Tong80Coins... Die minen heel snel maar het is niets waard...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Haha, ook netjes.
PonziCoin. BubbleCoin.
Na een paar maanden is er nog niets veranderd in dit topic: bitcoin is als goud: niemand wil het hebben, maar iedereen hoopt dat het meer dollars waard wordt. Dat wil iedereen namelijk hebben!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef Matty___ het volgende:
[..]
las vandaag hier dat de voorspelling $500+ is
Ik biedt twee PonziCoins.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb hier nog een paar flippocoins liggen, zouden die over een paar jaar ook goud waard zijn?
Niet laggt? Wanneer? Is bij mij de afgelopen 72 uur nog niet gebeurd..quote:Op donderdag 4 april 2013 21:48 schreef µ het volgende:
Interessant om te zien dat als mtgox niet lagt de prijzen tussen bitstamp en mtgox overeenkomen.
Afgelopen halfuur.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Niet laggt? Wanneer? Is bij mij de afgelopen 72 uur nog niet gebeurd..
Hmm.. tja valt wel mee idd.quote:
Het is volgens mij de twee grootste...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:01 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Hmm.. tja valt wel mee idd.
Is Bitstamp ook geschikt voor volumes van boven de 300 BTC? Zit te denken om over te stappen...
BTC-E ligt / lag onder een DDOS attack en VirCurEx duikelt gezellig mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
PPC flink omlaag, LTC omlaag, BTC niet meer boven $140
Het is voorbij denk ik
Hoezo. Nou doe ik niet aan bitcoins maar heb hier al tijdje meegelzen zo nu en dan en dat spul in de op en heb hetzelfde idee. En dan ook nog hele verhalen over miners en kw erbij halen dan zeggen dat je eld verdient. Maar goed ik ben een bitcoin NooB dus zal me er verder niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef Ravarian het volgende:
Heel negatief stuk over Bitcoin op GS: http://www.geenstijl.nl/m(...)n_by_seven.html#more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |