel heel vet zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kekke greatswordquote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)t/Insolitus/advanced
gaat lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |