Ze hadden het tijdig in de gaten deze keer.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoezo zou het een bankrun zijn?![]()
Valt weinig aan te runnen als de zooi op zijn gat ligt
De website is niet offline, en dat is hij ook niet geweest.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Website off-line, helpdesk onbereikbaar, vele klanten van ING stonden opeens in de min.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zooit.html#comments
Eerste bankrun van Nederland een feit? Of gewoon een extra leuke ICT-storing?
Was maar een geintjequote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoezo zou het een bankrun zijn?![]()
Valt weinig aan te runnen als de zooi op zijn gat ligt
Ik krijg toch echt deze melding:quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De website is niet offline, en dat is hij ook niet geweest.
Die melding kreeg ik net nog niet. Dan is internetbankieren inderdaad offline, niet de hele site.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:03 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt deze melding:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Je hebt gelijk, die van DSB was de eerste.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Eerste bankrun in Nederland? Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat weet ik niet, in ieder geval de eerste die ik me herinner.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:43 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die van DSB was de eerste.
Naja, als je ziet dat er ineens een paar duizend euro weg is zoals bij sommige mensen, en de ING beweert vervolgens doodleuk dat het saldo klopt, kan ik me voorstellen dat je dan niet helemaal relaxt bent eigenlijk..quote:Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik erger me meer aan het feit dat er een storing is en dat half Nederland 'bezorgd' en 'in paniek' is
Gebeurt dat dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, als je ziet dat er ineens een paar duizend euro weg is zoals bij sommige mensen, en de ING beweert vervolgens doodleuk dat het saldo klopt, kan ik me voorstellen dat je dan niet helemaal relaxt bent eigenlijk..
Als ik twitter mag geloven welquote:
Ik zie regelmatig: saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. Dit wordt z.s.m. hersteld. Excuses.quote:
Ja dat is wat het webcare team geloof ik terugstuurt als reactie naar mensen met klachten dat ze niet konden pinnen of dat er ineens geld verdwenen isquote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig: saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. Dit wordt z.s.m. hersteld. Excuses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |