Cyberjihad.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef µ het volgende:
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)ijkt_cyberjihad.html
bitcoin genoemd op geenstijl.nl
Wat de hell bedoel je met "bitcoins hacken"quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Taciho het volgende:
Misschien is dit heel ver gezocht maar misschien probeert de Amerikaanse overheid wel om bitcoins te hacken.
Omdat de interesse in Bitcoin veel harder is toegenomen dan het aantal bitcoins.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef Skint het volgende:
Waarom is de verwachting niet dat bitcoins weer op het niveau van een paar weken terug komen?
Dit. Is helemaal niet goed voor de markt als er één speler zó veel groter is dan de rest.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik begin mijn vertrouwen in MtGox ook te verliezen.
Niet dat ik daar nog handelde, maar het feit dat ze bijna 10x groter zijn dan iedere andere exchange maakt het toch wel riskant.
De Euro? Nah...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
Denken jullie dat de euro morgen de $2 bereikt?
Zou het misschien ook de InstaWallet hacker zijn die nu casht?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik ben mijn vertrouwen in de markt aan het verliezen. Volgens mij is het een en al gesjoemel en gemanipuleer op dit moment. Speelbal voor maffiosi.
Goh.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik ben mijn vertrouwen in de markt aan het verliezen. Volgens mij is het een en al gesjoemel en gemanipuleer op dit moment. Speelbal voor maffiosi.
Gewoon helemaal geen MtGox meer gebruiken, maar een betere exchange.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga voortaan op de mobiele site van MtGox traden, die gaat veel vlotter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |