Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Gijscoman het volgende:
Volgend jaar Europese Talen en Culturen in Groningen. Als het goed is, ga ik daarbinnen dan Duits en Zweeds doen. Kost een jaartje extra om beide te doen, maar dan heb je ook wat.
In de goot belanden...quote:
Vertaler bij het patentenbureau bijvoorbeeld verdient ziek!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
In de goot belanden...![]()
Nee, ik kan met Duits vervolgens een lerarenopleiding doen. Kan ook verder gaan studeren in Zweden en daar een lerarenopleiding Duits doen (om Zweedse kindertjes Zweeds te leren, als niet-native speaker, is immers debiel). Ik zou ook bij ambassades kunnen werken of als vertaler bij overheidsinstanties of de EU. Maar misschien ga ik ook iets anders doen. Dat zie ik dan wel weer.
Ben gewoon benieuwd, niet gelijk zo suggestief doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
In de goot belanden...![]()
Nee, ik kan met Duits vervolgens een lerarenopleiding doen. Kan ook verder gaan studeren in Zweden en daar een lerarenopleiding Duits doen (om Zweedse kindertjes Zweeds te leren, als niet-native speaker, is immers debiel). Ik zou ook bij ambassades kunnen werken of als vertaler bij overheidsinstanties of de EU. Maar misschien ga ik ook iets anders doen. Dat zie ik dan wel weer.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, niet gelijk zo suggestief doen. Wat zijn eigenlijk de toegangseisen voor een opleiding Zweeds?
Ja dacht misschien dat je een staatsexamen Zweeds moet doen oid. Of een extra taal. Weet ik veel. Er is ook niks om te meten of je het zou kunnen, behalve de vreemde talenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Gijscoman het volgende:
[..]Toegangseisen voor Zweeds? Op de uni is dat VWO. Niets meer, niets minder. Oh ja, en een beetje motivatie. Ze zijn al blij genoeg dat iemand het doet. (De impopulariteit van talen heeft er grotendeel voor gezorgd dat in Groningen Deens, Noors, Fins en Hongaars al zijn opgedoekt. En het feit dat ze het prefereerde een journalisme-opleiding ofzo, die al op veel andere universiteiten bestond, op te richten dan 2 unieke studierichtingen en 2 bijna unieke te behouden..)
Volgens mij bestaat zo'n staatsexamen Zweeds niet eens, maar dat weet ik niet zeker. Denk wel dat ze 't op prijs zullen stellen, als je een beetje met talen overweg kan. Maar kan je 't niet, dan val je snel genoeg af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja dacht misschien dat je een staatsexamen Zweeds moet doen oid. Of een extra taal. Weet ik veel. Er is ook niks om te meten of je het zou kunnen, behalve de vreemde talen.
Ja, ik heb laatst een assesement gedaan voor bedrijfseconomie, het assesement is identiek aan dat van accountancy. Ik ga er niet van uit dat in heel Nederland de assesements hetzelfde zijn maar ik had in ieder geval een 30-tal (hoofd)reken-kundige vragen en verder moest ik een opstel schrijven. Het stelde niet zoveel voor maar zoals ik al zei, het niveau verschilt per school neem ik aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Metapod het volgende:
Heb vlak na de examens assesment voor accountancy. Iemand dit al gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |