Doe je goed, waar zit je nu?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:27 schreef Shockiee het volgende:
Get Graves, Acquire ELO.
[ afbeelding ]
BOORING, maar whatever.. gewoon even doorzetten tot gold.
Waarom kies je dan geen leuke champ om te spelen? En wat als je geen ADC kan? (als in, die rol is al bezet)quote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef Shockiee het volgende:
silver V promotion series eerste gewonnen zo ff 2e potje doen welke ik win waarsch dan silver IV lange weg nog dus mja.. moet maar..
Welcome to Silverquote:Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef Shockiee het volgende:
gvd kk.. waarom zijn mensen zo fuckin dom man.. soo.. Ze kunnen niet eens normaal denken laat staan spelen.. pff.
CS'en met Ori is echt heeel makkelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:02 schreef dustbrain het volgende:
Wauw, wat is orianna eigenlijk een teamplayer-champ zeg.
-----------
Lol, als ik alleen de zelfde champion speel lukt lasthitten niet eens meer. Zo saai en verveeld ben ik dan.
maar hij heeft relatief veel mechanics. Daarom die hoge skillcap dnek ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
CS'en met Ori is echt heeel makkelijk.
Als je goed genoeg was voor Silver, zat je wel in Silver.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:46 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kom op zeg hoe kom je nou uit bronze, Pak ik Twisted fate mid, krijg ik Fizz tegen me (harde counter)
hebben we een elise jungle die eindigde met 0/10
Te triest voor woorden, alle lanes verloren gewoon zelf geindigd met 6/8/2.
Maar wel met ruim 40+ Cs meer dan Fizz (maar deze kreeg overal free kills, roamende members of ganks) 14 kills ofzo
En ganken met TF was bijna niet te doen omdat er zoveel gefeed werd.
Ook is een Zac jungle erg vervelend >.<
3e loss op rij nu op 15LP bronze 2, binnekort dus bronze 3
Edit: Ik zie mezelf namelijk niet echt als Bronze maar minimaal Zilver, dan kom ik iedergeval niet op de bodem
Daarom ben ik nu geen diamond dusquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En zo is het maar net. Tenzij je door het systeem genaaid wordt zoals ik natuurlijk, maar da's de uitzondering die de regel bevestigd.
Ja als een rioteer de pik op je heeft blokkeren ze de boel. Die matchmaking klopt gewoon niet, ik moet regelmatig tegen smurfs van Challengers. Ik schat mijzelf rond de Diiamond in dus dan maak je gewoon geen kans.quote:
nou nee. Met een skillcap die in silver hoort is het erg lastig om jezelf uit brons e carryen. Je maakt gewoon niet genoeg verschil met een niet veel hogere skillcap. Dus is je winrating misschien net 52%.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je goed genoeg was voor Silver, zat je wel in Silver.
ELO en League systeem werkt sowieso alleen op basis van veel gespeelde games, dus als hij beter dan Brons is moet hij daar uiteindelijk wel uit promoveren. Dat heeft hij zelf in de hand.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:42 schreef dustbrain het volgende:
[..]
nou nee. Met een skillcap die in silver hoort is het erg lastig om jezelf uit brons e carryen. Je maakt gewoon niet genoeg verschil met een niet veel hogere skillcap. Dus is je winrating misschien net 52%.
Succesquote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef Shockiee het volgende:
Ok boys, laatste kwalificatie game ik moet winnen dan zit ik in SIlver IV wens me geluk
Uiteindelijk, maar jajong zegt die ie al in silver hoort te zitten. Dat gaat niet zo snel met een lage winrating.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ELO en League systeem werkt sowieso alleen op basis van veel gespeelde games, dus als hij beter dan Brons is moet hij daar uiteindelijk wel uit promoveren. Dat heeft hij zelf in de hand.
Dan alquote:Op donderdag 4 april 2013 14:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik begrijp niet dat men zo negatief doet over silver. Als je in Silver I zit, behoor je tot de top ~10% van de ranked community.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |