Nee ze liegt.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een tagje, derhalve crew.
Ergens lijkt het me ook wel baas, maar wel een chille klas met bazen en hosselaars enzoquote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook hoor._! Weet ook niet waarom ik het opeens leuk vind om voor de klas te staan.
Helpt wel want ik ben die snotneuzen 9 van de 10 keer net een stap voor.
Nee die worden gevierendeeld.quote:
denk wel dat je dan lang je baan mag houden jaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me ook wel baas, maar wel een chille klas met bazen en hosselaars enzo. Gewoon je leerling om vloeitjes en tip vragen enzo, en naaktfoto's van chimeids sharen. Yup, ik zie het wel zitten.
nestal wat doe je, je hoorde er zelf bijna bij ga je dit soort fratsen uithalenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee meeste scers niet. maar je bent welkom.
Mwhehehe ja sure.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me ook wel baas, maar wel een chille klas met bazen en hosselaars enzo. Gewoon je leerling om vloeitjes en tip vragen en naaktfoto's van chimeids sharen. Yup, ik zie het wel zitten.
Oh hoin Nestalgjen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee meeste scers niet. maar je bent welkom.
Ik ben 100% serieus nu. (ja, echt)quote:Op woensdag 3 april 2013 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Panz ben je nou dom of troll je?
pedo?!?!?!?!?!?!?!? moet ik nu iemand voor je bellen? Hij haalt je zo op. hij brengt je naar robert m hideout, zitten nog 3 kinderen. chimeids jwz allemaal al 11 jaarquote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me ook wel baas, maar wel een chille klas met bazen en hosselaars enzo. Gewoon je leerling om vloeitjes en tip vragen en naaktfoto's van chimeids sharen. Yup, ik zie het wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |