PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik woon vlakbij Poelenburgquote:
Die heb je hier niet.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem wssMet dank aan Stijnda
Volgende week maar eens in elkaar zetten dan
Vooruit.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb je hier niet.
Maar ze rijden blijkbaar heel Zuid-Holland door.
Ik twijfel alleen nog aan mijn extra spitsquote:
hier niet in dit rustige mooie plaatsjequote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb je hier niet.
Maar ze rijden blijkbaar heel Zuid-Holland door.
HOU JIJ JE BAKKES MAAR EVENquote:
Eeyquote:
Echt tientallen optiesquote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik twijfel alleen nog aan mijn extra spits
door Dortmund of Malaga?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
het is een wonder dat er nog niet gescoord is in Malaga
Limitlessquote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Echt tientallen optiesBudget limitering of limitless?
heb hem al in het oranje (voor het voetbal)quote:Op woensdag 3 april 2013 21:35 schreef pascal08 het volgende:
http://www.gadgetknaller.nl/partners/gadgetknaller/index.php
Niks mis mee hoor, ik woon prima hierquote:
allebei, zoveel kansen de eerste helftquote:
Woon jij in een soort van Woodburry?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
hier niet in dit rustige mooie plaatsje
brabo's kunnen er weer niet tegen dat ze ondertussen al meer dan 400 honderd jaar minder belangrijk zijn dan Zuid-Hollandquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, ik woon prima hier
[..]
allebei, zoveel kansen de eerste helftleuke wedstrijd
ff streampje zoeken voor de 2e helft dan maarquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, ik woon prima hier
[..]
allebei, zoveel kansen de eerste helftleuke wedstrijd
Uitleg ploxquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Woon jij in een soort van Woodburry?
zeker doenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ff streampje zoeken voor de 2e helft dan maar
?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
brabo's kunnen er weer niet tegen dat ze ondertussen al meer dan 400 honderd jaar minder belangrijk zijn dan Zuid-Holland
Je kijkt The Walking Dead dus niet ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ze zijn een beetje boos omdat wij hun geld hier uitgeven. Wat dacht je van die maffe groningers dan... 1% van al het geld wat ze ophalen met gas daar in het koude noorden wordt daar daadwerkelijk uitgegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
brabo's kunnen er weer niet tegen dat ze ondertussen al meer dan 400 honderd jaar minder belangrijk zijn dan Zuid-Holland
IF Jovetic proberen? Of IF Miccoli misschien. IF Di Natale kan nog, of toch IF Balo. Zo veel opties of toch IF Matriquote:
Ja ik ga wss toch maar voor IF Jovetic, maar Thad was daar fucking negatief overquote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Jovetic proberen? Of IF Miccoli misschien. IF Di Natale kan nog, of toch IF Balo. Zo veel opties of toch IF Matri
Baloquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ga wss toch maar voor IF Jovetic, maar Thad was daar fucking negatief overMaar er zijn heel veel opties ja, maar er is er eigenlijk geen een die er echt heel erg uit springt
acht thad is overal negatief over. En jij hebt geld als water dus proberen kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ga wss toch maar voor IF Jovetic, maar Thad was daar fucking negatief overMaar er zijn heel veel opties ja, maar er is er eigenlijk geen een die er echt heel erg uit springt
IF Klosequote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn geen IF Ibra's, maar verder vind ik dat je behoorlijk topniveau tot je beschikking hebt hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, dus dat ga ik maar doenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
acht thad is overal negatief over. En jij hebt geld als water dus proberen kan geen kwaad toch?
Ja qua stats wel, maar Natale Balo en Miccoli (de Nif's ) bevielen me niet goedquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het zijn geen IF Ibra's, maar verder vind ik dat je behoorlijk topniveau tot je beschikking hebt hoor
We zorgden vroegah voor meer dan 50% van de inkomsten, mogen we ook ff wat meer uitgeven dan...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje boos omdat wij hun geld hier uitgeven. Wat dacht je van die maffe groningers dan... 1% van al het geld wat ze ophalen met gas daar in het koude noorden wordt daar daadwerkelijk uitgegeven.
...gestopt met lezen van de woordencombinatie "we" en "vroegah"quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zorgden vroegah voor meer dan 50% van de inkomsten, mogen we ook ff wat meer uitgeven dan...
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat Balo je niet kan bevallenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja qua stats wel, maar Natale Balo en Miccoli (de Nif's ) bevielen me niet goedNIF Jovetic wel maar toen had ik er een kutteam omheen, dus idd maar voor de IF gaan
Ik weet alleen dat SIF Marchisio geweldig isquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap echt niet dat SIF Marchisio goedkoper is als IF Vidal![]()
Balo, Di Natale en Miccoli zijn mijn favoriete spelers dit jaar...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat Balo je niet kan bevallenMaar de IF is nog wel fatsoenlijk verbeterd, misschien kan je ook nog een kansje geven. Ook de pace fatsoenlijk geupped.
sorry sgat86 wist niet dat ik dm hadquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Thorb reply eens, anders vergeet ik zo weer die gast te beantwoorden
wedden dat je mijn hele post hebt gelezenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...gestopt met lezen van de woordencombinatie "we" en "vroegah"
Ga ik dan ook halenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat SIF Marchisio geweldig is
Als IF Jovetic niet bevalt zal ik hem nog maar eens proberen danquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat Balo je niet kan bevallenMaar de IF is nog wel fatsoenlijk verbeterd, misschien kan je ook nog een kansje geven. Ook de pace redelijk geupped.
watquote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb net via de console gekeken, hij heeft echt 7 shotpower.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op futhead staat het ookquote:
Nee. Ga je nu beweren dat ik iets gemist heb?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
wedden dat je mijn hele post hebt gelezen
Krijg je geen moojen popupjes?Nieuwe DMquote:
Vond ik niet. Ik merkte weinig verschilquote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen of IF Sirigu de moeite waard is, als je eigenlijk al tevreden bent over de NIF?
LINK LINK LINKquote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum postte een fake foto met een pack met SIF Robben. Nu blijkt het pascal08 te zijn
Mijn naam misbruiken, daar staat de doodstraf op.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum postte een fake foto met een pack met SIF Robben. Nu blijkt het pascal08 te zijn
Sorry, het was iemand andersquote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn naam misbruiken, daar staat de doodstraf op.
wel op laptop, hier moet ik dat aanzetten mja niet gedaanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je geen moojen popupjes?Nieuwe DM![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Traits (1) en dan twee traits ja?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Traits (1) en dan twee traits ja?
dat is ajacied7quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
al best vaakquote:
no wayquote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
haha wat Tim zegt, echt al 20 keerquote:
ik 7 uur, vind ik al vroeg genoegquote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen en overmogen ook weer half zeven
Ik slaap morgen weer lekker tot half 12 uitquote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik 7 uur, vind ik al vroeg genoeg
Dan begin ik aan toets 2quote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik slaap morgen weer lekker tot half 12 uit
Heb je nog Ronaldo's? Stuur ik je ff een Messi.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben over minder dan 2 uur al jarigTrade offers zijn welkom, dan stuur ik ook een trade offer als iemand anders jarig is.
Jammer dat je op de 360 speelt, anders had ik een speciaal offer voor je in gedachten.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben over minder dan 2 uur al jarigTrade offers zijn welkom, dan stuur ik ook een trade offer als iemand anders jarig is.
Wat heb je morgen voor toetsen? En alles 25 % nu zeker?quote:
Ik stuur 10k, maar dan wil ik ronaldo als ik jarig benquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wiskunde 30% en M&O 20% (terwijl vorige toets veel minder werk was en 30% wasquote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je morgen voor toetsen? En alles 25 % nu zeker?
oemtietie in 442?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jammer dat je op de 360 speelt, anders had ik een speciaal offer voor je in gedachten.![]()
![]()
Iets met mijn favoriete SMLENO-spelers zeker?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jammer dat je op de 360 speelt, anders had ik een speciaal offer voor je in gedachten.![]()
![]()
ja leuk manquote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik slaap morgen weer lekker tot half 12 uit
Dan doen ze dat dus omdat ze weten dat deze slecht gemaakt gaat wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wiskunde 30% en M&O 20% (terwijl vorige toets veel minder werk was en 30% was)
Broafhait in faifettebekquote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iets met mijn favoriete SMLENO-spelers zeker?
Ik moet vrijdag M&O inhalen. Gaat over Naamloze Vennootschap en Eenmanszaak deel 2.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wiskunde 30% en M&O 20% (terwijl vorige toets veel minder werk was en 30% was)
Ja, tussen mij en hem klikte het niet, maar het leek me echt een knul voor Thorb.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft Tim een date geregeld voor Thorb? Met een jongen?
Lievvquote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, tussen mij en hem klikte het niet, maar het leek me echt een knul voor Thorb.
Wiskunde is alles wat je voor het examen moet weten, maar ik weet dus niet precies wat dat allemaal isquote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan doen ze dat dus omdat ze weten dat deze slecht gemaakt gaat worden
Wat is de stof van beide? En gaat het lukken?
Oke chillquote:Op woensdag 3 april 2013 22:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wiskunde is alles wat je voor het examen moet weten, maar ik weet dus niet precies wat dat allemaal is
M&O gaat over een boekje (6 hoofdstukken over kengetallen, aandelen enzo), vorige toets ging alleen over h1 en h2 (toen 7.5 waardoor gemiddelde kelderde). M&O is nooit een probleem
Je moet 4 (of 5) boekjes kennen voor je examen. In de 4e deden we er 1, in de 5e twee en dit jaar tweequote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag M&O inhalen. Gaat over Naamloze Vennootschap en Eenmanszaak deel 2.
A.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke chillWiskunde gaat wel lukken dan? A of B eigenlijk?
In een aantal hoofdstukken staat echt geen nuttige informatie...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet 4 (of 5) boekjes kennen voor je examen. In de 4e deden we er 1, in de 5e twee en dit jaar twee
Daardoor zijn die toetse over maximaal 1 boekje
die toetsen over eindexamenstoffen zijn echt heel algemeen, ze gaan nergens echt de diepte in, dus ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
A.
Nja meestal heb ik er geen vertrouwen in (nu ook niet echt) maar de cijfers vallen tot nu toe mee. Mag van de toetsen van oktober tot en met deze week er 1 herkansen dus dat zou wiskunde nog kunnen zijn
Ik kijk net namelijk naar het samengevat boekje en daar staan allemaal dingen in die ik nog nooit gezien heb
Malaga-Dortmund is heel spannend hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Vind het maar een saai avond, echt gewoon 3x niks gewoon
Maar in dat boekje staan dingen altijd apart uitgelegdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
A.
Nja meestal heb ik er geen vertrouwen in (nu ook niet echt) maar de cijfers vallen tot nu toe mee. Mag van de toetsen van oktober tot en met deze week er 1 herkansen dus dat zou wiskunde nog kunnen zijn
Ik kijk net namelijk naar het samengevat boekje en daar staan allemaal dingen in die ik nog nooit gezien heb
Hoezo ?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een Real kenner ?
quote:
mehh, saai al een hele tijd toch wel nu. Malaga wil echt niet...zo gaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Malaga-Dortmund is heel spannend hoor
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef BDIL het volgende:
Bof ik even 25 euro gezet op een goal tussen min 60 -75![]()
Nja we moesten zo'n beetje de hele examenbundel maken + het boek dus dat was geen optiequote:Op woensdag 3 april 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar in dat boekje staan dingen altijd apart uitgelegd
Je moet die opdrachten gewoon herkennen. Dus gewoon de dingen oefenen die je leraar gegeven heeft is genoeg
Mwah vind ik niet echt. Zijn meestal gewoon examenopgaven.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die toetsen over eindexamenstoffen zijn echt heel algemeen, ze gaan nergens echt de diepte in, dus ik denk dat het wel mee zal vallen.
Klopt, alleen h1, h2 en h6 zijn relevant. En wat extra dingen waarvan hij vindt dat we het moeten weten. Dat is altijd zoquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In een aantal hoofdstukken staat echt geen nuttige informatie...
En dan al die onzin over managementtheorie, daar zal ook niet veel van worden gevraagd.
Wiskunde A.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
A.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Nja we moesten zo'n beetje de hele examenbundel maken + het boek dus dat was geen optie
[..]
Mwah vind ik niet echt. Zijn meestal gewoon examenopgaven.
[..]
Klopt, alleen h1, h2 en h6 zijn relevant. En wat extra dingen waarvan hij vindt dat we het moeten weten. Dat is altijd zo
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef BDIL het volgende:
Bof ik even 25 euro gezet op een goal tussen min 60 -75![]()
De coins staan klaarquote:
Achja B leek me helemaal niets. Moet het vooral hebben van oefenen.quote:
Nee, maar Pepe is nog niet 100% fit om een hele wedstrijd te spelenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Speelt pepe nou echt bijna nooit meer vanwege Varane ?
Had hem tijdens de rust geplaatstquote:
Vroegah was het nog wiskunde A1,2 en B1,2. Nu heb je zelfs wiskunde F geloof ik.quote:
ik mag hopen dat die 1-0 nog valtquote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund gaat dit Malaga echt kapotspelen in de return.
Lijkt we wel typisch in de laatste minutenquote:
Duitsersquote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lijkt we wel typisch in de laatste minuten
B is wel leuk hoor, alleen je hebt er weinig aan als je geen beta-studie gaat volgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
De coins staan klaar
[..]
Achja B leek me helemaal niets. Moet het vooral hebben van oefenen.
Wel apart dat mijn broer B en D had en wiskunde studie doet maar me vaak niet kan helpen omdat hij al die shit niet kent
Op alle economische studies heb je ook meer aan B dan aan A hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
B is wel leuk hoor, alleen je hebt er weinig aan als je geen beta-studie gaat volgen.
Met die figuren enzo trok me totaal nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
3-0 voor en dan krijg je dit
[..]
Op alle economische studies heb je ook meer aan B dan aan A hoor
god afschuwelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met die figuren enzo trok me totaal niet
Gonio ofzo
Die haat ik ook echt, ben blij dat ik die nu niet meer tegenkomquote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
god afschuwelijkLissajous figuren
_!
Zou ik niet denken. A is voornamelijk statistiek en dat link ik eerder aan een economische studie dan algebra.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
3-0 voor en dan krijg je dit
[..]
Op alle economische studies heb je ook meer aan B dan aan A hoor
Verder zitten sommige hoofdstukken ook gewoon in beide boeken. Precies hetzelfde.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
_!
Statistiek krijg je ook, maar dat is veel makkelijk bij te benen als je dat nog niet hebt gehad als Algebra, wat je ook krijgt op economische studies.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zou ik niet denken. A is voornamelijk statistiek en dat link ik eerder aan een economische studie dan algebra.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met die figuren enzo trok me totaal niet
Gonio ofzo
Geniaal vak juist.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
_!
Gehuurd zodat hij in beeld blijft voor het WKquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/13031/
wat heb ik gemist?
AKquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Geniaal vak juist.! Lekker rondjes tekenen en in een paar regels het antwoord opschrijven. Ik had juist een hekel aan talen leren en voornamelijk geschiedenis en aardrijkskunde. Wat een verkoudheidsvakken waren dat.
nou dat krijg ik niet voor elkaar hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Geniaal vak juist.! Lekker rondjes tekenen en in een paar regels het antwoord opschrijven. Ik had juist een hekel aan talen leren en voornamelijk geschiedenis en aardrijkskunde. Wat een verkoudheidsvakken waren dat.
Dan ben je ongeschikt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat krijg ik niet voor elkaar hoor
iddquote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dat krijg ik niet voor elkaar hoor
VMBO-Kquote:
laat je niet misleiden, in de derde was ik ook goed in wiskunde en ik dacht dat ik wiskunde B wel aankonquote:
Hoe is het met je Rubik's kubus?quote:
Noord-Korea gaat dat echt niet doen. Die denken toch niet serieus dat ze dat kunnen winnenquote:
Leraar wilde me toen overhalen, ik ben er niet ingetraptquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat je niet misleiden, in de derde was ik ook goed in wiskunde en ik dacht dat ik wiskunde B wel aankon
Gister was er een Noord-Korea deskundige bij P&W (was wel een schele) die vertelde wel interessante dingenquote:
Het zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noord-Korea gaat dat echt niet doen. Die denken toch niet serieus dat ze dat kunnen winnen
Nee, omdat jij geen verbindingen kan leggenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef pascal08 het volgende:
Ik kreeg altijd bronnen bij m'n toetsen van GS. Moest je verzinnen waarom iets wel of niet zo wel aan de hand van een tekstje of een plaatje. Ik heb voor die vragen nooit punten gescoord, gewoon omdat het pure bullshit was.
Was het dan een statement of een ragequit?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef pascal08 het volgende:
Ik kreeg altijd bronnen bij m'n toetsen van GS. Moest je verzinnen waarom iets wel of niet zo wel aan de hand van een tekstje of een plaatje. Ik heb voor die vragen nooit punten gescoord, gewoon omdat het pure bullshit was.
Nou hartstikke leuk, dat zal vast goed voor ons zijn jaquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, omdat jij geen verbindingen kan leggen
Connection lost dus.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het dan een statement of een ragequit?
verstandige knul dusquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leraar wilde me toen overhalen, ik ben er niet ingetrapt
[..]
Gister was er een Noord-Korea deskundige bij P&W (was wel een schele) die vertelde wel interessante dingen
haha echt lachen miljoenen doden lolquote:
De VS vindt dit prachtig. Even weer het leger testen en tevens de wapenindustrie weer even wakker schudden.quote:
Noord-Korea heeft een vijand en dat is de VS. Zolang het volk er maar van overtuigd wordt dat het regime ze tegen de VS beschermd is het doel van Noord-Korea behaald. Ze zullen niet aanvallen lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Noord-Korea gaat dat echt niet doen. Die denken toch niet serieus dat ze dat kunnen winnen
Het is heel veel lezen ja. Enige wat irritant is, is dat je heel precies moet zijn met zeggen wat er te zien is.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef pascal08 het volgende:
Bang of uit je zolderkamer te komenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou hartstikke leuk, dat zal vast goed voor ons zijn ja
Bang dat de wifi niet goed werkt in de schuilkelder.quote:
Nee dat bedoel ik ook. Ze gaan ze echt niet aanvallenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft een vijand en dat is de VS. Zolang het volk er maar van overtuigd wordt dat het regime ze tegen de VS beschermd is het doel van Noord-Korea behaald. Ze zullen niet aanvallen lijkt me.
[..]
Het is heel veel lezen ja. Enige wat irritant is, is dat je heel precies moet zijn met zeggen wat er te zien is.
?quote:
Gelukkig heeft Iwan er zin in.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
In de VS hebben ze het dodental geschat, 17 miljoen.
Tuurlijk vallen ze niet aanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft een vijand en dat is de VS. Zolang het volk er maar van overtuigd wordt dat het regime ze tegen de VS beschermd is het doel van Noord-Korea behaald. Ze zullen niet aanvallen lijkt me.
[..]
Het is heel veel lezen ja. Enige wat irritant is, is dat je heel precies moet zijn met zeggen wat er te zien is.
Puur machtsvertoon, al heeft de VS natuurlijk wel een reputatie op het gebied van massamoorden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
In de VS hebben ze het dodental geschat, 17 miljoen.
Ik denk dat een oorlog eerder zal ontstaan doordat de VS iets doms doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk vallen ze niet aanTegen de tijd dat een raket door zon schild wordt opgemerkt is Noord Korea zon beetje plat gebombardeerd door de Amerikanen
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bang dat de wifi niet goed werkt in de schuilkelder.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]Hij lijkt me wel een type die niet meevecht maar voor de kinderen zorgt
Dan kunnen ze de negers de schuld van alles geven aangezien hun leider er een isquote:Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat een oorlog eerder zal ontstaan doordat de VS iets doms doen.
Genoegquote:
Ja jij lijkt me wel het type dat goede mensenkennis heeft jaquote:
Marchisio CDMquote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Pirlo op CDM is kut aangezien ik veel kopgoals tegen krijg via voorzetten. Pirlo verdedigt dan met zijn 1.40 meter en dat werkt niet.
Zal ik Pirlo CAM doen en Boateng CDM of ???
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
Maar die man was dus een beetje scheel
[ afbeelding ]
Altijd één oogje in het zeil houden. Kan geen kwaad in deze tijden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje maar iddquote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Mwuaa , ik weet zeker dat je geen pistool kan laden of eruit kan schieten laat staan automatisch geweerquote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jij lijkt me wel het type dat goede mensenkennis heeft ja![]()
![]()
Want dat kan het gros van de Nederlanders onder de 30 wel?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwuaa , ik weet zeker dat je geen pistool kan laden of eruit kan schieten laat staan automatisch geweer
Pirlo als CAM is retegeil met z'n passjes, heb hem daar in normal seasons als ik met Italië speel, enige nadeel is z'n workrate waardoor hij niet altijd op z'n positie staat maar soms ingezakt staat. Ik los het op door 1-2'tje aan te gaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Pirlo op CDM is kut aangezien ik veel kopgoals tegen krijg via voorzetten. Pirlo verdedigt dan met zijn 1.40 meter en dat werkt niet.
Zal ik Pirlo CAM doen en Boateng CDM of ???
Nee idd, maar een paar keer naar de schietclub geweest maar dan zat ik in de ballenbak natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwuaa , ik weet zeker dat je geen pistool kan laden of eruit kan schieten laat staan automatisch geweer
In Iwans buurt wel. Je hoort alleen maar sirenes op de achtergrondquote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want dat kan het gros van de Nederlanders onder de 30 wel?
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd één oogje in het zeil houden. Kan geen kwaad in deze tijden.
Die is 2 cm groter dan pirlo, lost niet veel op denk ik. Pogba is dan al weer 1.85 ipv 1.75...quote:
Die passjes zijn idd wel retegeil. Boateng beviel altijd ook uitstekend op CDM. Misschien dat weer doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Pirlo als CAM is retegeil met z'n passjes, heb hem daar in normal seasons als ik met Italië speel, enige nadeel is z'n workrate waardoor hij niet altijd op z'n positie staat maar soms ingezakt staat. Ik los het op door 1-2'tje aan te gaan.
Nee,maar hij had het over mensenkenis met verwijzing terug of hij de oorlog in zou kunnen gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want dat kan het gros van de Nederlanders onder de 30 wel?
Niet iedereen hier is Kroaat, hè Iwan.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar hij had het over mensenkenis met verwijzing terug of hij de oorlog in zou kunnen gaan
Jij verdraait alles, en je hebt nog ongelijk ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar hij had het over mensenkenis met verwijzing terug of hij de oorlog in zou kunnen gaan
Pirlo kan niet springenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die is 2 cm groter dan pirlo, lost niet veel op denk ik. Pogba is dan al weer 1.85 ipv 1.75...
[..]
Die passjes zijn idd wel retegeil. Boateng beviel altijd ook uitstekend op CDM. Misschien dat weer doen.
Feit dat hij dat niet kan zegt toch weinig over zijn karakter? Er is nou eenmaal geen dienstplicht meer, maar als de poep hier echt de ventilator zou raken dan zullen we toch een spoedcursusje moeten volgen met onze generatiequote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iwan zwamt maar wat in het rond om zijn punt te proberen te maken. Ik ben ook gek dat ik er uberhaupt nog op in ga, maar als hij het persoonlijk gaat maken ben ik makkelijk uit de tent te lokkenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feit dat hij dat niet kan zegt toch weinig over zijn karakter? Er is nou eenmaal geen dienstplicht meer, maar als de poep hier echt de ventilator zou raken dan zullen we toch een spoedcursusje moeten volgen met onze generatie
We kunnen ook een weekje trainingskamp doen in Syrie (vanaf nu zal de AIVD meelezen)quote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feit dat hij dat niet kan zegt toch weinig over zijn karakter? Er is nou eenmaal geen dienstplicht meer, maar als de poep hier echt de ventilator zou raken dan zullen we toch een spoedcursusje moeten volgen met onze generatie
Hoezo verdraai ik alles ? Ik grap dat jij de oorlog niet in kan en dan lul jij dat ik geen mensen kennis heb ( ik ga ervan uit dat niet iedere student daar capabel voor isquote:Op woensdag 3 april 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij verdraait alles, en je hebt nog ongelijk ook.
Klopt, ligt er dus aan hoe je speelt, bij mij moet hij alleen de steekbal verzorgen, de voorzetten kunnen prima richting Balotelli of de andere spits.quote:
Hij heeft verdedigend een probleem he. Je gaat mij niet vertellen dat je kan kiezen welke CDM met een bepaalde man meeloopt.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Klopt, ligt er dus aan hoe je speelt, bij mij moet hij alleen de steekbal verzorgen, de voorzetten kunnen prima richting Balotelli of de andere spits.
volgens mij is het dan void Dortmund,dus je wint wel maar alleen je inzet over de qoutering van Real wedstrijdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
Hoe werkt die 0-0 insurance bij unibet nu eigenlijk.
Ik had real wint met een handicap van -1 en Dortmund wint. Alleen dortmund speelde met 0-0 gelijk. Telt dat dan niet als insurance?
Jij zegt dat ik meer een type ben voor op de kinderen te passen. Dan zeg ik dat je me niet kent, zeg jij dat je me wel genoeg kent. Dan zeg ik dat ik denk dat je daar de mensenkennis niet voor hebt, om mij van een forum genoeg te kennen of ik dat zou kunnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo verdraai ik alles ? Ik grap dat jij de oorlog niet in kan en dan lul jij dat ik geen mensen kennis heb ( ik ga ervan uit dat niet iedere student daar capabel voor is). Dan kom jij met enkele schietclub verhaal en dan draai ik alles om ?
Oh het was Boateng z'n jumping stats? Nvm danquote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft verdedigend een probleem he. Je gaat mij niet vertellen dat je kan kiezen welke CDM met een bepaalde man meeloopt.
True true, maar 68 is ook niet echt super hoog naar mijn idee. Ga marchisio wel is even vergelijken met pogba en KPB.quote:
Nee ik heb hem verloren uiteindelijk. Was een multiple bet. Had hem beter als single kunnen plaatsenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
volgens mij is het dan void Dortmund,dus je wint wel maar alleen je inzet over de qoutering van Real wedstrijd
Had je ze als combo? Als je Dortmund als single hebt dan tellen ze hem als void (odd = 1.00). Misschient telt het alleen bij singles. Als het voor combo ook geldig is dan krijg je de odd van Real uitbetaald (inzet x odd Real x 1.00).quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik had real wint met een handicap van -1 en Dortmund wint. Alleen dortmund speelde met 0-0 gelijk. Telt dat dan niet als insurance?
Nee...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:54 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Oh het was Boateng z'n jumping stats? Nvm dan
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
Je kan dus wel gokkenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:56 schreef Fuszy het volgende:
Het bewijs is alweer geleverd dat ik niet kan gokken. In het casino gaat mijn geld eraan en op unibet ook al.
boehoe
oh, dan is hij het dus kwijtquote:
4411quote:Op woensdag 3 april 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
iemand, noem een formatie(geen faifettebek)?
3-5-2quote:Op woensdag 3 april 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
nuttig..quote:Op woensdag 3 april 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
Misschien moet je mijn antwoord op Tim lezen, dan zie je het woord grapquote:Op woensdag 3 april 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik meer een type ben voor op de kinderen te passen. Dan zeg ik dat je me niet kent, zeg jij dat je me wel genoeg kent. Dan zeg ik dat ik denk dat je daar de mensenkennis niet voor hebt, om mij van een forum genoeg te kennen of ik dat zou kunnen.
Vervolgens slinger je naar mijn hoofd dat ik niet met een wapen om zou kunnen gaan, en ook dat kan ik heel makkelijk ontkrachten.
Daarna zeg je dan maar dat ik ermee begin, terwijl jij mij uitmaakt voor een type dat op de kinderen zou moeten passen in de oorlog en bang is van zijn zolderkamer af te komen.
Ah ik had het over de nadelen van Pirlo op CAM, vandaar de verwarring, dan komt ie ook niet in de eigen zestien.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee...
Het probleem is dat als de tegenstander aanvalt dat Pirlo mee gaat verdedigen en dan de kopduels verliest. Dus ik zei dat hij Marchisio kon nemen, zegt hij die is 2cm langer dus ik post de jumping van Marchisio en Pirlo.
Alleen op de konsool.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
In dit team krijgen de LM en RM dus toch geen 9 chem[ afbeelding ]
Bij jou is het niet echt makkelijk te onderscheiden of het een troll of echt is. En nee, die paar keer dat je me op XBL hebt gesproken en hoe je me hier kent, je kent me echt nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn antwoord op Tim lezen, dan zie je het woord grap( ik hoef toch niet als DS2 elke keer troll na een opmerking te zetten). Dan troll ik door en heb jij het over dat ik je niet goed genoeg ken. Klopt, want ik kan idd niet na vele discussies hier en meningen van jou kant ( niet alleen richting mij maar gesprekken met iedereen ) + gesprekken op xbox een goed beeld krijgen. Dan zeg ik wat over dat je niet met een wapen om kan gaan en jij zegt van wel omdat je enkele keren naar een schietclub bent geweest. Als je mijn troll doorhad ga je er idd niet zo diep op in ( he leer ik je toch beter
) en geloof me dat enkele keer schietclub is shit vergeleken met een echte oorlog
Oh zoquote:Op woensdag 3 april 2013 23:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ah ik had het over de nadelen van Pirlo op CAM, vandaar de verwarring, dan komt ie ook niet in de eigen zestien.
week uit packs..quote:
Ik dacht dat zijn IF al een paar weken geleden wasquote:
http://wefut.nl/squad/172quote:Op woensdag 3 april 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit 4-3-1-2 gebruikt, toch maar een kans geven dan.
Wellicht dat ruim 20 jaar geleden een burgeroorlog in Yugoslavie was? Helft van je familie erin vocht en maar een helft terugkeert. Verhalen die je hoort en symptomen die enkele krijgen door alle trauma's en stress merk je natuurlijk niet. Het gebied dat na de oorlog verwoest is en er overal wapens rondslingeren.Op vandaag de dag nog steeds niet alle gebieden vrij landmijnen zijn en ik wellicht als kind daar niet heb gewoond ?! Misschien dat je nog een keer nadenkt voordat je een discussie wilt voeren over hoe een oorlog is en wat de gevolgen zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij jou is het niet echt makkelijk te onderscheiden of het een troll of echt is. En nee, die paar keer dat je me op XBL hebt gesproken en hoe je me hier kent, je kent me echt niet![]()
Maar geweldige grap man. En is dat laatste ook weer een troll? Want jij weet natuurlijk wel wat er in een echte oorlog aan de hand is natuurlijk.
Waar ligt dat 'Yugoslavie' van je dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht dat ruim 20 jaar geleden een burgeroorlog in Yugoslavie was? Helft van je familie erin vocht en maar een helft terugkeert. Verhalen die je hoort en symptomen die enkele krijgen door alle trauma's en stress merk je natuurlijk niet. Het gebied dat na de oorlog verwoest is en er overal wapens rondslingeren.Op vandaag de dag nog steeds niet alle gebieden vrij landmijnen zijn en ik wellicht als kind daar niet heb gewoond ?! Misschien dat je nog een keer nadenkt voordat je een discussie wilt voeren over hoe een oorlog is en wat de gevolgen zijn
Ik vind het zeer vervelend voor je dat je dat hebt meegemaakt en ik was natuurlijk niet op de hoogte van deze info. Daarbij wil ik ook helemaal geen discussie aangaan over hoe een oorlog is en wat de gevolgen zijn, ik laat me alleen niet wegzetten als iemand die op de kinderen zou passen tijdens een oorlog. Er is namelijk niet veel minder waar als dat.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht dat ruim 20 jaar geleden een burgeroorlog in Yugoslavie was? Helft van je familie erin vocht en maar een helft terugkeert. Verhalen die je hoort en symptomen die enkele krijgen door alle trauma's en stress merk je natuurlijk niet. Het gebied dat na de oorlog verwoest is en er overal wapens rondslingeren.Op vandaag de dag nog steeds niet alle gebieden vrij landmijnen zijn en ik wellicht als kind daar niet heb gewoond ?! Misschien dat je nog een keer nadenkt voordat je een discussie wilt voeren over hoe een oorlog is en wat de gevolgen zijn
Je weet niet waar inmiddels ex-Joegoslavië ligtquote:Op woensdag 3 april 2013 23:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Waar ligt dat 'Yugoslavie' van je dan?
Nee, maar daarom zei ik ''grap''.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het zeer vervelend voor je dat je dat hebt meegemaakt en ik was natuurlijk niet op de hoogte van deze info. Daarbij wil ik ook helemaal geen discussie aangaan over hoe een oorlog is en wat de gevolgen zijn, ik laat me alleen niet wegzetten als iemand die op de kinderen zou passen tijdens een oorlog. Er is namelijk niet veel minder waar als dat.
Zal wel om de spelling gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je weet niet waar inmiddels ex-Joegoslavië ligt!
Dat zei je niet op het moment dat ik erop inging, en je vervolgens zei dat ik niet eens een wapen vast kon houden. Vandaar mijn reactie.quote:
Ohhhh Joegoslavië. Ik zat al yugoslavie yogu... yoghurt met slavinkquote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je weet niet waar inmiddels ex-Joegoslavië ligt!
Daar heb je ook nog een hoop vrouwen voorquote:
Sowieso komt dit erg dom over.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die vergelijking van Mirjam Sterk over hardlopen en een baan proberen te krijgen![]()
![]()
Ja slaat al nergens op natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso komt dit erg dom over.
Ja nou dan sla ik met mijn vuist op tafel, n ja dan komen er wel banen bij....
Nee, maar heb wel wat mensen gesproken die er zijn geweest. Schijnt echt erg vet en mooi te zijn. Zou dan wel langer dan 3 dagen gaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Is iemand hier ooit naar cuba geweest? Wij willen in de zomer misschien een 3 daagse rondreis maken. Iemand tips/tricks/ervaringen?
quote:
O hoeren, bedoel 3 weken natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel wat mensen gesproken die er zijn geweest. Schijnt echt erg vet en mooi te zijn. Zou dan wel langer dan 3 dagen gaan.
Je kan ook even in travel kijken (ook op fok ja) die mensen zijn overal geweest
Naar Cuba zou ik ook nog wel eens willen
er is een meisje op FOK! uit Cuba.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Is iemand hier ooit naar cuba geweest? Wij willen in de zomer misschien een 3 daagse rondreis maken. Iemand tips/tricks/ervaringen?
Een vriend van mij die een minor deed op onze faculteit was er wel heen geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O hoeren, bedoel 3 weken natuurlijk
Ja ga daar denk ik ook maar is een topic openen..
Wat is dit voor opmerkingquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gelukkig dat de Tweede Kamer zich zo bezighoudt met snel transgender worden. Erg belangrijk
Voor mij wel ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gelukkig dat de Tweede Kamer zich zo bezighoudt met snel transgender worden. Erg belangrijk
Daar ging het over bij NOS op 3. Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat daar even veel tijd in gaat zitten ipv dat iedereen zomaar even kan wisselen van geslacht.quote:
Wat zijn de eisen? Ik heb wel gemerkt dat sommige silvers zijn gestegen maar dat komt door Japes.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Er is een Bundesliga toernooi..zie ik nu pas
oh alleen offline weer..mongolen
Misschien dat er nog andere mensen zoveel problemen met de webapp hebben. Want ik moet echt na 2 zoekopdrachten opnieuw inloggenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ben ik de enige die vandaag maar heel weinig kaarten verkoopt? Nou ja, ik heb mijn dagelijkse deals weer opgepikt dus ik ga ze erop zetten.
[..]
Wat zijn de eisen? Ik heb wel gemerkt dat sommige silvers zijn gestegen maar dat komt door Japes.
?quote:
Dat verhaal dat gezin steeds bedreigd werd (hun kippen werden onthoofd, brandstichting), toen had die man een hek geplaatst maar dat moest weg van de gemeente. Kwamen ze met de politie dat ding weghalen en ging hij flippen (met vuur naar politie gooien). Eis was toen 8 jaar cel.quote:
Dat is het denk ik jaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien dat er nog andere mensen zoveel problemen met de webapp hebben. Want ik moet echt na 2 zoekopdrachten opnieuw inloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |