iDeal is van alle banken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ook alle banksite's ?? Van ING wel 2 dagen
Veel banken uit W-Europa.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat de site van de ING er 2 dagen uitlag, de andere site's niet toch ?
Wanneer de hele keten overschakelt dan zou het kunnen, de winkelier moet ook ergens kunnen betalen met die dingen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vraag me af wat er gebeurt als winkeliers massaal bitcoins gaan accepteren, de belastingdienst ziet het ook niet als geld, dat is een voordeel.
NOTHING TO SEE HEREquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:13 schreef Infection het volgende:
En maar blijven denken dat het een 'storing' is.
Nog wel ja..... In 1998 kon je ook amper online winkelen, in 1998 was social media ondenkbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk hoor maar de lokale bakker hier wil gewoon euro's ipv bitcoins
Oh, ik geloof wel dat het een storing is. Ik geloof zelfs dat er aanvallen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:13 schreef Infection het volgende:
En maar blijven denken dat het een 'storing' is.
^^ Dat! Als ze het voor elkaar krijgen om een bijschrijving eerst zichtbaar te maken, dan weer te laten verdwijnen, en daarna weer zichtbaar te maken, zit er in ieder geval iets fundamenteel fout in hun systeem! Er is geen enkele reden waarom een database zich zo zou gedragen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef Grouch het volgende:
Ik heb alleen wat twijfels of de problemen werkelijk worden veroorzaakt door de aanvallen of dat ze voornamelijk te wijten zijn aan een jarenlang zwaar verwaarloosde en halfslachtig geupdate ICT infrastructuur die het sowieso al aan het begeven was - waarbij de aanvallen natuurlijk een leukere zondebok zijn dan de verantwoordelijke managers die jarenlang het probleem negeerden.
Rabobank ? Ik kan me niet schelen, ben helemaal klaar met de ING, als je als antwoord een standaardmail krijgt met excuses, terwijll er vandaag net zo goed problemen zijn.quote:
Jawel hoor. Na een (misgelopen) update een backup terugzetten, en vervolgens de update nogmaals uitvoeren.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Er is geen enkele reden waarom een database zich zo zou gedragen.
Klopt, wij hebben na een blikseminslag voor een klant met echt bizar veel data ook een keer een backup terug moeten zetten en de batch draaien, duurde 2 weken voordat het weer in orde was.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:43 schreef freako het volgende:
[..]
Jawel hoor. Na een (misgelopen) update een backup terugzetten, en vervolgens de update nogmaals uitvoeren.
Helemaal mee eens. Batchverwerking tussen transactie-autoriserende applicatie (laten we het voor de grap B24 noemen) en het verwerkende mainframe.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben na een blikseminslag voor een klant met echt bizar veel data ook een keer een backup terug moeten zetten en de batch draaien, duurde 2 weken voordat het weer in orde was.
Ah, dus RemcoDelft kletst weer eens uit zijn nek. Verrassend.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben na een blikseminslag voor een klant met echt bizar veel data ook een keer een backup terug moeten zetten en de batch draaien, duurde 2 weken voordat het weer in orde was.
Net een rekening geopend bij de ASN bank.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:59 schreef quirigua het volgende:
[..]
Die proletenbank, die zoveel megastallen financiert, en de hypotheekmarkt kaapt ? Never !
triodos bank : dat vond de top juist niet !quote:Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat was toch die bank waarvan de top vond dat ze te weinig verdiende?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |