Misschien moet ik daar ook maar wat van inslaan danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee maar het kunnen d'r wel 2 miljard worden, er zit geen cap op zoals bij bitcoin welke stopt bij 21 miljoen.
Dan ben ik ook aan het doen jaquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Gisteren heb ik 0,12 Bitcoin aangeschaft en denk aan het volgende plan; wachten tot LTC/BTC koers stijgt tot minimaal 0,046 en bestaande LTC omzetten in 0,13 BTC (is al 0,01 méér dan oorspronkelijk). Dan wachten totdat de LTC/BTC weer dáált tot iets boven 0,03 en BTC weer omzetten in dan circa 4 LTC. Dan weer wachten totdat LTC/BTC weer stijgt tot 0,045 en daarvan weer 0,18 BTC maken, dan weer ... etc, etc.
Linkje?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:28 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Early adopters misschien! Die worden helemaal gek, ik las een comment op reddit. Vent kon niet slapen.
Heb hier ook een LTC/BTC order klaar staan op 0.046.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Gisteren heb ik 0,12 Bitcoin aangeschaft en denk aan het volgende plan; wachten tot LTC/BTC koers stijgt tot minimaal 0,046 en bestaande LTC omzetten in 0,13 BTC (is al 0,01 méér dan oorspronkelijk). Dan wachten totdat de LTC/BTC weer dáált tot iets boven 0,03 en BTC weer omzetten in dan circa 4 LTC. Dan weer wachten totdat LTC/BTC weer stijgt tot 0,045 en daarvan weer 0,18 BTC maken, dan weer ... etc, etc.
Precies. Er zijn simpelweg onvoldoende bitcoins daadwerkelijk in omloop om deze waarde ondersteunen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:14 schreef pikinhand het volgende:
Die bubbel zal vast hard klappen. Er gaat alleen geld naar binnen en nauwelijks naar buiten. Het is net als iemand die 90% van de aandelen van een bedrijf heeft en de overige 10% vrij verhandelbaar zijn op de beurs voor bijv. 40 euro. Als de eigenaar zou willen verzilveren is de koers onder de euro voordat hij de eerste 10% verkocht heeft. Bitcoin is nu zo duur omdat de liquiditeit erg laag is, de meeste coins worden bewaard en met een paar procent wordt gemanipuleerd. Sommige mensen kunnen rijk worden, maar niet allemaal. Als iedereen gaat verkopen lukt dat alleen de eerste 10%, de rest raken ze niet meer kwijt.
Je kan eigenlijk niks vertrouwen in deze wereld, maar denk niet dat dit een ponzi is. Dit bedrijf heeft namelijk alleen aan het begin om geld gevraagt / shares verkocht, en voor een ponzi heb je contstant steeds meer geld nodig om de de shareholders uit te betalen. En volgens mij hebben de mensen die de shares aan het begin hebben gekocht hun geld al terug aan dividend, dus het zou technisch ook niet mogelijk zijn dat het een ponzi is zonder andere bron van inkomsten.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe zeker is het dat Asicminer echt ASIC's heeft?
Ze kunnen net zo goed geld vangen, dividend uitkeren zodat het lijkt dat het echt is, nog meer geld vangen en dan ineens spoorloos zijn.
Ik vertrouw bedrijven met een mooiweerpraatje niet zo snel meer.
Aan de andere kant heb ik een 60GHash/s BFL ASIC in bestelling, dus loop ik ook risico
Om te beginnen zit vooral veel dollars in btc. Dus die paar miljoen euros maken weinig uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:18 schreef SeLang het volgende:
Daarnet de maandelijkse persconferentie van de ECB maar geen woord over Bitcoin. Ik zit echt te wachten op de eerste persconf waarbij journalisten vragen over Bitcoin gaan stellen...
Jij bent ondernemend! Heb ik het goed dat een share 0,7 BTC kost en dat je er 1/400,000 van de netto winst die het bedrijf maakt voor terug krijgt?quote:Op donderdag 4 april 2013 03:52 schreef pietjepatat het volgende:
Zijn er nog mensen die ook iets aan mining doen hier? Leek mij zelf een beetje veel werk om allemaal uit te zoeken en aan te sluiten. Maar heb nu met m'n bitcoins shares gekocht in dit bedrijf dat mining hardware maakt om mee te minen en ook zelf mee te minen: https://bitcointalk.org/index.php?topic=99497.0
Dacht als ik toch m'n bitcoin in zo'n wallet heb zitten kan ik er net zo goed shares van kopen en elke week dividend mee pakkenhttps://btct.co/security/ASICMINER-PT
Op zich zegt dat niet zoveel. Je kunt ook futures kopen op het weer (serieus)quote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef pietjepatat het volgende:
Las net dat dat de broker Etoro bitcoin gaat accepteren en er zelfs een trading instrument voor gaat opzetten.
Misschien kan deze bubble toch een echte currency worden?
Ja zoiets, alleen zijn dacht ik niet alle shares verkocht zijn dus is het iets van 1/230,000. Volgens mij las ik op dat forum je er gemiddeld 0,007 btc per share kreeg. Heb gister voor het eerst dividend gekregen maar dat was een stuk lager omdat er blijkbaar flinke uitgave zijn geweest afgelopen week. Maarja we zullen zien, vind het allemaal wel leuk om te doen en leer er ook nog wat van.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Jij bent ondernemend! Heb ik het goed dat een share 0,7 BTC kost en dat je er 1/400,000 van de netto winst die het bedrijf maakt voor terug krijgt?
Hoeveel is dat?
Ik bedoel meer dat het best wel wat is dat een grote broker als Etoro hier tijd en geld gaat instoppen. Zij zullen dit niet doen als ze verwachten dat het een bubble is die over een maand inklapt. En ik denk dat de mensen van Etoro hier iets meer van afweten dan die journalisten op cnbc.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Op zich zegt dat niet zoveel. Je kunt ook futures kopen op het weer (serieus)
Per seconde?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef pietjepatat het volgende:
[..]
Ja zoiets, alleen zijn dacht ik niet alle shares verkocht zijn dus is het iets van 1/230,000. Volgens mij las ik op dat forum je er gemiddeld 0,007 btc per share kreeg. Heb gister voor het eerst dividend gekregen maar dat was een stuk lager omdat er blijkbaar flinke uitgave zijn geweest afgelopen week. Maarja we zullen zien, vind het allemaal wel leuk om te doen en leer er ook nog wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |