Hoeveel mensen hebben die nog ? En dan krijg je ze nog 1x in de maand.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet.
Papieren afschriften lijkt me.
Hier ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef deedeetee het volgende:
Probleem opgelost, dubbele afboekingen weg en saldo weer zoals het was.![]()
Wat een onzin, we worden al genoeg geplukt door de staat als de banken nu ook nog mee gaan doen.....quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Typisch die Nederlandse vrekkerigheid, iedereen massaal z'n saldo checken
Laatste papieren afschrift is van 5 jaar geleden. Als je alle bij- en afschrijving van 5 jaar moet gaan verrekenen, ben je een paar dagen kwijt denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet.
Papieren afschriften lijkt me.
Je hebt ook nog het jaaroverzicht.. ben je nog steeds wel even bezig met rekenen, maar iig geen 5 jaarquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Laatste papieren afschrift is van 5 jaar geleden. Als je alle bij- en afschrijving van 5 jaar moet gaan verrekenen, ben je een paar dagen kwijt denk ik.
Handmatig aan de slag.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
Hoe bewijs je eigenlijk hoeveel geld je hebt als ING claimt dat je minder hebt?
Ik mag hopen alleen het digitale betalingsverkeerquote:ING legt betalingsverkeer plat tot 21.00u om de problemen op te kunnen lossen.
ja dit keer wel, volgende keer misschien niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef kievitsboom het volgende:
Kan eindelijk weer inloggen, paar afschrijvingen dubbel. Komt neer op een paar tientjes. Komt wel goed neem ik aan.
Dat bedoel ik dus, geplukt wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een onzin, we worden al genoeg geplukt door de staat als de banken nu ook nog mee gaan doen.....
Ja heb ik al, is dat inderdaad gratis ja? Ik dacht dat ik er extra voor betaalde elke maand.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan is het nu de tijd om dat aan te zetten. Gratis bij de ING als je ze maandelijks ontvangt!
Er is vooral sprake van arrogantie. Dat is het werkelijke probleem. Als simpele burger word je gewoon niet geloofd.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, geplukt worden![]()
Er is gewoon een storing waardoor het saldo overzicht niet helemaal klopt, gebeurt zovaak bij de ING.
Ik vind Specularium juist enorm veel humor hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
jij bent echt de droevigste persoon op aarde volgens mijecht altijd negatief en pessimistisch, eckte FOK!ker
Zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef skrn het volgende:
[..]
Er is vooral sprake van arrogantie. Dat is het werkelijke probleem. Als simpele burger word je gewoon niet geloofd.
Bij mensen die niet veel te besteden hebben kan ik me dat goed voorstellenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zal ik niet ontkennen.
Dat half Nederland in paniek raakt vind ik alleen nogal triest. Mensen zitten teveel op hun centen.
Nou ik heb het nog nooit meegemaakt hoor, dit.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, geplukt worden![]()
Er is gewoon een storing waardoor het saldo overzicht niet helemaal klopt, gebeurt zovaak bij de ING.
Bij de Rabo zijn die er ook hoor, we hebben Rabo op de zaak, leuk als je directeur komt tekenen en de site loopt vast.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wilde trouwens overstappen van de Rabo naar de ING omdat hun betaalpakket mij meer aanspreekt, maar dat gaan we toch maar even niet doen. Bij de ING zijn er altijd storingen.
Niet paniek zaaien. Als ik ergens chagrijnig van wordt is het als er ongecontroleerde dingen mijn geld gebeuren.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kracht van de consument of overdreven paniek zaaien?
Mensen zijn gewoon onverantwoordelijk bezig door maar wat te roepen op twitter etc. Het Haren effect is dichterbij dan je denkt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zal ik niet ontkennen.
Dat half Nederland in paniek raakt vind ik alleen nogal triest. Mensen zitten teveel op hun centen.
Tja als alle klanten massaal in paniek op F5 gaan rammen, daar is bijna geen enkele site tegen bestand.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kom net thuis en kan niet inloggen.
Stelletje prutsers.![]()
![]()
Had ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Igen het volgende:
Mijn saldo klopt nu ook weer.
Spaarrekening kan ik niet in, en nou *poef* ben ik zomaar uitgelogd.
Probeer 's een andere browser, ik kan er wel in op firefox maar krijg in opera de * sorry het is te druk * meldingquote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kom net thuis en kan niet inloggen.
Stelletje prutsers.![]()
![]()
Heb Firefox, zal 's met IE proberen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Probeer 's een andere browser, ik kan er wel in op firefox maar krijg in opera de * sorry het is te druk * melding
Ik vind dit een interessante. Het is een feit dat de ING zelf ook maar wat riepwat je in zekere zin als liegen zou kunnen zien, want men bracht het als 'dit is de waarheid' terwijl men volgens mij zelf wist dat het giswerk was.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Wokkel het volgende:
Mensen zijn gewoon onverantwoordelijk bezig door maar wat te roepen op twitter etc. Het Haren effect is dichterbij dan je denkt.
Nee, maar de paniek was een beetje overdreven. Het was direct duidelijk dat dit niet kon kloppen.quote:
Gelukkig heeft de ING er alles aan gedaan om die paniek weg te nemenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, maar de paniek was een beetje overdreven. Het was direct duidelijk dat dit niet kon kloppen.
Dit soort dingen kan zomaar een weekje duren volgens mij, hoop herstelacties voor nodig.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef kilon het volgende:
Ik ga niet op mijn rekening kijken, heeft weinig zin denk ik. Als het maar snel opgelost is (voor morgenochtend) en ik geen geld kwijt ben vind ik het allemaal wel best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |