Vlak voor de deadline? Living on the edge?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Ik als ik aangenomen ben, pas vlak voor de deadline applicatie verstuurd
Veel tijd aan mijn motivatiebrief besteed. Dat was ook wel een beetje overdreven imho. Ga je op kamers in Rdam?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Vlak voor de deadline? Living on the edge?
Je moest trouwens veel inleveren, eh?
IBA is nog meer volgens mij dan moet je iets van twee kantjes hebben, volgens mij.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Veel tijd aan mijn motivatiebrief besteed. Dat was ook wel een beetje overdreven imho. Ga je op kamers in Rdam?
Door met decentrale of ga je een acht gemiddeld halen dat je het al weet?quote:
Jep, kom uit het oosten des lands met >2.5 u reistijd van deur tot deur jammer genoeg..quote:Op zondag 19 mei 2013 16:35 schreef HungryHippocrite het volgende:
nog meer volgens mij dan moet je iets van twee kantjes hebben, volgens mij.
Ga niet op kamers. Ik woon namelijk tamelijk dicht bij.
Jij wel dan?
Door met decentraal, dus nu alleen nog even slagenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:36 schreef Nafi het volgende:
[..]
Door met decentrale of ga je een acht gemiddeld halen dat je het al weet?
Nou nou, Rotterdam is ook leuk hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Jep, kom uit het oosten des lands met >2.5 u reistijd van deur tot deur jammer genoeg..
Ja is goedquote:Op zondag 19 mei 2013 16:57 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Nou nou, Rotterdam is ook leuk hoor.
Laat je me het horen als je bent toegelaten?
Ah super, gefeliciteerdquote:Op zondag 19 mei 2013 16:56 schreef Vandateon het volgende:
[..]
Door met decentraal, dus nu alleen nog even slagen
Nee was het maar zo'n feestquote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef Vandateon het volgende:
[..]
Thanks! En jij? Of ben je allang klaar/bezig?
Ooh oke, nog even afwachten dus. Maar voor geneeskunde of een andere studie?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Nafi het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest![]()
Ik doe decentraal in Rotterdam en er is nog een kleine kans dat ik met een 8 gemiddeld slaag dus 't is allemaal nog niet zeker. Lijkt me zo'n opluchting om te horen dat je gewoon mag beginnen
Geneeskunde uiteraard, ik vergeet dat andere studies tegenwoordig ook een loting/decentrale hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:37 schreef Vandateon het volgende:
[..]
Ooh oke, nog even afwachten dus. Maar voor geneeskunde of een andere studie?
Ja klopt, echt een superchill gevoel als je dat mailtje krijgt en je vervolgens realiseert dat je direct toegelaten bent.
Ja balen is dat, ik had altijd psychologie als tweede keuze maar dat kan nu ook niet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef Nafi het volgende:
[..]
Geneeskunde uiteraard, ik vergeet dat andere studies tegenwoordig ook een loting/decentrale hebben
Psychologie heeft een 'tweede loting' omdat niet alle plekken gevuld worden. Dus na uitloting voor bijv. Geneeskunde kun je je binnen twee weken inschrijven voor de tweede loting van psychologie, biomedisch, lucht en ruimtevaarttechniek, klinische technologie, farmacie etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef Vandateon het volgende:
[..]
Ja balen is dat, ik had altijd psychologie als tweede keuze maar dat kan nu ook niet meer
Ooh dat wist ik niet, goed om te weten!quote:Op maandag 20 mei 2013 15:55 schreef belkiss944 het volgende:
[..]
Psychologie heeft een 'tweede loting' omdat niet alle plekken gevuld worden. Dus na uitloting voor bijv. Geneeskunde kun je je binnen twee weken inschrijven voor de tweede loting van psychologie, biomedisch, lucht en ruimtevaarttechniek, klinische technologie, farmacie etc.
Uiteraard is er geen garantie voor inloting
Denk je dat farmacie ook een tweede loting zal hebben?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:55 schreef belkiss944 het volgende:
[..]
Psychologie heeft een 'tweede loting' omdat niet alle plekken gevuld worden. Dus na uitloting voor bijv. Geneeskunde kun je je binnen twee weken inschrijven voor de tweede loting van psychologie, biomedisch, lucht en ruimtevaarttechniek, klinische technologie, farmacie etc.
Uiteraard is er geen garantie voor inloting
Oh dit wist ik niet, waarschijnlijk geldt dit alléén voor universiteit utrecht. Want groningen heeft volgens mij helemaal geen lotingquote:Op maandag 20 mei 2013 17:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Denk je dat farmacie ook een tweede loting zal hebben?
Volgens deze site waren er vorig jaar 227 vooraanmeldingen voor de studie:
http://web.science.uu.nl/(...)en%20Scheikunde.html
Er is nu een numerus fixus met decentrale selectie ingesteld voor 250 studenten. Zouden er in die 227 van vorig jaar ook leerlingen bijzitten die als eerste keus geneeskunde hadden en zich voor farmacie als tweede keus hadden aangemeld? Dan kan het best zijn dat er nog een tweede loting plaatsvindt inderdaad maar als dat alleen maar leerlingen waren die als eerste keus farmacie hadden is die 250 zo gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |