$115 voor een bitcoin is inmiddels een koopje.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Jace_TBL het volgende:
En -poof- daar ging mijn kans om nog gauw wat goedkoop in te slaan
Quoted. Ik spreek u over een paar maanden.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef piepeloi55 het volgende:
Of de bubble nu barst of over een paar maanden maakt niet zoveel uit. Dit word een historisch voorbeeld van bubbles in het 'grote' rijtje, markt my words.
Er is toch niks buitgemaakt?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zou het misschien ook de InstaWallet hacker zijn die nu casht?
Toch is het idee van cryptocurrency innovatief imho, dat moet hoe dan ook overleven..quote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef piepeloi55 het volgende:
Of de bubble nu barst of over een paar maanden maakt niet zoveel uit. Dit word een historisch voorbeeld van bubbles in het 'grote' rijtje, mark my words. De geschiedenis verrijken is nooit slecht.
Ik gebruik MtGox, Vircurex, Bitstamp, BTC-E, wat ik op dat moment maar nodig heb.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen MtGox meer gebruiken, maar een betere exchange.
Op welke prijs staat jouw aankooporder?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:55 schreef piepeloi55 het volgende:
Of de bubble nu barst of over een paar maanden maakt niet zoveel uit. Dit word een historisch voorbeeld van bubbles in het 'grote' rijtje, mark my words. De geschiedenis verrijken is nooit slecht.
Mogelijk omdat ze hun eigen inlogsysteem niet vertrouwen op dit moment.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet? Waarom is het dan gesloten en moet je nu je coins terugclaimen via mail? :S
Ik ga denk ik zo'n fysieke bitcoin kopen. Om in te lijsten met een leuk verhaaltje en te hangen naast alle andere bubble verhalen aan de muur (serieus). Als deze bubble is gebarsten. Voor Bernanke en co. heb ik ook al een plekje gereserveerd, maar dat is weer andere koek.quote:
Het is prima om hier een kritisch geluid te hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo'n fysieke bitcoin kopen. Om in te lijsten met een leuk verhaaltje en te hangen naast alle andere bubble verhalen aan de muur (serieus). Als deze bubble is gebarsten. Voor Bernanke en Obama heb ik ook al een plekje gereserveerd.
Ik hoop het idd ook dat je gelijk hebt. Niet dat ik het gebruikte hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mogelijk omdat ze hun eigen inlogsysteem niet vertrouwen op dit moment.
Toen MtGox gehacked was, moest je ook je account opnieuw activeren om bij je coins te kunnen.
Prima dat ze dat zo doen.
En dan hoop ik dat ik gelijk heb.
Het was een security-issue op de sites (Bitcoin-Central, Instawallet en Paytunia), maar voor zover ik weet is er niets gestolen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet? Waarom is het dan gesloten en moet je nu je coins terugclaimen via mail? :S
quote:Bitcoin-Central reports that all 41,854.5915 BTC of customer funds (some $5,315,951.67 USD at today’s rates) is stored in bitcoin address 1LrPYjto3hsLzWJNstghuwdrQXB96KbrCy and is fully under control by them.
Je vergeet dat Bitcoin niet alleen een commodity, maar vooral ook een protocol is. De blockchain technologie is een revolutionaire oplossing van het 'Two Generals Problem'.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo'n fysieke bitcoin kopen. Om in te lijsten met een leuk verhaaltje en te hangen naast alle andere bubble verhalen aan de muur (serieus). Als deze bubble is gebarsten. Voor Bernanke en co. heb ik ook al een plekje gereserveerd, maar dat is weer andere koek.
Early adopters misschien! Die worden helemaal gek, ik las een comment op reddit. Vent kon niet slapen.quote:
Hoezo kon ie niet slapen? Hij maakt sowieso ongelooflijk veel winst wanneer ie verkoopt..quote:Op donderdag 4 april 2013 00:28 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Early adopters misschien! Die worden helemaal gek, ik las een comment op reddit. Vent kon niet slapen.
Ho, verlies een ton, ho nee weer terug. Even thee zetten. Jaaa 5 ton erbij. Slurp -proest- 3 ton eraf.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoezo kon ie niet slapen? Hij maakt sowieso ongelooflijk veel winst wanneer ie verkoopt..
Maakt niet uit hoeveel winst je hebt, dat is voor de kleine belegger gewoon niet te begrijpen. Als je saldo continu met 10k-20k (random number) zit te varieren, dan slaap je gewoon niet, winst of geen winst.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoezo kon ie niet slapen? Hij maakt sowieso ongelooflijk veel winst wanneer ie verkoopt..
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:36 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Ho, verlies een ton, ho nee weer terug. Even thee zetten. Jaaa 5 ton erbij. Slurp -proest- 3 ton eraf.
twitter:MtGox twitterde op woensdag 03-04-2013 om 23:36:08@binarybits @dksdan can confirm we are eating ddos right now, and for some reason Prolexic didn't block it reageer retweet
And so it begins.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
twitter:MtGox twitterde op woensdag 03-04-2013 om 23:36:08@binarybits @dksdan can confirm we are eating ddos right now, and for some reason Prolexic didn't block it reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |