2m20, net opgemeten bij gemeente voor nieuw paspoortquote:Op donderdag 4 april 2013 23:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
beetje skinny, ik zou nog wel ff bulken. hoe lang ben je?
volgens mij ben jij wel de kleinste hier maar hopelijk vind je dat niet ergquote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
2m20, net opgemeten bij gemeente voor nieuw paspoort
En jij wats jouw stats enzo
kapotveel mattie hoe doe jy daquote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
volgens mij ben jij wel de kleinste hier maar hopelijk vind je dat niet erg
BL: ∞
BW: ∞
squat; ∞
deadlift; ∞
aino mattie waarom heb jij dan niet in films gespeeldquote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
naar china gaan en kung fu leren, ik was ook de leraar van bruce lee
ik ben te snel om gecaptured te worden door een normale camera in actiequote:Op vrijdag 5 april 2013 00:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
aino mattie waarom heb jij dan niet in films gespeeld
Steroïden!quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo jongens wat moet ik doen om voor de zomer dit lichaam te krijgen ik heb al buikoefeningen gedaan elke avond ik hoef niet echt breed te worden maar gewoon zo voor de meisjes, dus zeg maar atletisch niet echt een beer beetje zoals ronaldo van madrid
[ afbeelding ]
bezorg je nog pizzas?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ja ik ben die mocro in pizza maffia toen ik nog ectotje was
heb je viltstiften?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo jongens wat moet ik doen om voor de zomer dit lichaam te krijgen ik heb al buikoefeningen gedaan elke avond ik hoef niet echt breed te worden maar gewoon zo voor de meisjes, dus zeg maar atletisch niet echt een beer beetje zoals ronaldo van madrid
[ afbeelding ]
jaloerse ecto gespotquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:09 schreef Fopje het volgende:
Wat een waardeloze reeks is dit eigenlijk ook he
ectooooooquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:09 schreef Fopje het volgende:
Wat een waardeloze reeks is dit eigenlijk ook he
Australiaquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef star_gazer het volgende:
Als je je tandjes mooi wit wilt krijgen, moet je crest 3D whitestrips via ebay bestellen. Die dingen werken knettergoed.
Oy mate, how's it going?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |