Ik heb er ook wel eens besteld ja. Maar kan me echt niet meer herinneren of dat lang duurde.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami, ik heb er eerder weleens besteld. Duurde idd best wel even, maar wel goedkoop
even denken of ik het de verzendkosten waard vind (ja ik ben cheap ass)
(ik zit inmiddels maar weer op de laptop die ik me net heb toegeëigendquote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens besteld ja. Maar kan me echt niet meer herinneren of dat lang duurde.
Het is wel beduidend goedkoper als je meer besteld (10 flesjes is 24,59 shipping).quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami, ik heb er eerder weleens besteld. Duurde idd best wel even, maar wel goedkoop
even denken of ik het de verzendkosten waard vind (ja ik ben cheap ass)
Voor mij misschien ook wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(ik zit inmiddels maar weer op de laptop die ik me net heb toegeëigend)
voor mij was het mijn allereerste beauty webshop bestelling
nee ik ook niet, is jaren geleden, waren allemaal NYX dingenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor mij misschien ook wel.Maar ik weet het dus niet meer zo goed.
ah thanks voor het opzoeken.... ik wil er denk ik 4...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel beduidend goedkoper als je meer besteld (10 flesjes is 24,59 shipping).
Spees heeft er nu ook 1quote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd die autistensheet van Debs![]()
Ik wil het ook![]()
Waar?quote:
WAAR BLIJFT DIE PIC?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ow debs de bikini is echt über tofhad jij nu diezelfde besteld? Ja toch hè?
kan em ook strapless dragen
Yup maar mijn bestelling wordt tussen 10-17 mei geleverdquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ow debs de bikini is echt über tofhad jij nu diezelfde besteld? Ja toch hè?
kan em ook strapless dragen
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ik ook niet, is jaren geleden, waren allemaal NYX dingen
2007 ofzo, zoiets?
https://docs.google.com/s(...)2b2NjRWc&usp=sharingquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar?![]()
![]()
Als de verhuizing klaar is wil ik ook weer een sheet en dan wil ik ook zo'n mooien autisten-toevoeging
DIE STOMME SCHIJT BIANCA, WAT HAAT IK DIE HOER ZEG. DOOD MOET ZE. KEIDOOD. DOOOOOOD.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vindt dat ik chefkok Bianca (die Limburgse zeikhoer) van 24 kitchen goed na kan doen
en ik zit de hele dag al met One Direction in mijn hoofd
Argh serieus ? Naja gelukkig is het nog lange geen zomer niequote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup maar mijn bestelling wordt tussen 10-17 mei geleverd_!
Okay tof, dan hebben we straks wellicht dezelfde.
Haha ja, weet niet door welk artikel dat komt eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Argh serieus ? Naja gelukkig is het nog lange geen zomer nieja maar hij is ook baas
ERMAHGERD SAMEN ZWEMMEN NEPZUSJES ALLES
Schaar zal em op fb zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |