ik kom met twee extra vrouwenquote:
wat heb ik daar dan aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom met twee extra vrouwen![]()
bezette vrouwen though
Gaat om de gezelligheid, vooral gewoon genieten.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben ik de enige vrijgezelle sjoeler op deze planeet? Ik dacht dat vrijgezel en sjoeler een pleonasme was
Niemand die zegt dat je een relatie met ze hoeft te beginnen.quote:
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misschien ook aanwezig. Kan niet wachten om mijn sjoelcapaciteiten eindelijk aan de buitenwereld te tonen. Harde trainingen hebben geen windeieren gelegd. Wanneer de drank begint in te slaan kan er eventueel in andere gaten gesjoeld worden.
wie zegt dat ze dan sex willen?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Niemand die zegt dat je een relatie met ze hoeft te beginnen.Doe daar zelf nooit zo moeilijk over.
Bedanktquote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh puik, jou zou ik soberso wel eens willen meeten. Goede verhalen jeweet.
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.quote:
Ik zeg toch niet dat ik alleen op sex uit ben?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je alleen maar aan seks denken? Dacht dat je voor het sjoelen kwam.
Sowieso is het al een gezondere en levensvatbaardere insteek om vrouwen lief te hebben voor hun zorgzaamheid, liefdevolle kracht en schijnbaar onuitputtelijke positieve energie. Vrouwen luisteren en denken met je mee. Ze staan er voor je.Ze weten wanneer je wat nodig hebt en schromen niet om het klaar te hebben al voordat je thuis komt. Dat waardeer ik en ik help ze graag. Die wisselwerking is onverslaanbaar. Daar moet je voor gaan, je vrouw bouw je op en bescherm je met al je mannelijke might.
Aftrekken kan ik zelf ook wel. Meestal bakken ze daar dan weer net niets van.
Ey, ik post het niet voor niks in de SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik post het niet voor niks in de SC
wat doen jij en Panzermaus in ESF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat doen jij en Panzermaus in ESF?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat doen jij en Panzermaus in ESF?
Wat doe jij in ESF?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]waarom is dit nooit aan mij gevraagd?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey, ik post het niet voor niks in de SC
Kwam erachter dat je een vriend hebt. Heb de eer aan mezelf gehouden, ik ga niet lopen stoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de situatie ooit verandert mag je het dan natuurlijk weer opnieuw proberen. Je hebt mooie lippen trouwens, zou van alles met je kunnen doen.
Het was een vraag, Toekert.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik alleen op sex uit ben?
Waarschijnlijk sta je bekend als extravagante relnicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]waarom is dit nooit aan mij gevraagd?
Ik was op de bingomeet. Zomaar, omdat het kon.quote:
Verre vanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta je bekend als extravagante relnicht.
Dan kan je nog wel antwoord geven op mijn vragen, voel me zwaar gedist nu man...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwam erachter dat je een vriend hebt. Heb de eer aan mezelf gehouden, ik ga niet lopen stoken.Als de situatie ooit verandert mag je het dan natuurlijk weer opnieuw proberen. Je hebt mooie lippen trouwens, zou van alles met je kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |