Heb hem bijgewerkt. Kom je ook? Zag ook dat er twee mystery guests meekomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom staat eerstgenoemde niet in de OP dan?
OOHHHH DAT BEN JIJquote:
Wat zijn de odds op een triootje met Juminelle en yvonnequote:Op woensdag 3 april 2013 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb hem bijgewerkt. Kom je ook? Zag ook dat er twee mystery guests meekomen.
Eigenlijk best fucked up, zo hebben wij ook mensen weggepest of burn outs bezorgd die ook maar gewoon het beste met ons voorhaddenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor figuren de opleiding volgen.En het dan oprecht gek vinden dat ze op stage geen enkele klas mee kunnen krijgen.
_!
Hahahaquote:
Echt ziek trouwens hoe hij z'n research fixt, ook met Juicy J kwam 'ie met shit aanzetten, gewoon wauw =$.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef Gorzalka het volgende:
Uiteraard al gezien, als de auti die ik ben.
Grow the fuck up.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Disney sluit deuren van LucasArts
Moet huilen
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Ziba het volgende:
Dit is toch wel een hele terechte klacht. En het rare is ook: normale mensen doen het ook.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist. Wanneer iemand zich hieraan schuldig maakt is die persoon per definitie abnormaal.
lol zij is kkdomquote:Op woensdag 3 april 2013 21:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zie echt normale mensen zulke dingen delen soms. Dat is het punt.
Gewoon ieder interview hetzelfde trucje, maar het blijft baasquote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt ziek trouwens hoe hij z'n research fixt, ook met Juicy J kwam 'ie met shit aanzetten, gewoon wauw =$.
quote:
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eigenlijk best fucked up, zo hebben wij ook mensen weggepest of burn outs bezorgd die ook maar gewoon het beste met ons voorhadden.
STAR WARS: 1313 GECANCELLED BEN JE GEK OF ZOquote:
Bron?quote:
Nee, ik heb Juminelle gemeet besef ik me. Ziebba is een ander meisje. Heb haar wel eens in de Zara gespot.quote:
Ze is wel lekker.quote:
Panz ben je nou dom of troll je?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik heb Juminelle gemeet besef ik me. Ziebba is een ander meisje. Heb haar wel eens in de Zara gespot.
wat is je tag? Zit mobielquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een tagje, derhalve crew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |