Makkelijke prooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Makkelijke prooi.nee jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godverdomme zosk dit is echt de druppel ik kan er niet meer tegen hoe je tegen me doet waarom doe je nou zo ik heb je nooit wat misdaanquote:
jij moet ook je tyeringbek houden tyfuswijf want je maakt me helemaal parra jij ja je met je boterhamquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij moet ook je tyeringbek houden tyfuswijf want je maakt me helemaal parra jij ja je met je boterham
Ik voorspel dat Nestalgie de volgende ronde uitgeschakeld word.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
De nieuweling en de bounty beginnen de chinees buiten te sluiten, wat gata er gebeuren?
Die andere gifjes mag ik niet posten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lolly's zijn voor amateurs, bitch pls.
Als dat nou een vrouw was dan was het gifje nog enigszins geilquote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die andere gifjes mag ik niet posten.
hoe word je precies in een soap uitgeschakeld?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Nestalgie de volgende ronde uitgeschakeld word.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dat nou een vrouw was dan was het gifje nog enigszins geil.
Je pleegt zelfmoord omdat het meisje op wie je verliefd bent kiest voor de bad boy die haar slecht behandeld.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoe word je precies in een soap uitgeschakeld?
bounty?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
De nieuweling en de bounty beginnen de chinees buiten te sluiten, wat gata er gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |