Deze is nog mooi trouwensquote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
MEN / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies. #45
330 posts in een topic![]()
Dan komt het allemaal goedquote:
Yayquote:
Wow! Serieus nog een topic over ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
MEN / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies. #45
330 posts in een topic![]()
gelukkig maar jaquote:
hoop hetquote:
komt goedquote:
Nee domquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Geitenmelker van beroep is als spelen met een hoelahoep
prachtige woorden
vond wel leukquote:
Succesquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Het gevoel hebben dat je moet plassen maar het komt niet en duurt lang
hij is lekkah warm hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes
Ik hou het bed wel weer warm hoor
Okquote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef badschaap het volgende:
ik ga denk in de zomer als ik 18 ben eens een keer stappen in berlijn of londen.
Berlijn en Londen zijn leuk staan alllebei in mijn verlanglijstje om in deze zomer ook heen te gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef badschaap het volgende:
ik ga denk in de zomer als ik 18 ben eens een keer stappen in berlijn of londen.
Londen is alleen wel vrij duur. Maar ach das nog eens anders dan breda xdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
Beep
Beep
Beep
[..]
Berlijn en Londen zijn leuk staan alllebei in mijn verlanglijstje om in deze zomer ook heen te gaan
Breda zit altijd vol met die ordinaire typische Brabantse meisjes, jeweetwel wat ik bedoel direct tochquote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Londen is alleen wel vrij duur. Maar ach das nog eens anders dan breda xd
1080p op youtube is maar een mp3 van 192 kbitquote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef badschaap het volgende:
muziek klinkt echt zoveel beter in 1080 P
nee dat weet ik niet want ik kom daar nooit dus leg uitquote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Breda zit altijd vol met die ordinaire typische Brabantse meisjes, jeweetwel wat ik bedoel direct toch
maar het klinkt wel beterquote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1080p op youtube is maar een mp3 van 192 kbit
quote:
mp3 van 320 kbit is nog beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mp3 van 320 kbit is nog beterspotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
in de #TeamSuperVoornaam kamerquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
in de #TeamSuperVoornaam kamer
Jij bent ook lekker bezig hequote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
in de #TeamSuperVoornaam kamer
quote:
Ik hou van julliequote:
Ja had je alquote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik mijn arm voor 1 dag in het gips wil hebben?
Lijkt me leuk![]()
Ja je linkerquote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me leuk![]()
Ja okequote:
waarom?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me leuk![]()
ohja ?!?!?!?!??!quote:
nee?quote:
quote:
quote:
Wooohooquote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja had je al
Komen we allemaal een tekeningetje maken
Zo tof lijkt me dat. Ik ben coulance halve bereid om het 2 dagen te dragenquote:
Dat lijkt me gewoon ontzettend tofquote:
whehehe faalquote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Iemand op facebook deelt een bericht uit mei 2012 van iemand die zijn motor kwijt is en mensen op roept om het bericht te delen zodat hij hem misschien terug vindt
Ja nogalquote:
hahahahhaquote:
Nee alleen de laatste. Heb op de Daniel Craig Bonds nog geen eentje gezienquote:
Ik heb alleen de laatste nog niet gezienquote:Op woensdag 3 april 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee alleen de laatste. Heb op de Daniel Craig Bonds nog geen eentje gezien
quote:
Wie is datquote:
Hij werkt wel samen met Diplo. En Diplo is een baas, heb zelfs een boek van hem gekochtquote:
Ja dat weet ik nietquote:
Ik lach omdat die naamverandering zo slecht isquote:
Ja die snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lach omdat die naamverandering zo slecht is
Gaat van Hip Hop naar Reggaequote:
Diplo werkt ook heel veel met Beyonce en Rihanna enzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij werkt wel samen met Diplo. En Diplo is een baas, heb zelfs een boek van hem gekocht
oke, apartquote:Op donderdag 4 april 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat van Hip Hop naar Reggae
Hij produceert voor veek popartiesten inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Diplo werkt ook heel veel met Beyonce en Rihanna enzo.
ja omg die ene van: BOOM daar is ze weerquote:Op donderdag 4 april 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
Sof heb je die duivelse lach van Ufo al gezien?
JA hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja omg die ene van: BOOM daar is ze weer
Die tweede fotoquote:Op donderdag 4 april 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
leuk Michella dat we van je borsten mee mogen genieten
[ afbeelding ]
Dit Tweet Michella ook over Ovo
[ afbeelding ]
ja doe ik zo welquote:Op donderdag 4 april 2013 00:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet je haar Twitter echt kjken, staan nof veel meer vette foto's op.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
leuk Michella dat we van je borsten mee mogen genieten
[ afbeelding ]
Dit Tweet Michella ook over Ovo
[ afbeelding ]
waarom?quote:
Omdat van Jer, maar dan niet eigenlijk want ik heb geen idee waarover het gaatquote:
Over Ovo. Zij is echt gekquote:Op donderdag 4 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat van Jer, maar dan niet eigenlijk want ik heb geen idee waarover het gaat
echt omg. die was zo leukquote:Op donderdag 4 april 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
'Ovo' als banaan HAHAHAH heeft ze weggehaald
Godverdomme zegquote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef supersof het volgende:
VA kijk dit filpmje
die donker getinte is Ovo. En die andere is Michella.
omg pleasequote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1. Dit soort dingen laten mij kotsen.
2. Zoek de spelfout
[ afbeelding ]
Zij is echt zo gekquote:
Hee jer, als ik kaartjes win voor beyonce concert, zou je dan met me mee gaan?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
fack haar als het gewoon een pepsi reclame is
Kan nooit. De beyonce campagne loopt al af hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
fack haar als het gewoon een pepsi reclame is
Ik sta er de komende dagen waarschijnlijk niet eens inquote:Op donderdag 4 april 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verdorie het is tijden geweest sinds ik zo laag had.
wereldwijd nog niet, alleen in NL omdat haar concert hier al in de eerste week isquote:Op donderdag 4 april 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan nooit. De beyonce campagne loopt al af hoor.
Ook dan zou zoiets het af moeten trappen. Kan nooit even tussendoor komenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
wereldwijd nog niet, alleen in NL omdat haar concert hier al in de eerste week is
eigenlijk zou ik dat wel vet vinden maar dan zit je daar zo tussen die nichtenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee jer, als ik kaartjes win voor beyonce concert, zou je dan met me mee gaan?
mwah die reclamespotje zou eerst na de super bowl komen, en toen ineens in april.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook dan zou zoiets het af moeten trappen. Kan nooit even tussendoor komen
En zovel pijjjnquote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
Als je mij hoort kreunen is het omdat ik het koud heb.
Hoe ze dat zegt omg
Mijn top3 van de Echte Meisjesquote:
Ufoquote:
Waarom Jill? Wat is er zo leuk aan haarquote:Op donderdag 4 april 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn top3 van de Echte Meisjes
1. Michella
2. Jill
3. Daniella
Michella maakt eigenlijk het programma vind ik, en vorig seizoen was minder leuk omdat ik dat een stom onderwerp vond, en de Jungle blijft de bestequote:Op donderdag 4 april 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom Jill? Wat is er zo leuk aan haar
Vorig jaar was wel leuker eerlijk gezegd. Met Bibi en Roos en Tessa en Rene en Britt en die andere kleine met die rot stem.
Ja, maar wel leukere mensen. Ik vind het niet leuk met die jongens erbij tbh.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michella maakt eigenlijk het programma vind ik, en vorig seizoen was minder leuk omdat ik dat een stom onderwerp vond, en de Jungle blijft de beste
SLaap lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook,![]()
Slaaplekker
Ook de rest (Stu en VA toch![]()
)
Welterusten Jerryquote:Op donderdag 4 april 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook,![]()
Slaaplekker
Ook de rest (Stu en VA toch![]()
)
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik zo belangrijk ja?
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eindelijk, nu kan ik nog geruster slapen![]()
Ja, gezelligquote:Op donderdag 4 april 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu zijn stu en ik alleen samen
grapjasquote:Op donderdag 4 april 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu zijn stu en ik alleen samen
Het zal je verbazenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jij weet wel hoe je iemand moet vleien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
But I come bearing gifts...Die koekjes zijn oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ben 16quote:Op donderdag 4 april 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
ewa swa, jij bent zelf oud. kiek die grijze snorharen dan.
Welterusten DJquote:Op donderdag 4 april 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook slapen. Doei schatj0ns
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook slapen. Doei schatj0ns
Volgens mij was jij wel wat ouder.quote:
Oja, dat is waarquote:Op donderdag 4 april 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was jij wel wat ouder.
Vakantie? Ga je ergens naartoe of iets leuks doen?quote:Op donderdag 4 april 2013 01:02 schreef Taexon het volgende:
Weekend voor tax
Volgende week cursus en dan vakantie
Jup, verplicht vakantie vanwege mijn screening voor schiphol (nieuwe baan)quote:Op donderdag 4 april 2013 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vakantie? Ga je ergens naartoe of iets leuks doen?
Ach zomaar binnenvallen in een sc moet kunnen!quote:Op donderdag 4 april 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
JNG / JONG! voorstel topic
Zo, aangezien ik een beetje binnen ben komen vallen.
Ach ja, lijkt mij eigenlijk wel zo netjes aangezien ik hier al een paar nachten rondzwerf.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zomaar binnenvallen in een sc moet kunnen!
Dat dan weer wel, welkom alsnog anywaysquote:Op donderdag 4 april 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, lijkt mij eigenlijk wel zo netjes aangezien ik hier al een paar nachten rondzwerf.
Thank you.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, welkom alsnog anyways
Mhaw valt wel mee opzicht dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thank you.
Kennen veel mensen in deze sc elkaar in het echt?
Aw, kennen jullie elkaar van de sc?quote:Op donderdag 4 april 2013 01:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw valt wel mee opzicht dacht ik
Ken er zelf wel een paar in het echt en mijn vriendin zit ook hier in de sc
Ik weet niet waarom, maar dit vind ik op een manier zo ontzettend aandoenlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja soort van, via de PubSc (oude jng)
Dat kan, aparte manier maarja gaat er niet om hoe je elkaar kent maar hoe je het met elkaar hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar dit vind ik op een manier zo ontzettend aandoenlijk.
Juist omdat het niet de veelvoorkomende manier is maakt het aandoenlijk. Is toch weer wat anders dan het standaardverhaaltje. Niet dat het uitmaakt, zoals je zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kan, aparte manier maarja gaat er niet om hoe je elkaar kent maar hoe je het met elkaar hebt![]()
En ja ver weg van elkaar wonen we niet echt en beide rijbewijs dus dat zit helemaal goed
True that, het is ook echt niet iets waar je 1-2-3 aan denkt als je je registreerd op een forumquote:Op donderdag 4 april 2013 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Juist omdat het niet de veelvoorkomende manier is maakt het aandoenlijk. Is toch weer wat anders dan het standaardverhaaltje. Niet dat het uitmaakt, zoals je zegt.
Uhu, ook niet echt iets waaraan je denkt als je er eenmaal op zit.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
True that, het is ook echt niet iets waar je 1-2-3 aan denkt als je je registreerd op een forum
True,quote:Op donderdag 4 april 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu, ook niet echt iets waaraan je denkt als je er eenmaal op zit.
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken. Welterusten alvast.
Lekker wel een paar weken vrij en leuk dat je Prom gaat verrassenquote:Op donderdag 4 april 2013 01:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup, verplicht vakantie vanwege mijn screening voor schiphol (nieuwe baan)
Naja ik ga met prom 3 dagen weg (7-9mei) maar kan alleen nog niet zeggen waarheenis verassing voor de verjaardag
Verder zal het ook wel veel vervelen worden voor me maarja
ik haat verrassingenquote:Op donderdag 4 april 2013 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker wel een paar weken vrij en leuk dat je Prom gaat verrassen
Sorry voor de heel late reactie
Mogge, ja dat dan weer welquote:Op donderdag 4 april 2013 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze schrijft net dat ze het heel leuk vindquote:Op donderdag 4 april 2013 10:11 schreef Taexon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 april 2013 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
[/quote
Mogge, ja dat dan weer wel
Ja alleen verassingen behouden is rot omdat ik er zelf ook niet tegen kan enzo
Ach ik weet hoe ze zich voeltquote:Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze schrijft net dat ze het heel leuk vind
Hou het spannendquote:Op donderdag 4 april 2013 10:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ik weet hoe ze zich voelt
Maarja woensdag mag ze het weten
neequote:Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze schrijft net dat ze het heel leuk vind
quote:
Ziek weerquote:Op donderdag 4 april 2013 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opich wel prima
met jou dan?
Volgende week donderdagquote:Op donderdag 4 april 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
VA wanneer is die fucking date dan
aawhquote:Op donderdag 4 april 2013 10:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ziek weerstraks weer naar de dokter en alles.
blaasontsteking
![]()
Maar verder goed
Heppie was er gisteren nog johquote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh
Wanneer weer naar Heppie?
Awh wat lievquote:Op donderdag 4 april 2013 10:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie was er gisteren nog joh![]()
Denk volgend weekend weer.
Heppie is ook een schatjequote:Op donderdag 4 april 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet nietvind het lief dat Heppie doordeweeks naar je toe gaat
Awh gezellig! wel leuke dingen gedaan?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie is ook een schatje
nee maar hij was er al vanaf zaterdag hooren ik was vrij tot woensdagmiddag.
vooral films en series gekekenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Awh gezellig! wel leuke dingen gedaan?
Ach films kijken is wel tofquote:Op donderdag 4 april 2013 10:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vooral films en series gekeken![]()
en op 1e paasdag 's nachts nog naar het ziekenhuis omdat blaasontsteking dusmaar dat was niet echt leuk nee
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Supreme Leader makes us very happy, yes!
[ afbeelding ]
WAT IS ER SCHATTIGquote:
Alles goed? Hoelaat ga je weg?quote:
Over een half uurtjequote:Op donderdag 4 april 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed? Hoelaat ga je weg?
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:02 schreef Taexon het volgende:
Tax lange weekend update 1: verveling heerst nu al
truequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jaquote:
Kan je geen mensen vervelen?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:02 schreef Taexon het volgende:
Tax lange weekend update 1: verveling heerst nu al
Iedereen werkt of heeft schoolquote:Op donderdag 4 april 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan je geen mensen vervelen?
Oh sorry hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Telefoon deed raar dus poste hem al voor ik wat kon typen
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
Ja een beetje maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
*zucht*quote:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb dat echt dagelijks weet je dat?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik mijn make up vergeten ben
Huilen
Gohquote:Op donderdag 4 april 2013 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat echt dagelijks weet je dat?
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*zucht*Grapje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
http://www.peopleofwalmart.com/quote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
Waarom lees ik deze pagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Walmart
levenloos much
wtfquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.peopleofwalmart.com/
Veel leuker
haahhahaquote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.peopleofwalmart.com/
Veel leuker
Ah stuwiequote:
gelukkig maarquote:
Waar zal de SC zijn zonder jouwquote:
jou*quote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar zal de SC zijn zonder jouw
JOUWWWWWWquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
gmtaquote:
Hetzelfde maar iets rustigerquote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Niet rustiger?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 4 april 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je was hier sowieso al veel minder
quote:
Nee, want zo vaak kom je hier nou ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want zo vaak kom je hier nou ook weer nietdat zeg je zelf
Ik doe het niet hoorquote:
hehequote:
wat is dezenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 01-03-2013 t/m 31-03-2013
nr / aantal posts / gebruiker
01 6873 Pizza_Pepperoni
02 6534 JRRY
03 5059 supersof
04 4963 VoornaamAchternaam
05 4411 promisionxexposed
06 3619 Fok-it
07 3368 jordyqwerty
08 3247 Stuart
09 2422 hamerhaaitje
10 2239 EugeneKrabs
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik sta 'gewoon' nog in de top 10quote:
Jezus, ik ben lekker bezigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 01-03-2013 t/m 31-03-2013
01 6873 Pizza_Pepperoni
02 6534 JRRY
03 5059 supersof
04 4963 VoornaamAchternaam
05 4411 promisionxexposed
06 3619 Fok-it
07 3368 jordyqwerty
08 3247 Stuart
09 2422 hamerhaaitje
10 2239 EugeneKrabs
11 2135 LittleBrownie
12 1799 Trollscience
13 1798 Hypocriet
14 1635 Dromenvangertje
15 1449 pannenkoekeneter
16 1282 Angel-Joy
17 1152 AppelCake
18 1058 Taexon
19 0831 Rockiejj
20 0709 OmgevallenFlat
21 0664 Dientje12
22 0602 2Happy4U
23 0590 nodig
24 0559 Tjacka
25 0530 SpaceInvaders
26 0518 Amoeba
27 0393 AldoTheApache
28 0343 opgeschoren_geboren
29 0328 arachide.
30 0299 A-Scudder
31 0281 ThePast
32 0265 Spaghettivreter
33 0214 Drabit
34 0164 msacras
35 0149 Bitterlemon
36 0125 Beach
37 0124 Ezell
38 0098 utopie
39 0094 icareaboutmyself
40 0089 LompeHork
41 0088 badschaap
42 0087 substep
43 0084 Spouwerranger
44 0072 Moeraskat
45 0070 Klinkerbotsing
46 0068 Typisch
47 0065 Demon_from_heaven
48 0064 bjanaan
49 0058 Ro-ald
50 0054 ChesterPerry
51 0046 timmmmm
52 0045 Unscrewed
53 0042 LETMEIN
54 0040 Faux.
55 0036 leeell
55 0036 JR-Style-93
57 0035 Henkie94
58 0033 kanovinnie
59 0030 FL_Freak
60 0028 Rb_In
61 0027 Moira.
62 0026 Zweetteef
63 0024 Conflict
64 0020 Rezania
65 0018 Monopoly
65 0018 Pino112
67 0016 HasjTag
68 0014 praatmaarraak
69 0013 Purplesparks
70 0012 HalfGod
71 0011 pimmetje2010
71 0011 wietparkiet
73 0010 ..iemand..
73 0010 vera166
75 0009 TrollenFTW
76 0008 BergGeit95
77 0007 Klojo120
78 0006 _NZT_
78 0006 steenkoel
80 0005 PvZ
80 0005 Mayïm
80 0005 Dagoduck
80 0005 Flippiee
80 0005 Ugjerke
85 0004 LompeWorst
85 0004 Goddelijker
85 0004 Littlerabbit
88 0003 GJonline
88 0003 Watertornado
88 0003 wenfer2
88 0003 Woods
88 0003 Etsu
93 0002 AnimeFan
93 0002 Unfckingtitled
93 0002 gogosweden
93 0002 Crazy-Al
93 0002 the-brother-of-uzunumaki
93 0002 Ronzz
93 0002 Oerbeer
93 0002 Murdera
Ja ik weet niet of dat goed of slecht is.quote:
Lijkt me prima hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat goed of slecht is.
quote:
Moet je eens opzoeken wie bovenaan staat sinds deze SC is begonnenquote:
hahahahahahquote:Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens opzoeken wie bovenaan staat sinds deze SC is begonnen
Ik heb geen idee wanneer deze begonnen isquote:Op donderdag 4 april 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens opzoeken wie bovenaan staat sinds deze SC is begonnen
Ik ook niet dus pak als peildatum 1 oktober vorig jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer deze begonnen is
Supersof gaat me sowieso inhalenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 01-10-2012 t/m 04-04-2013
001 25501 promisionxexposed
002 21040 supersof
003 18826 JRRY
004 15801 Stuart
005 15786 Pizza_Pepperoni
006 13539 Fok-it
007 11360 VoornaamAchternaam
008 08475 AppelCake
009 07644 LittleBrownie
010 07606 Vinniiee
011 07522 Hypocriet
012 06731 Taexon
013 06590 hamerhaaitje
014 06559 Angel-Joy
015 06534 Ga.aguyim
016 06397 Rockiejj
017 05972 OmgevallenFlat
018 04841 msacras
019 04401 Dientje12
020 03695 Ro-ald
021 03679 jordyqwerty
022 03651 EugeneKrabs
023 03306 nodig
024 02636 2Happy4U
025 02098 ch0c0l0c0
026 01971 Trollscience
027 01765 pannenkoekeneter
028 01735 Dromenvangertje
029 01522 Beach
030 01362 Faux.
031 01242 Spaghettivreter
032 01117 LETMEIN
033 00985 Conflict
034 00875 Kimberliedje
035 00853 timmmmm
036 00840 ChesterPerry
037 00836 Tjacka
038 00824 Bitterlemon
039 00728 SpaceInvaders
040 00727 LompeHork
041 00720 AldoTheApache
042 00719 badschaap
043 00624 Nestalgie
044 00535 Amoeba
045 00475 krullenbolletje
046 00462 FL_Freak
047 00461 A-Scudder
048 00455 Akantha
049 00447 Monsieursander
050 00446 Drabit
051 00430 Zweetteef
052 00426 Demon_from_heaven
053 00403 arachide.
054 00386 Plastic_zak
055 00367 IlBacio
056 00361 BBQSausage
057 00353 opgeschoren_geboren
058 00334 kanovinnie
059 00292 utopie
060 00288 Onorgineel
061 00284 ThePast
062 00280 j95
063 00273 Adames
064 00270 AnimeFan
064 00270 Chocoprince
066 00269 plopkweker
067 00264 Oceanview
068 00255 TBakkert
069 00245 Guus_Geluk7
070 00238 RetRy32
071 00236 Argo
072 00221 Snowbells
073 00219 Geo4kant
074 00210 Ajacied422
075 00206 Typisch
076 00191 Bendoe
077 00176 bjanaan
078 00172 Ezell
079 00168 gogosweden
080 00164 Bustin_Beeber
081 00159 Flippiee
082 00154 heloef
082 00154 inhetvliegtuigoverdezee
084 00149 Watertornado
085 00142 Klinkerbotsing
086 00137 Oerbeer
087 00135 -niemand-
088 00122 Crocodi1e
089 00118 Monopoly
090 00116 mr_chuck
091 00115 Vaseline_
092 00097 Dr.Mikey
093 00096 Spouwerranger
094 00095 Rezania
095 00094 icareaboutmyself
096 00092 doeterniettoe123
097 00091 1410
098 00089 Tyron
099 00087 substep
100 00081 Flodder450
Voor iemand die meepost sinds eind januari doe ik het aardigquote:Op donderdag 4 april 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
Top 100 voor reeks "Jong! slowchat 1" van 01-10-2012 t/m 04-04-2013
001 25501 promisionxexposed
002 21040 supersof
003 18826 JRRY
004 15801 Stuart
005 15786 Pizza_Pepperoni
006 13539 Fok-it
007 11360 VoornaamAchternaam
008 08475 AppelCake
009 07644 LittleBrownie
010 07606 Vinniiee
011 07522 Hypocriet
012 06731 Taexon
013 06590 hamerhaaitje
014 06559 Angel-Joy
015 06534 Ga.aguyim
016 06397 Rockiejj
017 05972 OmgevallenFlat
018 04841 msacras
019 04401 Dientje12
020 03695 Ro-ald
021 03679 jordyqwerty
022 03651 EugeneKrabs
023 03306 nodig
024 02636 2Happy4U
025 02098 ch0c0l0c0
026 01971 Trollscience
027 01765 pannenkoekeneter
028 01735 Dromenvangertje
029 01522 Beach
030 01362 Faux.
031 01242 Spaghettivreter
032 01117 LETMEIN
033 00985 Conflict
034 00875 Kimberliedje
035 00853 timmmmm
036 00840 ChesterPerry
037 00836 Tjacka
038 00824 Bitterlemon
039 00728 SpaceInvaders
040 00727 LompeHork
041 00720 AldoTheApache
042 00719 badschaap
043 00624 Nestalgie
044 00535 Amoeba
045 00475 krullenbolletje
046 00462 FL_Freak
047 00461 A-Scudder
048 00455 Akantha
049 00447 Monsieursander
050 00446 Drabit
051 00430 Zweetteef
052 00426 Demon_from_heaven
053 00403 arachide.
054 00386 Plastic_zak
055 00367 IlBacio
056 00361 BBQSausage
057 00353 opgeschoren_geboren
058 00334 kanovinnie
059 00292 utopie
060 00288 Onorgineel
061 00284 ThePast
062 00280 j95
063 00273 Adames
064 00270 AnimeFan
064 00270 Chocoprince
066 00269 plopkweker
067 00264 Oceanview
068 00255 TBakkert
069 00245 Guus_Geluk7
070 00238 RetRy32
071 00236 Argo
072 00221 Snowbells
073 00219 Geo4kant
074 00210 Ajacied422
075 00206 Typisch
076 00191 Bendoe
077 00176 bjanaan
078 00172 Ezell
079 00168 gogosweden
080 00164 Bustin_Beeber
081 00159 Flippiee
082 00154 heloef
082 00154 inhetvliegtuigoverdezee
084 00149 Watertornado
085 00142 Klinkerbotsing
086 00137 Oerbeer
087 00135 -niemand-
088 00122 Crocodi1e
089 00118 Monopoly
090 00116 mr_chuck
091 00115 Vaseline_
092 00097 Dr.Mikey
093 00096 Spouwerranger
094 00095 Rezania
095 00094 icareaboutmyself
096 00092 doeterniettoe123
097 00091 1410
098 00089 Tyron
099 00087 substep
100 00081 Flodder450
Zekerquote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor iemand die meepost sinds eind januari doe ik het aardig
Hij begon in novemberquote:Op donderdag 4 april 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet dus pak als peildatum 1 oktober vorig jaar
haha no lifer hommoquote:Op donderdag 4 april 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor iemand die meepost sinds eind januari doe ik het aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |