Netjes! Ga straks ook maar een examentje maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef kimandthedoctor het volgende:
Net een 8,5 gehaald voor 2008 tijdvak 2!
Goed op de tijd letten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:47 schreef Nafi het volgende:
Gewoon goed zoeken wat de auteur ermee wil zeggen? Dus de zinnen rond de citaat in ieder geval goed lezen. Ik weet niet echt watvoor andere tips gegeven kunnen worden?
Goed opletten of iets er ook echt helemaal in staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:12 schreef Tiezol het volgende:
Enige tip die er is is zeker veel examens oefenen?
Of zijn er nog andere gouden tips waar je op moet letten?
Heb hier niet echt talent voor namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heeft Noel dan zijn vader wel gekwetst ?
Als je het moet vragen, zul je het nooit weten.
En als je het weet, hoef je het maar te vragen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik stuit op een probleem, betreft tekst 3 (examen 2012-l) . Je moet laten zien of de bewering overeenkomst met de tekst. Noel heeft spijt dat hij zijn vader gekwetst heeft. Bijbehorende tekstfragment: zie spoilerJa toch? Hij heeft er alleen spijt van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heeft Noel dan zijn vader wel gekwetst ?
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik stuit op een probleem, betreft tekst 3 (examen 2012-l) . Je moet laten zien of de bewering overeenkomst met de tekst. Noel heeft spijt dat hij zijn vader gekwetst heeft. Bijbehorende tekstfragment: zie spoilerEdit: oh wacht, ik dacht dat je het juist raar vond dat het wél overeenkwam en dat het dus NIET overeen moest komen. laat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heeft Noel dan zijn vader wel gekwetst ?
[ Bericht 9% gewijzigd door Berenbeer op 19-05-2013 21:23:52 ]
Ik lees eerst de vraag en dan de tekst.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:48 schreef kimm2013 het volgende:
hejj als jullie het examen voor jullie krijgen, beginnen jullie eerst met de tekst helemaal te lezen of lezen jullie eerst de vragen waarna jullie het antwoord gaan zoeken?
ja denk dat dat toch de beste manier is, neem aan dat de meerderheid hier dat ook doet?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Ik lees eerst de vraag en dan de tekst.
Vaak heb je bij vraag 1 een vraag over alinea 1 en 2
Vraag 2 over 3
Vraag 3 over 4 en 5
Langzamerhand ga je zo de hele tekst door.
Ik ga er niks meer aan doen, wij hebben in de les bij Engels de afgelopen tijd in totaal al zo'n 6 examens gemaaktquote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Uvejal het volgende:
Volgens mij is dit niet altijd het geval. Gaan jullie Engels eigenlijk nog echt uitgebreid oefenen voor morgen, of focussen jullie je aandacht meer op andere vakken?
waar kan je dat zien?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef ShortyGirl het volgende:
Heeft iemand nog tips voor de open vragen.. ik ben daar echt een ramp in en ik zie net dat er 11 van de 41 inzitten dit jaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |