Stahp.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben 100% serieus nu. (ja, echt)
Se..serieus?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nestal wat doe je, je hoorde er zelf bijna bij ga je dit soort fratsen uithalen
Het eerste dat bij me opkwam is Parmezaanse kaas, vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig. Gaan we nu een hapje eten?
We kunnen ook kaasplankje eten, zit ook vast Parmezaan bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het eerste dat bij me opkwam is Parmezaanse kaas, vraag me niet waarom.
Maar daar weet jij ongetwijfeld een fijn gerecht mee.
Je bent dom. Ik ben serieus. Ben er ook wel aardig van onder de indruk. Zij is het, dead serious. Voor het eerst loop ik geen grappen te maken in dit topic.quote:
can semi-confirmquote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Die Ziba is ook een Groningse inderdaad. Pretty face wel
He is dat het vervolg van die ene die ik naar jou stuurdequote:
Verpest het nou niet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
He is dat het vervolg van die ene die ik naar jou stuurde
Rood wijntje erbij, goed boek, helemaal top.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We kunnen ook kaasplankje eten, zit ook vast Parmezaan bij.
Juminelle is een kloon van ziba domkop.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent dom. Ik ben serieus. Ben er ook wel aardig van onder de indruk. Zij is het, dead serious. Voor het eerst loop ik geen grappen te maken in dit topic.
[..]
can semi-confirm
Zotheidstyle.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Rood wijntje erbij, goed boek, helemaal top.
Nee. Ik weet ze allebei van gezicht en het zijn andere meisjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Juminelle is een kloon van ziba domkop.
Wat is jouw mening over het refereren aan een aansteker als anie?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is m'n vuur, geef m'n vuur, je hebt m'n vuur, ik zoek m'n vuur.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I love you, I love you, ik wil je likken, opeten, alles, I love you, sssshhttt, don't make a sound, I love you, ssht, ssshtt, niemand mag het weten but I love you I love you.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
kkkkkkkkkkkkk sonquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ze allebei van gezicht en het zijn andere meisjes.
Backstory benodigd.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Juminelle is vele malen slimmer dan die ziba.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |