abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126900864
Heb vlak na de examens assesment voor accountancy. Iemand dit al gehad?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 mei 2013 @ 15:32:17 #227
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_126906140
Volgend jaar Europese Talen en Culturen in Groningen. Als het goed is, ga ik daarbinnen dan Duits en Zweeds doen. Kost een jaartje extra om beide te doen, maar dan heb je ook wat. :)
pi_126906758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Gijscoman het volgende:
Volgend jaar Europese Talen en Culturen in Groningen. Als het goed is, ga ik daarbinnen dan Duits en Zweeds doen. Kost een jaartje extra om beide te doen, maar dan heb je ook wat. :)
Wat wil je er mee gaan doen?
"Fear is only as deep as the mind allows."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 mei 2013 @ 15:48:37 #229
403973 crew  Gijscoman
pi_126906933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Push. het volgende:

[..]

Wat wil je er mee gaan doen?
In de goot belanden... ;)

Nee, ik kan met Duits vervolgens een lerarenopleiding doen. Kan ook verder gaan studeren in Zweden en daar een lerarenopleiding Duits doen (om Zweedse kindertjes Zweeds te leren, als niet-native speaker, is immers debiel). Ik zou ook bij ambassades kunnen werken of als vertaler bij overheidsinstanties of de EU. Maar misschien ga ik ook iets anders doen. Dat zie ik dan wel weer. :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:49:31 #230
403405 Depisch
dingen enzo
pi_126906978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Nee, ik kan met Duits vervolgens een lerarenopleiding doen. Kan ook verder gaan studeren in Zweden en daar een lerarenopleiding Duits doen (om Zweedse kindertjes Zweeds te leren, als niet-native speaker, is immers debiel). Ik zou ook bij ambassades kunnen werken of als vertaler bij overheidsinstanties of de EU. Maar misschien ga ik ook iets anders doen. Dat zie ik dan wel weer. :)
Vertaler bij het patentenbureau bijvoorbeeld verdient ziek!
pi_126907024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ben gewoon benieuwd, niet gelijk zo suggestief doen :') . Wat zijn eigenlijk de toegangseisen voor een opleiding Zweeds? :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 mei 2013 @ 15:53:56 #232
403973 crew  Gijscoman
pi_126907190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:50 schreef Push. het volgende:

[..]

Ben gewoon benieuwd, niet gelijk zo suggestief doen :') . Wat zijn eigenlijk de toegangseisen voor een opleiding Zweeds? :P
:) Toegangseisen voor Zweeds? Op de uni is dat VWO. Niets meer, niets minder. Oh ja, en een beetje motivatie. Ze zijn al blij genoeg dat iemand het doet. (De impopulariteit van talen heeft er grotendeel voor gezorgd dat in Groningen Deens, Noors, Fins en Hongaars al zijn opgedoekt. En het feit dat ze het prefereerde een journalisme-opleiding ofzo, die al op veel andere universiteiten bestond, op te richten dan 2 unieke studierichtingen en 2 bijna unieke te behouden..)
pi_126907375
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

:) Toegangseisen voor Zweeds? Op de uni is dat VWO. Niets meer, niets minder. Oh ja, en een beetje motivatie. Ze zijn al blij genoeg dat iemand het doet. (De impopulariteit van talen heeft er grotendeel voor gezorgd dat in Groningen Deens, Noors, Fins en Hongaars al zijn opgedoekt. En het feit dat ze het prefereerde een journalisme-opleiding ofzo, die al op veel andere universiteiten bestond, op te richten dan 2 unieke studierichtingen en 2 bijna unieke te behouden..)
Ja dacht misschien dat je een staatsexamen Zweeds moet doen oid. Of een extra taal. Weet ik veel. Er is ook niks om te meten of je het zou kunnen, behalve de vreemde talen :P.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 mei 2013 @ 15:59:48 #234
403973 crew  Gijscoman
pi_126907500
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja dacht misschien dat je een staatsexamen Zweeds moet doen oid. Of een extra taal. Weet ik veel. Er is ook niks om te meten of je het zou kunnen, behalve de vreemde talen :P.
Volgens mij bestaat zo'n staatsexamen Zweeds niet eens, maar dat weet ik niet zeker. Denk wel dat ze 't op prijs zullen stellen, als je een beetje met talen overweg kan. Maar kan je 't niet, dan val je snel genoeg af. :)
Zal overigens wel goed zitten: heb Duits, Frans, Grieks en Latijn...
pi_126910937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Metapod het volgende:
Heb vlak na de examens assesment voor accountancy. Iemand dit al gehad?
Ja, ik heb laatst een assesement gedaan voor bedrijfseconomie, het assesement is identiek aan dat van accountancy. Ik ga er niet van uit dat in heel Nederland de assesements hetzelfde zijn maar ik had in ieder geval een 30-tal (hoofd)reken-kundige vragen en verder moest ik een opstel schrijven. Het stelde niet zoveel voor maar zoals ik al zei, het niveau verschilt per school neem ik aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koenieboyy op 23-05-2013 17:17:29 (toevoeging) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')