Ik probeer om het positief te benaderen, niet gelijk al continu 'nee' moeten zeggen. Maar wat jij zegt idd, 10x achter elkaar hem ergens moeten weghalen en eigen speelgoed aanbieden dat hij opeens niet meer interessant vindt... Na een tijdje ben ik er ook wel klaar meequote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Haha ik had dit geschreven kunnen hebben. En als je dan corrigeert en hem weghaalt bij hetgene waar hij niet aan mag komen grijpt hij iedere kans aan om maar zo snel mogelijk weer terug naar die plek te komen. Ondertussen ondeugend lachen en mij aankijken..
Ook een leuke. Nee E. je mag niet aan de fotolijst op het kastje komen. Hij pakt een auto gaat ermee op de kast rijden en ondertussen gaat dat andere handje snel naar de fotolijst. Zodra hij mij zag kijken reed hij weer verder met de auto.
Het gaat ook echt helemaal nergens over. Otje deed er de afgelopen tijd gemiddeld 85 per week en hier vinden ze het helemaal prima.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij past ook al niet echt meer in het reisnestje van de duo. Ik leg hem er nu maar wat schuin in. 4 maanden... [ afbeelding ]
Hij moest volgens het cb 100 gram in de week aankomen. Hij was nu in 3 weken 250 gram aangekomen. Dat baarde de wijkverpleegkundige wel zorgen. Misschien bijvoeden? Of kv. Maar ik moest wel zeker over 2 weken maar komen wegen.
Nee dus. En sla die 6 mnd afspraak ook maar over. Ik kom wel met 11 maanden. Dat vond ze te lang duren, dus nu maar als compromis 7.5 maand gedaan. Als ik me zorgen maak dan kom ik wel wegen. maar alleen omdat ik dat wil, niet omdat zij dat willen.
Ah, dat vroeg ik me ook al af laatst.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik maak dat niet echt schoon. Ik heb ooit eens gelezen dat je alleen schoon moet maken, daar waar je bij kan, dat vuil er vanzelf uitkomt. Heb ik bij Sofie ook altijd zo gedaan. Haar oren doen het nog gewoon (oke, ze gebruikt ze dan weer niet)
waar ik met mn pink bij kan maak ik schoon. Heel soms met een wattenstaafje zn schelp, als mn pink te dik isquote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Hoe maken jullie de oren schoon?
Ik heb de oren van Bram schoon gemaakt. De schelp zeg maar. Maar binnen zitten ook nog stukken, maar daar kan ik moeilijk met een staafje gaan zitten porren. Hoe maak ik dat ook schoon?
nou ja, een echte afwijking is ook bij een bolle als de jouwe (of de mijnequote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef kaatjejannie het volgende:
z'n curve week af naar beneden. Maar als die zo door was gegaan dan had ik commentaar gekregen dat ie te dik was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |