die dude op wiens theorieën het gebaseerd is heeft dan ook vrij intensief meegewerkt aan de productie, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 10 november 2014 16:13 schreef Weakling het volgende:
Afgelopen weekend gezien. Een vrij eenvoudig verhaal dat stevig omhoog gekrikt wordt door een goede cast, prachtig visueel spektakel en uitmuntende soundtrack. Vooral dat laatste maakte de film wat mij betreft. Diverse scenes waarbij ik zoiets had van: als hier een ander doorsnee riedeltje onder gestaan had, was er niks van de scene overgebleven.
Neil deGrasse Tyson was voor de verandering trouwens ook eens een keer vrijwel uitsluitend positief over de science in deze film
https://twitter.com/neiltyson/
Ja, klopt, maar het is altijd maar de vraag wat van de input van een wetenschapper uiteindelijk op het doek over blijft. Nolan heeft goed geluisterd lijkt het.quote:Op maandag 10 november 2014 16:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
die dude op wiens theorieën het gebaseerd is heeft dan ook vrij intensief meegewerkt aan de productie, als ik me niet vergis.
klopt, hij was ook executive producer.quote:Op maandag 10 november 2014 16:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar het is altijd maar de vraag wat van de input van een wetenschapper uiteindelijk op het doek over blijft. Nolan heeft goed geluisterd lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De drie uur vlogen voorbij en hoop stiekem op een dikke extended blu-ray versie…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Tars Case en Kippquote:Op maandag 10 november 2014 16:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
klopt, hij was ook executive producer.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef Jivis het volgende:
Ik heb me prima vermaakt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had een tof einde geweest en een filmpubliek leuk over de emmer geholpen!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef Weakling het volgende:
Wat ik nog mooier had gevonden was als de film een, mwah, pakweg 20 minuten eerder afgelopen zou zijn en iets anders:ik ben gek op slechte aflopende films maar dan zou het niet meer kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had een tof einde geweest en een filmpubliek leuk over de emmer geholpen!
Wie dit leest is hek.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik ben gek op slechte aflopende films maar dan zou het niet meer kloppen
omdat die wormholequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou sowieso een kut einde zijn
Wie dit leest is hek.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
omdat die wormholeVolgens mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou sowieso een kut einde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
omdat die wormholeIk denk juist dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een tof kut eindequote:Zou sowieso een kut einde zijn
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:16 schreef Giester het volgende:
Volgens mij:Ik denk niet dat er een loop is, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Plan A en BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:50 schreef Weakling het volgende:
Ik denk niet dat er een loop is, wantDan is er een steeds een loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef Weakling het volgende:
Wat ik nog mooier had gevonden was als de film een, mwah, pakweg 20 minuten eerder afgelopen zou zijn en iets anders:ik was wel zoiets op dat moment het denken dat dat wel grappig zou zijn voor een spoof toen Casey Affleck aan kwam rijden, hij heeft wel vaker van zo een schofterige rollen dus zou nog passen ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had een tof einde geweest en een filmpubliek leuk over de emmer geholpen!![]()
![]()
Ik dacht ook dat hijquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik was wel zoiets het denken dat dat wel grappig zou zijn toen Casey Affleck aan kwam rijden, hij heeft wel vaker van zo een schofterige rollen dus zou nog passen ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef Giester het volgende:
Dan is er een steeds een loop.Ah, zo, ja dat klopt. Ik dacht dat je een andere loop bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:03 schreef planethugo het volgende:
ik was wel zoiets op dat moment het denken dat dat wel grappig zou zijn voor een spoof toen Casey Affleck aan kwam rijden, hij heeft wel vaker van zo een schofterige rollen dus zou nog passen ook jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Giester het volgende:
Ik dacht ook dat hijIk vond het eerlijk gezegd ook eigenlijk niet kloppen wat er in de film wel gebeurde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah, zo, ja dat klopt. Ik dacht dat je een andere loop bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd ook eigenlijk niet kloppen wat er in de film wel gebeurde.ja dat had wel wat makkelijker opgelost kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel zielig dat die pa alleen maar om zn dochter lijkt te geven
Wie dit leest is hek.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef Weakling het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd ook eigenlijk niet kloppen wat er in de film wel gebeurde.Ja, maar dat zit ook wel een beetje in de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Nou ja, vooral ook hoe hij (de broer dus) reageert. Ik denk niet dat ik mijn zus er mee weg had laten komenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
ja dat had wel wat makkelijker opgelost kunnen worden.
Mwah, in gesprek met de school vecht ie nog wel een beetje om hem door te laten studeren, maar dat is het dan ook wel zo'n beetje ja.quote:Ook wel zielig dat die pa alleen maar om zn dochter lijkt te gevenThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Moraal: Leg altijd je horloge in de boekenkast, anders zou het weleens slecht af kunnen lopen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Deze film gaat aan z'n eigen ambitie ten onder. Hij is heel groots opgezet, met veel gelul over wormholes, zwarte gaten, vierde en vijfde dimensies enz, maar de plot en karakterontwikkeling leidt hieronder. Ook de cast is ongelukkig gekozen met Anne Hathaway, sowieso een afgrijselijk irritante actrice en Michael Cain die je niet echt serieus neemt. En het helpt het niet dat er wel twee á drie keer zeker een kwartier wordt uitgetrokken om naar een climax toe te werken, met altijd dezelfde aanzwellende orgelmuziek. Die scène waarin het schip ternauwernood koppelt, je wist al lang dat het zou lukken, is daar een voorbeeld van.
Ik betwijfel ook of mensen nog daadwerkelijk snappen hoe de vork in de steel zit op het einde.
3/5
Forum Opties Forumhop: Hop naar: