volgens mij mag je je btc zonder fee naar een btc adres sturen. Verkopen duurt dan alleen min 10min voordat ze bij de trader zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Als je constant aan het traden bent is het goedkoper om bij een trader je coins te storten.
Of zeg ik nu iets geks.
Er wordt toch een 0.0005 fee in rekening gebracht vanuit de bitcoin wallet zelf? Bij een x bedragquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
volgens mij mag je je btc zonder fee naar een btc adres sturen. Verkopen duurt dan alleen min 10min voordat ze bij de trader zijn.
dacht dat ik ergens als news item las dan btc stortingen free vrij warenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Er wordt toch een 0.0005 fee in rekening gebracht vanuit de bitcoin wallet zelf? Bij een x bedrag
Edit:
Van een transactie van mij zojuist:
Debet: -0.23 BTC
Transactiekosten: -0.0005 BTC
Vanuit de BitCoin wallet.
Je kan het op 0 zetten bij instellingen --> opties..quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Er wordt toch een 0.0005 fee in rekening gebracht vanuit de bitcoin wallet zelf? Bij een x bedrag
Edit:
Van een transactie van mij zojuist:
Debet: -0.23 BTC
Transactiekosten: -0.0005 BTC
Vanuit de BitCoin wallet.
so the typical transaction fee is 0.0005 BTC, regardless of the number of bitcoins sent.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dacht dat ik ergens als news item las dan btc stortingen free vrij waren
Staat al op nul bij mij...toch blijft die 0.0005 fee.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je kan het op 0 zetten bij instellingen --> opties..
Maar dan duurt het vaak langer
De API support het al. Soort van.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Asmodeus. het volgende:
Support mtgox nu straks LTC? Ik word niet veel wijzer van de geruchten.
Geldt voor meer bedrijven. Denk online gokbedrijven. Die blijven ook up.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef Matty___ het volgende:
mtgox wordt zo natuurlijk het perfecte ddos slachtoffer.
kun je lekker afpersen. Niet betalen = direct verlies door geen orders
klopt maar mtgox is dé broker voor btc in de vs.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef µ het volgende:
[..]
Geldt voor meer bedrijven. Denk online gokbedrijven. Die blijven ook up.
Coinlab*quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Matty___ het volgende:
[..]
klopt maar mtgox is dé broker voor btc in de vs.
?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef Matty___ het volgende:
stel optimisten bij coinlab. ff voor 1 miljoen dollar btc kopen
op de website staat een knop waarmee je voor 1M kunt kopenquote:
Ze weten echt niet waar ze het over hebbenquote:Money has to have 4 elements. It has to be verry rare, indestructible, divisible without losing its purchasing power and cannot be increased by fiat. And bitcoins fail on the first two.
Er is al een nieuwe http://www.cnbc.com/id/100613312quote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze weten echt niet waar ze het over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |