Ik had thuis geslapen en kwam rond 10 uur in zijn bed liggenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Furbo het volgende:
Ja en daarom lag je in zijn bed.
Als moslim
Flikker toch op man. Kneus.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
Ondankbare hond!
Dit is een goede reden om niet te beginnen aan een relatie met een moslim...
Waarom? Het is toch waar...quote:
ikquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wie vreet er trouwens een tosti als ontbijt?
Omdat ik noch Marokkaans, noch Indiaas ben.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef Haque het volgende:
waarom zit je terouwens niet op het marokko forum ts, of desnoods het india forum
Ja.quote:
Ok goede reden :pdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat ik noch Marokkaans, noch Indiaas ben.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Nikonlover het volgende:
Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wie vreet er trouwens een tosti als ontbijt?
ik
Ben je een hollandse meid die moslim is geworden?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat ik noch Marokkaans, noch Indiaas ben.
Eten in bed.. Er is weinig dat mij gelukkiger maakt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou meid, ik liet een traantje. Ach jeetje, gossie, allememachies, wat een drama.
Verder vind ik ontbijt op bed juist een van de kutste dingen die er zijn. Snap niet waarom mensen zo graag in bed vreten. Sowieso krijg ik 's ochtends amper wat door mijn keel maar graag gewoon aan de tafel, niet in bed. Misschien handig voor na de seks als je hongerig bent en een stuk cervelaat tegenkomt maar verder is het echt waardeloos.
Want niemand mag zelf kiezen welk geloof iemand aanhangt?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ben je een hollandse meid die moslim is geworden?Dat is wel heel erg triest
Want alleen Marokkanen en Indiase zijn moslim?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ben je een hollandse meid die moslim is geworden?Dat is wel heel erg triest
Van mij mogen ze geloven wat ze willen maar ze moeten niet zeiken zoals bv TS. Wat is er mis met een plakje ham? Vreet het gewoon op.... Je gaat er echt niet dood van....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Want niemand mag zelf kiezen welk geloof iemand aanhangt?
gooi hem in de afvalbak. hoe kan hij dat nou vergeten met pasen. wat een sukkelquote:Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, die was hij vergeten te halen
Kap eens met dat onzinnige getroll van jequote:Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Van mij mogen ze geloven wat ze willen maar ze moeten niet zeiken zoals bv TS. Wat is er mis met een plakje ham? Vreet het gewoon op.... Je gaat er echt niet dood van....
Dit dus...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Furbo het volgende:
Ja en daarom lag je in zijn bed.
Als moslim
.
Oh jij bent zo`n figuur die zich alleen in de kont laat neuken tot het getrouwd isquote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had thuis geslapen en kwam rond 10 uur in zijn bed liggen
Dit is mijn mening, dit is GEEN getroll....quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kap eens met dat onzinnige getroll van je
Ok, in dat geval vind ik je erg kortzichtigquote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit is mijn mening, dit is GEEN getroll....
Anaal mag niet eens als je getrouwd bent in de Islam, dus dat zou een beetje onzinnig zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef Aptoide het volgende:
[..]
Dit dus...
[..]
Oh jij bent zo`n figuur die zich alleen in de kont laat neuken tot het getrouwd is
Het is niet romantisch, maar ik ben lui.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef Loverrrr het volgende:
Ik snap heel het idee van ontbijt op bed niet, wat is daar nou romantisch/leuk aan?
Je bent niet lui om naar hem toe te gaan en bij hem in bed te liggen maar wel lui voor een simpel ontbijtje?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het is niet romantisch, maar ik ben lui.
Wie zegt dat dat niet zo is dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Educatief topic diten ik maar denken dat de meeste Indische mensen hindoestaans waren.. Weer wat geleerd
That pretty much sums it upquote:Op woensdag 3 april 2013 22:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Je bent niet lui om naar hem toe te gaan en bij hem in bed te liggen maar wel lui voor een simpel ontbijtje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |