Lezen iddquote:Op woensdag 3 april 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh heb ik nu iedereen weggejaagd of zijn jullie aan het lezen?
Nou, dat valt volgens mij behoorlijk mee. Geroddel en gekift althans. Want vrijwel iedereen die hier post zit daar ook. Die FB is voornamelijk om dingen te bespreken die niet voor HEEL internet bedoeld zijn. Relatiezorgen en plaatjes van tieten bijvoorbeeld. Of mis ik iets en hebben jullie nog een FB-groep om over mij te roddelen?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Net of dat hier niet gebeurd. Met de fb groep.
Lezenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh heb ik nu iedereen weggejaagd of zijn jullie aan het lezen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat valt volgens mij behoorlijk mee. Geroddel en gekift althans. Want vrijwel iedereen die hier post zit daar ook. Die FB is voornamelijk om dingen te bespreken die niet voor HEEL internet bedoeld zijn. Relatiezorgen en plaatjes van tieten bijvoorbeeld. Of mis ik iets en hebben jullie nog een FB-groep om over mij te roddelen?
De fb wordt toch niet gebruikt om users af te gaan zitten kraken?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Net of dat hier niet gebeurd. Met de fb groep.
Godver hoerenzooi. Zit Priem daar zeker wel bijquote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de wekelijkse 'plaats hier je tieten-rubriek' waar iedere week iemand anders aan de beurt is, en dan mag je per persoon 5 commentaarpunten geven.
en Shaniquaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver hoerenzooi. Zit Priem daar zeker wel bij
Nooit zou ik niet willen zeggen?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De fb wordt toch niet gebruikt om users af te gaan zitten kraken?
Nooit nee. Maar vaak zitten we het hier dan ook te posten *whoop whoop*quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nooit zou ik niet willen zeggen?
JA GOED HOOR BUBS HEB JE HET VERKLAPTquote:Op woensdag 3 april 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat valt volgens mij behoorlijk mee. Geroddel en gekift althans. Want vrijwel iedereen die hier post zit daar ook. Die FB is voornamelijk om dingen te bespreken die niet voor HEEL internet bedoeld zijn. Relatiezorgen en plaatjes van tieten bijvoorbeeld. Of mis ik iets en hebben jullie nog een FB-groep om over mij te roddelen?
Priem is die groep begonnen jongeuh!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver hoerenzooi. Zit Priem daar zeker wel bij
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Priem is die groep begonnen jongeuh!
Ik kan me misschien in de twee jaar dat die groep bestaat 1 of 2 voorvallen heugen dat er iets over iemand is gezegd die ook nog eens niet echt frequent in dit topic mee postte.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan ben ik of te naief, of heb het een en ander gemist?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn priem wat doe jequote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Priem is die groep begonnen jongeuh!
Noeeezzzzz mijn 2 gezichten ontmaskerdquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn priem wat doe je
*richt de anti-priem facebookgroep op*
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Na een 6-tal posts had ik et eik al gehad en heb ik niet meer doorgelezen gvd zeg
Ja ditquote:Op woensdag 3 april 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Na een 6-tal posts had ik et eik al gehad en heb ik niet meer doorgelezen gvd zeg
hehehehehehehehehehe mijn appel ging tegen mijn monitorquote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doen ze in OUD aan rellen? Daar doen ze toch alleen kusjekroel?
Dat zijn de eckte rellen jonge.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doen ze in OUD aan rellen? Daar doen ze toch alleen kusjekroel?
Ja fb wel door sommigequote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan ben ik of te naief, of heb het een en ander gemist?
Er wordt wel eens wat over Ursula geroepen of zo, maar het is niet dat die hier nog zoveel rondhangt en er vervolgens poeslief tegen gedaan wordt of zo..
Noesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd nu zitten we hier te roddelen over OUD. We zijn geen haar beter
En nu zitten ze van OUD te roddelen in hun FB-groep over dat wij geen haar beter zijn
oh, mensen die haar nog in hun vriendenlijst hebben?quote:
Mijn brein kan dit niet aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd nu zitten we hier te roddelen over OUD. We zijn geen haar beter
En nu zitten ze van OUD te roddelen in hun FB-groep over dat wij geen haar beter zijn
ik rook een rel!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar SQ, hoe kom je erbij om die OUD fb uberhaupt te gaan lezen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik rook een rel!
Als dat soort topics ineens een hoge activiteit vertonen kun je je klok er op gelijk zetten
Goeie neus voor rellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik rook een rel!
Als dat soort topics ineens een hoge activiteit vertonen kun je je klok er op gelijk zetten
Oh echt? Ja, das wel beetje jammer..quote:Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, mensen die haar nog in hun vriendenlijst hebben?
En dan wel lopen bitsjen? Da's wel een beetje gek idd.
error, errorquote:
404, page not foundquote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
error, error
We moeten iemand hebben uit een oud-kliekje die dit kan verifieren. TAART?
Hoewel, als die hier gaat roddelen over dat er in de OUD FB over ons wordt geroddeld wordt zij wss weer geshund.
zitten ze in de oud-roddelfb te roddelen over dat wij over hun aan het roddelen zijn?quote:
dan kunnen wij daar weer over roddelenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zitten ze in de oud-roddelfb te roddelen over dat wij over hun aan het roddelen zijn?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
NopeZo paranoia zijn ze daar niet
hehehehequote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn brein raakt hiervan in de war
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehe
Maar je zit er dus wel bij! *printscreentje maakt als bewijs*
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn brein raakt hiervan in de war
*noteert*quote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit in alle klieksWaar ik het bestaan van weet dan toch
Ja want anders ben je niet geschikt als ouder en belt iemand de kinderbescherming. Weet jij veelquote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd wat rellen ze met lange berichten in OUD
veel te veel tekst, ik ben allang afgehaaktquote:Op woensdag 3 april 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd wat rellen ze met lange berichten in OUD
Al dat lezen, zo velen werkquote:Op woensdag 3 april 2013 15:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja want anders ben je niet geschikt als ouder en belt iemand de kinderbescherming. Weet jij veel
Ermahgerd goeien; want ik trek zovelen tekst nietquote:Op woensdag 3 april 2013 15:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand zou er eens een samenvatting van moeten maken
2 kliekjes, iedereen beschuldigt elkaar van roddelen, iedereen geeft het toe, nog wat klauwen en krassen, het eind.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
veel te veel tekst, ik ben allang afgehaakt
ermahgerd ok ik ben weer bijquote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 kliekjes, iedereen beschuldigt elkaar van roddelen, iedereen geeft het toe, nog wat klauwen en krassen, het eind.
Klinkt zo goed matigquote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 kliekjes, iedereen beschuldigt elkaar van roddelen, iedereen geeft het toe, nog wat klauwen en krassen, het eind.
niet roddelen een optie?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben tot nu toe zo ver:
- Er mag niet op feestboek geroddeld worden, want dat is achterbaks, zet het dan gewoon op FOK
- Er mag niet op fok geroddeld worden, want dat is bashen, zet het dan gewoon op feestboek.
Verwarring
PAHASHAHHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PAHASHAHHAHAHA
Vrouwen en niet roddelenGoeie garper
Doe eens niet zo raar jongequote:
abo ookquote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait, kpd is besloten, dat was ik alweer vergeten
Crewforum, KEL en KPD.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait, kpd is besloten, dat was ik alweer vergeten
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je geld betaalt mag je afgesloten roddelen
nee hoor, is vooral een soort GC en een plek waar geen kutklonen of spammers komen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat speciaal voor mensen die een bazenaccount hebben gekocht?
Hebben die het dan over de velen mogelijkheden van het fok-abo?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, is vooral een soort GC en een plek waar geen kutklonen of spammers komen.
Eigenlijk ideaal voor autisten zoals jij, lekker rustig!
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus als je geld betaalt mag je afgesloten roddelen
ik deed het vooral tegen de advertenties, de hele dag KOOP NU!!! in mijn gezicht was slecht voor mijn bloeddrukquote:
Maak je ook echt gebruik van het besloten abo forum?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deed het vooral tegen de advertenties, de hele dag KOOP NU!!! in mijn gezicht was slecht voor mijn bloeddruk
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
De ondertitel van Skjoe heeft bij mij nu een hele andere associatie![]()
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 april 2013 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maak je ook echt gebruik van het besloten abo forum?
Don't do itquote:Op woensdag 3 april 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb honger en kaas en saucijzenbroodjes zijn maar een euro
OUI OUI OUI CAPOUCHON OEH LA LA JUS D'ORANGEquote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is m'n youtube in het Frans?
LE PARAPLU!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OUI OUI OUI CAPOUCHON OEH LA LA JUS D'ORANGE
ja dat dus. Dan is die 13 euro per half jaar voor 'n abo goedkoperquote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
IK BEN IMMUUN VOOR ADDDDSS
"Oeh zalando blousje is leuk *klik* "
KUT.
Ja maar falenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat dus. Dan is die 13 euro per half jaar voor 'n abo goedkoper
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:11 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik kan misschien weer komen werken bij m'n oude werk
Ja tot iemand een newlook kortingscode post..... OW WACHT.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat dus. Dan is die 13 euro per half jaar voor 'n abo goedkoper
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tot iemand een newlook kortingscode post..... OW WACHT.![]()
![]()
En ik twijfel nog welke topvintage brede riem ik wil kopen op die newlook jurkjesquote:
http://topvintage.nl/nl/v(...)roses-dress-in-whitequote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik twijfel nog welke topvintage brede riem ik wil kopen op die newlook jurkjes
bedankt he
En ook alleen maar omdat momenteel korting bij topvintage
vind je de stijl leuk?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel item van topvintage
Wat is daar nou zo verschrikkelijk aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige jurken zou ik best in mijn kast hebben willen hangen ja
Maar ja, online bestellen..
Ik vind halterjurken prachtigquote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat het dat zoveel van die jurken halterjurken zijn
Gaat het ook worden, maar ik wil het NU NU NUquote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, zo'n jurk is toch een fantastische afslankbeloning?
Ja maar ik heb kwabarmen. Als ik zwaai wiegt mijn armkwab de andere kant opquote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind halterjurken prachtig
Ik ook. Mijn tetten niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind halterjurken prachtig
Ik wil gewoon graag kunnen passen. Ik heb heel vaak dat ik van een plaatje af denk dat iets wel leuk is en dat het dan zwaar tegenvalt als ik het eenmaal aan heb, of dat de maat toch net niet goed is. En ik ben door de week nooit in de gelegenheid om iets terug te sturen omdat ik pas om half 7 thuis ben, dus dat is dan weer zo onhandig.. En ik heb liever iets meteenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo verschrikkelijk aan?
Zo heel veel tet heb ik niet, dus das geen probleemquote:
Bij TV heb je het de volgende dag en de maattabellen kloppen feilloosquote:Op woensdag 3 april 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag kunnen passen. Ik heb heel vaak dat ik van een plaatje af denk dat iets wel leuk is en dat het dan zwaar tegenvalt als ik het eenmaal aan heb, of dat de maat toch net niet goed is. En ik ben door de week nooit in de gelegenheid om iets terug te sturen omdat ik pas om half 7 thuis ben, dus dat is dan weer zo onhandig.. En ik heb liever iets meteen
innemen?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurks.
Ik moet de mijne nog even verbouwen.
Dat is wel baas.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij TV heb je het de volgende dag en de maattabellen kloppen feilloos
Misschien dat ik het wel eens een keer uitprobeerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij TV heb je het de volgende dag en de maattabellen kloppen feilloos
GEEN JURK RIEM VERDAMT JOEquote:Op woensdag 3 april 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)roses-dress-in-white![]()
je mag heus wel kleren kopen van een ander merk hoor. De baas van Steps komt dan echt geen verhaal halen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien dat ik het wel eens een keer uitprobeer
Sommige jurken zijn echt prachtig
Maar Steps junkie en zulks
Geen enkele. Ik heb een brede zwarte die aan het 'uitrekken' is en ik een nieuwe voor nodig hebquote:
Flamingoquote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)flamingo-swing-dress
UITVERKOCHT
Kutje! YOU NEED ELASTIC BELTS!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen enkele. Ik heb een brede zwarte die aan het 'uitrekken' is en ik een nieuwe voor nodig heb
Ik klaag niet, maar het is zo zonde van sommige kleren.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag heus wel kleren kopen van een ander merk hoor. De baas van Steps komt dan echt geen verhaal halen.
Ja, pak meteen ff de duurste jurk uit die webshopquote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Het is meer dat ik daar toch om de zoveel weken ff binnen loop en dan zie ik weet iets en dan koop ik weet iets, en dan vind ik dat ik wel weer genoeg geld heb uitgegeven
Deze vind ik bv echt ZO mooi:
http://topvintage.nl/nl/v(...)en-swing-dress-black
Maar VEEL te duur
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, pak meteen ff de duurste jurk uit die webshop
Voor taille een L en voor tettn een 2XLquote:Op woensdag 3 april 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh wauw, dit is ook mooi
http://topvintage.nl/nl/v(...)reen-black-polka-dot
En die is wel wat beter betaalbaar
Ja hoiquote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor taille een L en voor tettn een 2XL
Maakt m uitermate geschikt voor minder diktietige dames
Jaaaa.... te snel klikken rammen alles je weetzquote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kutje! YOU NEED ELASTIC BELTS!
Had ze bij je H&M bestelling gegooid!
heb je die tabel wel eens echt bekeken?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hoi
Ik heb maar een D'tje he... Dat is relatief klein tov de meeste dames hier
WAAROM IS DAAR NOG GEEN FOTO VANquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
OWJAHHHHHH had ik al gezegd dat de petticoat echt BAAS is? Welke puckzz voor mij heeft gemaakt??![]()
ERMAHGERD EEN TERECHTE KLACHT !quote:
Zat net ff te kijken, maar valt inderdaad wel mee. Maar toch vind ik niet dat ik grote tetters hebquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je die tabel wel eens echt bekeken?
Volgens mij valt dat best mee namelijk. Megamindy, Mss en ik zijn toch wel de excessen gelukkig
2 jurken, een paar kousen, twee riemen, en een paar schoenen. Best netjesquote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb 3 jurken; 1 blouse; 1 rok en 1 paar schoenen van topvintage
je hebt middelmatige bamboozles? Nee?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zat net ff te kijken, maar valt inderdaad wel mee. Maar toch vind ik niet dat ik grote tetters heb
Middelgrootquote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt middelmatige bamboozles? Nee?
JE MOET OOK GEEN CAPSLOCK GEBRUIKEN, JE MOET 1 VINGER OP DEN SHIFTTOETS HOUDEN, DAT SCHREEUWT LEKKERDERquote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
OH EN PRINCESS-A.
kutcapslock.
Maar die is hier haast nooit meer
hehehequote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik lieg; ik heb 4 jurken van topvintage WAT
Is blaauhaauuuwwww... Maar ja dusquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik tel:
- de mintgroene
- de kersenjurk
- de militairy dress
- de jurk met rozen en stippen
weet ik niet, ben je aangekomen?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit te denken om mijn militairy naar lins bruiloft aan te doenPast dat?
En de tuinbroek dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
*betweterig vingertje*quote:
Kutjequote:
NEONGELE TUINBROEK WHAOquote:
HOLO TUINBROEKquote:
soberso altijd een goed ideequote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk past dat. Mits je een push up aantrekt.
Mijn MAXIMIZER JONGEUH ! Dan lijk ik wel boobs te hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk past dat. Mits je een push up aantrekt.
Pic?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Oh dat kan ZEKER wel naar een bruiloftquote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met MAXIMIZERRRRRRR
Zonder dat Lin instant verliefd op me wordt? Ik bedoel... ik ben nu eenmaal onweerstaanbaar voor lin...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat kan ZEKER wel naar een bruiloft
Ja, daar zul je wel een beetje voor op moeten passen...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zonder dat Lin instant verliefd op me wordt? Ik bedoel... ik ben nu eenmaal onweerstaanbaar voor lin...
Zijn ze nog niet gemaximised hier?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lindy is dan al getrouwd he, dan krijg je fittie met lies...quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zonder dat Lin instant verliefd op me wordt? Ik bedoel... ik ben nu eenmaal onweerstaanbaar voor lin...
en dan jij op je knieeen om priem te motorboatenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Mss het volgende:
En dan met die uberpushup! HUBBA HUBBA HUBBA![]()
![]()
![]()
rellenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindy is dan al getrouwd he, dan krijg je fittie met lies...
Ik zelf ook nietquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het nog steeds wel veel cleavage, zou het zelf niet durven
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan jij op je knieeen om priem te motorboaten
Nee niet maximizer; maar hier is het 'gewoon'. Ik doe er wel een speldje tussen hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet gemaximised hier?
ERMAHGERD DAN GAAN WE WEER SCHAREN ZOALS OP DE CARAVANMEET O NEE DAT WAS GEHEIM OOPSSSquote:
DAT WAS ONS GEHEIM JONGEUH! STRAKS MOET IK JE DELENquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD DAN GAAN WE WEER SCHAREN ZOALS OP DE CARAVANMEET O NEE DAT WAS GEHEIM OOPSSS
Speldje had ik idd ook maar gedaan bij jouw bruiloft... was wel erg casual andersquote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee niet maximizer; maar hier is het 'gewoon'. Ik doe er wel een speldje tussen hoorWant zo voelde ik me ook niet geheel op mijn gemak tbh
ermahgerd zèker!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet
Maar vind het bij Priem goed staan
NEVERRRRR ik verstop me gewoon tussen je tettenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Mss het volgende:
[..]
DAT WAS ONS GEHEIM JONGEUH! STRAKS MOET IK JE DELEN![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd de ING is kapot, mijn saldo is ineens 100 miljoen lager
Dus als ik het goed begrijp wordt Lindy verliefd op Priem, waardoor Lies Priem neerhoekt, en jij Lindy neerhoekt?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Mss het volgende:
[..]
DAT WAS ONS GEHEIM JONGEUH! STRAKS MOET IK JE DELEN![]()
![]()
IRL relquote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wordt Lindy verliefd op Priem, waardoor Lies Priem neerhoekt, en jij Lindy neerhoekt?
Mag ik filmen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wordt Lindy verliefd op Priem, waardoor Lies Priem neerhoekt, en jij Lindy neerhoekt?
Mag ik filmen?
Mits het filmpje op een besloten facebookpagina komt!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik filmen?
Waar we dan screenshots van makenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Mits het filmpje op een besloten facebookpagina komt!
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn womanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:sjoerdvenema twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:14:01Wtf, eerst 200 euro in de min en nu 150.000 op de rekening #ing Ik ga op vakantie.. reageer retweet
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 17:25:54@sjoerdvenema ik zag je bericht over #ING. Kan ik je ergens mee helpen? ^Roy reageer retweet
Pahahahquote:Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef Mirjam het volgende:
twitter:sjoerdvenema twitterde op woensdag 03-04-2013 om 16:14:01Wtf, eerst 200 euro in de min en nu 150.000 op de rekening #ing Ik ga op vakantie.. reageer retweet
twitter:INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 17:25:54@sjoerdvenema ik zag je bericht over #ING. Kan ik je ergens mee helpen? ^Roy reageer retweet
daaahwquote:Op woensdag 3 april 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
mensen die gokken dat ik 45 potjes nagellak heb
INGquote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik hoef dus niet in paniek te raken omdat mijn saldo ineens gehalveerd is?
Mijn geld klopt nogquote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Rabo schijnt hetzelfde probleem te hebben
?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tadudadu Dico is naar het ziekenhuis
Ik kreeg net een berichtje op feestboek dat ze noten had gegeten en dat dr slokdarm dicht ging zitten. Toen moest ze van mij huisarts oid bellen en nu is ze naar het ziekenhuisquote:
quote:
quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Oei dat is niet goedquote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg net een berichtje op feestboek dat ze noten had gegeten en dat dr slokdarm dicht ging zitten. Toen moest ze van mij huisarts oid bellen en nu is ze naar het ziekenhuis
Dat is waar, maar goed dat er even naar gekeken word.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope, maar ze had tijd om tegen mij te gillen op feestboek dus dood zal ze vast niet gaan
Ja, hopelijk kan ze dan ook meteen allergieën laten testen, weet ze dat ook weerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar goed dat er even naar gekeken word.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg net een berichtje op feestboek dat ze noten had gegeten en dat dr slokdarm dicht ging zitten. Toen moest ze van mij huisarts oid bellen en nu is ze naar het ziekenhuis
...H&Mquote:Op woensdag 3 april 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
H&mbestel bruine ballerinas en ontvang eenroze trui maat S
Met de hand gedaan of een coolen formule?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:20 schreef Debsterr het volgende:
Check mijn 2e tabbladhttps://docs.google.com/s(...)xNS1IYkE&usp=sharing
Zitten formules achterquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met de hand gedaan of een coolen formule?
HOEquote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zitten formules achter. Telt automagisch bij als ik m'n stashlist bijwerk.
Total stash telt 'ie d.m.v. een verborgen kolom, daarin staat bij elke gevulde regel een X. De cel waarin je het aantal lakjes ziet staan (B2) heeft deze formule: =COUNTIF('Stash list'!A2:A5099; "X")quote:
Is daar een tutorial voor?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Total stash telt 'ie d.m.v. een verborgen kolom, daarin staat bij elke gevulde regel een X. De cel waarin je het aantal lakjes ziet staan (B2) heeft deze formule: =COUNTIF('Stash list'!A2:A5099; "X")
=COUNTIF geeft aan dat 'ie iets moet tellen dat ergens aan voldoet, 'Stash list'!A2:A5099 is de range die geteld wordt en "X" is wanneer 'ie moet tellen. Dus, elke cel in de range A2:A5099 gevuld met X wordt als 1 geteld.
Nee maar ik wil je best helpenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is daar een tutorial voor?* SpaceInvaders faalt in excelzooi
Eens kiekonquote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee maar ik wil je best helpen. Je kunt mij eventueel als auteur toestaan op je sheet geloof ik?
Mhehehehehehe. Neen daar ben ik te autistisch voorquote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eens kiekon
ALS JE ALLES VERWIJDERT GA IK HUILEN
Ik freubel straks wel ff wat, ben nu nog bezig met zeh blogggquote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nu wel weg naar een birzdaaay
Goeienkoop.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.cherryculture.(...)18357&cat=291&page=4
Wat is deze.
Nou, precies. Zo goedkoop dat je zou gaan twijfelen als je niet wist dat het een betrouwbare site was.quote:
Oh zo. Tsjaa, denk dat ze gewoon een fikse partij hebben kunnen opkopen ofzo.. beetje stunten met de prijs, kleine marge toch veel winst.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, precies. Zo goedkoop dat je zou gaan twijfelen als je niet wist dat het een betrouwbare site was.
5 flesjes 17,49quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is shipping daar? Ik zit mobirl en telefoon doet aids
Schijnt wel laaaaang te duren, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is shipping daar? Ik zit mobirl en telefoon doet aids
nopequote:Op woensdag 3 april 2013 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, heb je voor de Hologlams een aqua base coat nodig trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |