abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124865461

Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!

Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124865534
Gister ging lekker met raiden. :D
Raiden zonder zorgen... HEEEERLIJK. Gewoon groep joinen, ts joinen en alt-tabben tot er 10man zijn.
Niet druk maken over wie er joined, niet druk maken over wie er wil joinen maar niet kan/mag, geen mensen zoeken en trade blijven spammen. _O_

Hebben uiteindelijk (omdat er nog wat mensen gear nodig hadden) MSV & HoF gecleared :D
Van 8 tot half 12, toen was alles down *O*

Krijg ik leg token van Empress (HoF). Ga ik die inleveren en ik ben ofc met 150 dingen tegenlijk bezig, dat ik niet goed oplet en de healer legs koop :') Ofc enchanted, gemmed en alles reforged naar nieuwe piece voordat ik erachter kom dat het helemaal geen Elemental legs zijn :')
Geen idee waarom maar ik kon ondanks de enchant/gem ze toch nog terug geven voor het token en de juiste legs halen.

Ik ging kijken waarom ik me vergist had.. healer legs zit helemaal geen spirit op :( Enigste stat change was Mastery op de healer legs en Haste op de dps legs :')

Gelukkig benk zelf een JC en een kameraad tailor, dus kostte me verder niks :P
  donderdag 4 april 2013 @ 11:38:59 #3
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_124869756
Mijn god, wat haat ik professions. :')
Te beroerd om zelf mats te farmen, en om ze te kopen is ook niet echt goedkoop. Wil ik rap een beetje geld verdienen moet ik weer items kunnen maken die snel voor een leuke prijs verkopen enz. Vicieuze cirkel. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_124870292
quote:
Patch 5.3 - Loot Specialization Menu
The new Loot Specialization menu is in, allowing you to choose what spec you want loot for when getting bonus rolls, Raid Finder gear, and Pandarian quest rewards.

Goede toevoeging _O_ . Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
  donderdag 4 april 2013 @ 12:01:09 #5
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_124870501
Gisteren wel een goed gear dagje :

Bracers of Shielding Thought (valor) 522
Horridon's Last Gasp 502 healing trinket
Handwraps of the Exorcist 502 tier hands.
pi_124870504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goede toevoeging _O_ . Straks dus gewoon lekker als dps queuen om tankgear te verzamelen wanneer je geen MS upgrades meer hebt.
Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFR :P
pi_124870529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef Olment het volgende:

[..]

Kijk.. Dit is nou iest waar we wat aan hebben. Geen fury warrior meer als tank in LFR :P
Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
pi_124870589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad. Helaas nog wel dps die als healer in de queue gaat voor korte wachttijden, want die mensen gaat het volgens mij niet om de gear.
Sinds ik elemental ben gegaan MS queue ik eigenlijk nooit meer als healer xD
Hooguit een random Hc met guildies. Maar dan offheal ik gewoon waar nodig in elemental.
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 12:12:29 #9
159966 lifeblind
pi_124870869
Mja, ik ben van mening dat als je tank gear wilt, je maar als tank moet queuen, is je gear te slecht om bijv. een LFR te tanken, ga je maar eerst gear verzamelen in HC's enzo.

Aan de andere kant is het wel handig natuurlijk, ik kan zo ten minste wel m'n retri spec gaan gearen natuurlijk in oudere raids waar ik alle tank gear al van heb op die manier. Ik denk dat ik 't gewoon een keer moet zien of 't een beetje werkt en wat 't effect er van is voordat ik er echt iets over kan zeggen :P
pi_124871196
Is de armory stuk ofzo? Ik kom er al de hele week maar moeizaam in..
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_124872504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:22 schreef KataStrofe het volgende:
Is de armory stuk ofzo? Ik kom er al de hele week maar moeizaam in..
Niet dat ik weet. Gister nog vaker gebruikt voor mensen op te zoeken :P
pi_124872582
quote:

[..]

Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
pi_124872632
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dus als je als DK dps gaat kun je geen tank gear krijgen als de tank alles al heeft?
Nee. Je kunt gewoon aangeven dat je graag tankloot wil terwijl je als dps de dungeon/lfr in gaat.

Eerder moest je tank speccen voor tankloot, of voordat je de coin rollde snel omspeccen, rollen en dan weer terug naar dps.

Met het nieuwe systeem krijg je sowieso tankloot. Van zowel de normale, wekelijkse bossrolls als de extra coins.
pi_124872647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nee. je kunt op je dk tankgear halen terwijl je als dps overal mee doet.
pi_124874999
Gisteren na de raid nog even het laatste deel in LFR gedaan.

Na alles 10x uitgelegd te hebben kregen we het uiteindelijk na 2x proberen voor elkaar om Durumu the Forgotten neer te krijgen en uiteindelijk Primordius & Dark Animus ook :)

Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd , meestal zitten er 20 retards in de raid en luisteren ze niet of snappen ze het niet.
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 4 april 2013 @ 15:54:39 #16
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_124878910
quote:

[..]

Op zich een goed idee. In LFR werkt het volgens mij als volgt met de drops (getallen zijn willekeurig gekozen):
- boss X heeft een loot table met 15 items en dropt per kill 3 items
- Er worden 3 mensen gekozen uit de raid
- Er wordt gekeken welke spec ze hebben (en vanaf 5.3 welke optie ze hebben geselecteerd)
- Uit de loot table wordt voor elke "winnaar" een item geselecteerd dat past bij zijn spec.

Dit is dus anders dan bij een normale raid, waar je eerst ziet wat er dropt en het dan verdeeld wordt.
pi_124879015
Ik geloof dat het bij LFR niet afhangt van het aantal drops. Iedere speler heeft een bepaald percentage kans op loot. In plaats van dat de boss een bepaalde droprate heeft, krijgt iedere speler een individuele droprate aangewezen. Niet 10% kans dat die plate str bracers dropt, maar 10% kans dat jij die bracers krijgt. Met een gunstige RNG kan volgens mij elke warrior, DK en ret pally in de group hetzelfde item winnen.

Dan kunnen er dus ook 10 mensen zijn die een item winnen, of maar 3. Ik dacht iig dat loot in LFR niet afhankelijk is van andere spelers.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:18:32 #18
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_124886720
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 4 april 2013 @ 19:33:50 #19
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_124887328
quote:

[..]

Dit zou wel heel vet zijn. _O_
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 4 april 2013 @ 20:57:13 #20
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124891296
Die trash voor Horridon! :( }:| :(
pi_124891630
Wat een werk om naar level 90 te komen. Ik ben nu level 79...Ik kijk niet uit naar de Cata zones. :r
pi_124892304
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Die trash voor Horridon! :( }:| :(
Bagger trash inderdaad :r .
pi_124894385
quote:
kekke greatsword :P
pi_124897577
Wat een bagger tier drops. Altijd warrior/hunter/shaman. Het is zelfs zo erg dat de gloves die net dropten naar de tank warrior gingen voor offspec ;(
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:49:19 #25
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_124902742
Jezus die nieuwe LFR wing..... godverdomme pittig ineens.

Heerlijk om eens echt moeite te moeten doen om een boss te slopen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')